Mikr89 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 noen som vet hvordan man legger til album bilde uten å bruke itunes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 noen som vet hvordan man legger til album bilde uten å bruke itunes? nei, man må jo bruke itunes til alt som har noe med musikk på touchen å gjøre.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 noen som vet hvordan man legger til album bilde uten å bruke itunes? Hvis du mener uten å bruke iTunes Music Store, så er det bare å høyreklikke på musikkfilene i iTunes, velge Vis info, og legge til bilde der. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Helt idiotisk at man må gjøre det så manuelt. Tar sin tid om man skal gjøre det på alle albumene. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 noen som vet hvordan man legger til album bilde uten å bruke itunes? Hvis du mener uten å bruke iTunes Music Store, så er det bare å høyreklikke på musikkfilene i iTunes, velge Vis info, og legge til bilde der. Okey takk det virket. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har lagt in iphone apps nå,og lurte på om noen kan fortelle meg hvordan jeg får weather app til og vise været der hvor jeg bor,da den kun viser været i cupertino nå? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har lagt in iphone apps nå,og lurte på om noen kan fortelle meg hvordan jeg får weather app til og vise været der hvor jeg bor,da den kun viser været i cupertino nå? 1. Gå inn på weather app 2. Trykk på i nederst i høyre hjørnet 3. Trykk på + tegnet øverst i venstre hjørnet 4. Søk på et sted og legg det til Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 touchFree vil ikke funke. Den sier den ikke er riktig installert? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 touchFree vil ikke funke. Den sier den ikke er riktig installert? Bruk heller denne: http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=5887 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nå trenger jeg hjelp! iTunes mener nå at Touch'en bare er på 300 mB, og derfor er all musikk borte. Prøver å gjenopprette, men den sier det er en ukjent feil. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Værsåsnill, noen som vet? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Værsåsnill, noen som vet? koble ipod til itunes hold home button og av/på knappen nede samtidig til ipod skruer seg selv av slipp da av/på knappen men hold nede home knappen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Værsåsnill, noen som vet? koble ipod til itunes hold home button og av/på knappen nede samtidig til ipod skruer seg selv av slipp da av/på knappen men hold nede home knappen Har prøvd, vil fortsatt ikke gjennopprette seg. Forresten, det her skjedde halvveis uti hackinga, når Touchfree filen ikke ville starte opp. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Værsåsnill, noen som vet? koble ipod til itunes hold home button og av/på knappen nede samtidig til ipod skruer seg selv av slipp da av/på knappen men hold nede home knappen Har prøvd, vil fortsatt ikke gjennopprette seg. Forresten, det her skjedde halvveis uti hackinga, når Touchfree filen ikke ville starte opp. Prøv og restart PC-en og gjør det samme igjen,funka for meg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Værsåsnill, noen som vet? koble ipod til itunes hold home button og av/på knappen nede samtidig til ipod skruer seg selv av slipp da av/på knappen men hold nede home knappen Har prøvd, vil fortsatt ikke gjennopprette seg. Forresten, det her skjedde halvveis uti hackinga, når Touchfree filen ikke ville starte opp. Prøv og restart PC-en og gjør det samme igjen,funka for meg Jeg-elsker-deg Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Værsåsnill, noen som vet? koble ipod til itunes hold home button og av/på knappen nede samtidig til ipod skruer seg selv av slipp da av/på knappen men hold nede home knappen Har prøvd, vil fortsatt ikke gjennopprette seg. Forresten, det her skjedde halvveis uti hackinga, når Touchfree filen ikke ville starte opp. er vel visse farer med å hacke.. selv om det skjer sjeldent.. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har problemer med og overføre video filer til touch,legger de inn på itunes men finner dem ikke på ipod.Bruker videora til og konvertere filene med noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har problemer med og overføre video filer til touch,legger de inn på itunes men finner dem ikke på ipod.Bruker videora til og konvertere filene med noen som kan hjelpe? Klikk deg litt rundt her: http://www.apple.com/no/support/ , så finner du greie beskrivelser og videoguider. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heisann. Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mp3-spiller, og valget står mellom iPod Touch og iPod Nano. For ca. 1000,- mer så får man jo en større skjerm, en mer avansert mp3-spiller (Wi-Fi) og eventuelt mer minne. Så da har jeg tenkt å åpne Touch via http://jailbreakme.com/. Har noen formeninger om dette, og hvordan har dere andre åpnet deres spiller? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Så da har jeg tenkt å åpne Touch via http://jailbreakme.com/. Har noen formeninger om dette, og hvordan har dere andre åpnet deres spiller? Det finnes en langt enklere metode, man slipper også PC/Mac. I Safari, gå til http://www.slovix.com/touchfree/jb/ Safari kræsjer, vent et halvt minutt så restarten iPoden av seg selv og du har åpnet den. http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=5887 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå