Enojo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja, jeg har faktisk lest gjennom hele shiten her, men var ikke helt sikker. Takk begge to! Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Litt irritert nå. Slo på ipoden når jeg begynte å sykle til skolen, 08.10, og jeg var tom for batteri 10.40. Det må jo bare være noe galt med ipoden!? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er jo ofte at den viser fullt batteri, men det viser den ganske tidlig i ladesekvensen, det betyr ikke at den har nådd maksimal, trenger ikke være i nærheten av det en gang... Men spørs hvor lenge du ladet den, hvis det var lenge har jeg ikke peiling... Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har nå downloadet winscp,men hva skal stå på host name?,prøvde med ip addressa til ipod touch men får bare opp connection error,noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er jo ofte at den viser fullt batteri, men det viser den ganske tidlig i ladesekvensen, det betyr ikke at den har nådd maksimal, trenger ikke være i nærheten av det en gang... Men spørs hvor lenge du ladet den, hvis det var lenge har jeg ikke peiling... Den sto hele natten... Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er jo ofte at den viser fullt batteri, men det viser den ganske tidlig i ladesekvensen, det betyr ikke at den har nådd maksimal, trenger ikke være i nærheten av det en gang... Men spørs hvor lenge du ladet den, hvis det var lenge har jeg ikke peiling... Den sto hele natten... Det kan hende du har hatt den til å søke etter trådløst nettverk eller at den har vært koblet til. Det tar helt utrolig mye batteri å bruke WiFi. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Har nå downloadet winscp,men hva skal stå på host name?,prøvde med ip addressa til ipod touch men får bare opp connection error,noen som kan hjelpe Host Name = IP-adresse til din iPod Touch Port Number = 22 User Name = Root Password = alpine Endret 29. oktober 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har nå downloadet winscp,men hva skal stå på host name?,prøvde med ip addressa til ipod touch men får bare opp connection error,noen som kan hjelpe Host Name = IP-adresse til din iPod Touch Port Number = 22 User Name = Root Password = alpine Har prøvd det,men det går ikke,noen ideer om hva som kan hvære galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg synes det var lettere og bruke cuteftp.. har du touchen koblet til nettet/router? og til pc men usb kabel? min blir da 10.0.0.X/root/alpine/22 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Må den jailbreakes for å få egen bakgrunn på "skrivebordet"? Du kan lage egne themes eller ta andre som er laget når man har jailbreaket den ja, med custom iconer og slikt:) et par noob spm. hvorfor trenger Touch å hackes? og hva er jailbreaking? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg synes det var lettere og bruke cuteftp.. har du touchen koblet til nettet/router? og til pc men usb kabel? min blir da 10.0.0.X/root/alpine/22 ja har den koblet til en dlink ruter og usb kabel er der den skal. Da jeg skulle jailbreake touchen med den videoen med han fyren på youtube,fikk jeg noelunde samme beskjed fatal error connection error eller noe sånt stod det etter jeg skrev inn ip addressen til ipoden. Måtte derfor bruke den nyeste måten,den enkle som noen linket til isted,hvor en bare skriver en addresse i safari så er man ferdig.Da virket alt som det skulle.Har det noe og si? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Må den jailbreakes for å få egen bakgrunn på "skrivebordet"? Du kan lage egne themes eller ta andre som er laget når man har jailbreaket den ja, med custom iconer og slikt:) et par noob spm. hvorfor trenger Touch å hackes? og hva er jailbreaking? iPod Tocuh trenger ikke å hackes. Det er bare hvis en ønsker å har tredjeparts programmer på den, dvs. de programmene iPhone har. Jailbreaking betyr at du åpner Touchen får tredjeparts programmer. Da kan du blant annet få programmer som Google Maps, Nes simulator, ++++++++ Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har nå downloadet winscp,men hva skal stå på host name?,prøvde med ip addressa til ipod touch men får bare opp connection error,noen som kan hjelpe Host Name = IP-adresse til din iPod Touch Port Number = 22 User Name = Root Password = alpine Har prøvd det,men det går ikke,noen ideer om hva som kan hvære galt? Hm, er du sikker på at du er koblet til samme nettverk som PC-en? Du kan jo også prøve FileZilla, det er like bra. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har prøvd det,men det går ikke,noen ideer om hva som kan hvære galt? Mitt problem var at jeg ikke var koblet til samme nettverk som PC-en jeg utførte det på... Og jeg måtte kalle touchen den ipadressen som stod innpå den uten noen bokstaver eller noe foran(det kom det første gang, da funket det ikke)... Ellers kan du jo ta en titt innom iPod Touch Fans Lenke til kommentar
4MB Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hvordan legger jeg inn ROMs for NES simulatoren? Endret 30. oktober 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan legger jeg inn ROMs for NES simulatoren? youtube my friend Lenke til kommentar
pipa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 finnes det en måte å skru av/restarte ipoden utenom den vanlige måten og uten å restore? Gikk inn på installer, og så begynte den å update i det jeg trykket på homeknappen, og nå har den update greia låst seg og jeg kan ikke trykke på noe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 finnes det en måte å skru av/restarte ipoden utenom den vanlige måten og uten å restore? Gikk inn på installer, og så begynte den å update i det jeg trykket på homeknappen, og nå har den update greia låst seg og jeg kan ikke trykke på noe Du må restore da, dessverre. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du vil få skrudd den av? Hold av/på knappen inne samtidig som du holder home knappen nede. Men da vil du ikke på den på igjen. Da må du restore gjennom iTunes. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Idag gikk jeg med avslått wifi, og senket bakgrunnslys. Gikk mye bedre med batteriet da Har forresten fått en liten ripe i det svarte metallet rundt skjermen, og sølvfargen under passer dårlig med resten av ipoden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå