Pels Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Men hva gjør jeg da? Når jeg tenker meg om så flyttet jeg musikken jeg hadde den gang, men jeg har jo *hysj*lastet*hysj* ned musikk i ettertid og de har ikke blitt flyttet. Kan jeg flytte dem til et bestemt sted? Det er jo samma hvor musikken ligger da. Gjør slik som NIrD og flytt all musikken i en egen mappe. jeg syns det er mye lettere og ikke ha sync, og du har mer kontroll selv.så jeg har all musikken på et bestemt sted, lagt det inn i iTunes biblo. og flytter over de jeg vill ha på ipoden.. Synkronisering er ikke annerledes, det er bare å hake dem av eller ikke hvis man vil ha dem på spilleren. Jeg syns fordelen med sync er at hvis du f.eks. forandrer filnavn eller hva som helst blir det også gjort på iPoden, så du har på en måte en blåkopi av det som er på iPoden i biblioteket (+ de som man har haket av). Lenke til kommentar
4MB Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kanskje du må skrive inn ip-adressa til toucen din et sted i programmet? Har skrevet inn IP-adressa, PW: alpine og username: root. Har prøvd både port 21 og 22.. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) JEG HAR FÅTT RIPE!!!11!! cry.gif Har du fått den på skjermen eller bakdelen? Å få riper på bakdelen skal vist være ganske normalt etter det jeg har hørt.. Endret 29. oktober 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 username: rootpassword: alpine en enda lettere måte å jailbreake touched på har kommet: http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=5887 noen som kan bekrefte at dette funker? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hvis du leser noen sider i topicen så er det mange folk som sier at den funker. Lenke til kommentar
fredrik1302 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 noen som hvet når noen butikker i lkr sand får den inn, eller noen som hvet om noen som har fått den inn. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 username: rootpassword: alpine en enda lettere måte å jailbreake touched på har kommet: http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=5887 noen som kan bekrefte at dette funker? Den funket for meg. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har vært og kjøpt min men den vil ikke starte selv om jeg åpner iTunes og har internettilkobling Noen som aner hva som er galt? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du har prøvd å re-koble kabelen og restarte iTunes? Må man la iTunes analysere sangene før man kobler den fra? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 JEG HAR FÅTT RIPE!11!! cry.gif Har du fått den på skjermen eller bakdelen? Å få riper på bakdelen skal vist være ganske normalt etter det jeg har hørt.. Jeg har fått en litt tykk ripe i skjermen ( Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du har prøvd å re-koble kabelen og restarte iTunes? Må man la iTunes analysere sangene før man kobler den fra? Prøvde det men funket ikke. Prøvde på en annen PC og da funket det fint,utrolig rart egentlig. Kanskje man trenger administratormuligheter på maskinen hvis det skal funke. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Etter ipod touch er blitt jail breaket,hvordan får jeg opp root på PC-en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 du må bruke en ftp prog, f.eks cuteFTP 8 Lenke til kommentar
pipa Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet hvor man kan laste ned themes til touch? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 du må bruke en ftp prog, f.eks cuteFTP 8 Har du en link til det programmet? Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kanskje du må skrive inn ip-adressa til toucen din et sted i programmet? Har skrevet inn IP-adressa, PW: alpine og username: root. Har prøvd både port 21 og 22.. Du må bruke "SFTP" (Secure FTP om jeg husker riktig) og ikke FTP hvis det er et valg i programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 søk på google etter cuteFTP 8 det er en trail som du kan bruke litt. cuteFTP 8 er "SFTP" Noen som vet hvor man kan laste ned themes til touch? inne på installer.app kan du laste ned "community sources", så SMBprefs, (summerboard) så kan du lastened themes fra installer.app, eller lage dine egene og legge inn med ett FTP prog Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dere, etter en touch har blitt hacka, kan man da koble den opp mot itunes, og øverføre sanger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ja for.... du lærer mye av å lese igjennom denne tråden, helt utrolig... men sant.. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ja Edit: han over kom før meg Endret 29. oktober 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå