fxwz Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg finner det utrolig snedig å kunne ha visaet og førerkortet mitt sammen med iPoden jeg: ), istedet for å drasse på kortmappe, ipod, mobil. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvor fikk du kjøpt den siste der? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Mulig at Belkin har den. Har selv en ipod casing for min mistede Nano og skal muligens få en for min Classic. Endret 12. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men hva skjer egentlig om jeg henter 1.1.2 og legger det inn på touchen som er jailbreaket? Vil den fungere normalt bare at den ikke lenger er jailbreaket? jepp alt blir som nytt... Men forsvinner all musikken i samme slengen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men hva skjer egentlig om jeg henter 1.1.2 og legger det inn på touchen som er jailbreaket? Vil den fungere normalt bare at den ikke lenger er jailbreaket? jepp alt blir som nytt... Men forsvinner all musikken i samme slengen? nei det gjør det nok ikke... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ipodtouchmaster had lagt ut en video på youtube der han viser hvordan man hacker touch med den nye firmwaren http://www.youtube.com/watch?v=TXfcnO4kjB4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ny firmware? Hva gjør den? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 fikser TIFF sikkerhetshullet og noe mer (kommer ikke på resten akkurat nå). Du må jailbreake den på nytt etter du har oppdatert. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha. Leverandøren våres ble utsatt nok en gang. 16GB versjonen kommer "foventet" den 28. November. Så da ga jeg offisielt opp og bestilte fra en annen leverandør via en annen avdeling. Like greit. Da har jeg min i løpet av uka. Litt på etterskudd, men pytt pytt Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan er det med lader til Ipod Touch? Går den på USB? Tåler den alt fra 1**volt til 2**volt, slik at det ikke er noe problem for meg å kjøpe meg en når jeg er i USA å bare kjøpe noe slik at den passer i støpslet her hjemme? Prisen er fortsatt så høye her i norge. Lenke til kommentar
osx Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ny firmware? Hva gjør den? Kalenderen kan redigeres (altså man kan legge til hendelser) og det vises batteri i itunes. Ikke store oppdateringen altså. Uansett, den nye firmwaren har jo allerede blitt jailbreaket, før den er offisielt lansert. ( Har ikke link her, men kan finne.) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Rart de ikke gir flere muligheter ved en firmware upgrade. At ikke iphone applikasjonene er standard på touch'en forstår ikke jeg helt. Jeg må dessverre selge min 16gb touch, fått meg iphone. Syns jeg ikkke testa 1.1.2 firmware på de 2 touch'ene jeg jailbreaket igår :/ Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hele oppdateringslisten for 1.1.2 : New Features: - Keyboards in different languages - Devices in iTunes, battery icon shows up to indicate it charges. - Ringtones gone, use iToner - TIFF Exploit Fixed - Add Event button in Calendar added - iPod or iPhone is much faster - Turbo SIM doesn't work - Audio quality is better - Modem firmware: 04.02.13_G - No horizontal text messaging - Slide for emergency call changes languages - Quicker Wi-Fi Recognition - Faster Safari Searches - Few other bug fixes Sources: http://www.macrumors.com/2007/11/08/...ware-released/ http://getafreeipodtouch.blogspot.co...-released.html http://www.ipodtouchfans.com/forums/...ead.php?t=8127 http://www.ipodtouchfans.com/forums/...ead.php?t=8195 http://www.ipodtouchfans.com/forums/...ead.php?t=8583 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Min skal jailbreakes med 1.1.2 Når jeg først får den (sikkert min flaks at den allerede har 1.1.2 forhåndsinnstallert) Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan får jeg 1.1.2 på den da? Må jeg først gjenopprette iPoden? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg spurte om det rett over hvis du så. Man kan oppdatere når det kommer som tilgjengelig i iTunes og oppdatere til 1.1.2 men da er touchen ikke jailbreaket lenger. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg spurte om det rett over hvis du så. Man kan oppdatere når det kommer som tilgjengelig i iTunes og oppdatere til 1.1.2 men da er touchen ikke jailbreaket lenger. Jeg prøvde det. Trykka Søk etter oppdatering men den stoppa aldri å søke. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor vil dere oppdatere den? Er da bedre å ha en ipod åpen for tredjepartsprogrammer, iphone apps og kalender fix enn denne offisielle oppdateringen? Enkelt er det også... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har rett og slett ikke hatt behov for noen ekstra apps,bruker spilleren kun til avspilling av musikk,video,podcaster og noe surfing. Så hvis oppdateringen gir bedre lydkvalitet,bedre stabilitet og raskere surfing syns jeg det er verdt det. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor vil dere oppdatere den? Er da bedre å ha en ipod åpen for tredjepartsprogrammer, iphone apps og kalender fix enn denne offisielle oppdateringen? Enkelt er det også... Det går jo an å oppdatere den og ha Jailbreak samtidig nå, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå