4MB Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det kommer opp at den ikke finner filene(altså musikken).. Ingen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er lett! Men satan! Jeg får jo faen ikke synkronisert! Har lagt alle i en spilleliste, og når jeg skal synkronisere kommer den saken opp på Touch'n som sier at den skal synke. men den forsvinner etter 1 sek. Noen som hva jeg skal gjøre? Har du krysset av 'Synkroniser kun avkryssede sanger og filmer' i skillearket Oversikt og 'Synkroniser musikk - Alle sanger og spillelister' under Musikk ? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kunne du forklare hvordan, Po[wP]ow? EDIT: WTF? Går det ikke ann å synkronisere rett fra "musikk" på iTunes? Når jeg har kryssa av osv. og trykker synkroniser, kommer det opp på iPoden at den synkroniserer, men så forvinner det etter 1 sek. MÅ jeg legge musikken jeg skal ha i en spilleliste og så synkronisere? Du må enkelt og greit bare laste ned programmet som heter SMBPrefs, så laster du ned Themes'a du vil ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har prøvd den guiden til han duden på youtube, som det ble postet link til her i stad, som skulle være lettere enn den "gamle" metoden. Så, hvis du vil ha en "normal" iPod, kan man gjøre den "orginal" igjen senere? Har så lyst på en til jul. Men tviler på jeg får. Må jo ha peng til mopedlapp det finnes en lettere, bare ett klikk på en .exe fil så er den hacket, du kan ta "restore" i iTunes så er den som ny igjen... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det går vel ikke ann å bruke noe annet enn iTunes til synkronisering? Det funker ikke jo.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det går vel ikke ann å bruke noe annet enn iTunes til synkronisering? Det funker ikke jo.. Ikke ennå. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 det finnes en lettere, bare ett klikk på en .exe fil så er den hacket, du kan ta "restore" i iTunes så er den som ny igjen... hvor finner man den .exe fila? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) iTunes er det værste jeg har vært borti. Hvordan sletter man filer fra iPoden? Når jeg trykker på "musikk" etc, så er jo ikke filene som ligger der klikkbare! Så jeg får verken lagt til eller slettet filer..... great! Dette skjer når jeg prøver å synkronisere. Endret 28. oktober 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 det finnes en lettere, bare ett klikk på en .exe fil så er den hacket, du kan ta "restore" i iTunes så er den som ny igjen... hvor finner man den .exe fila? se her http://www.ipodtouchfans.com/forums/index.php Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet om Apple iPod Radio Remote fungerer på touch? Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet om Apple iPod Radio Remote fungerer på touch? Funket ikke når jeg prøvde. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) iTunes er det værste jeg har vært borti. Hvordan sletter man filer fra iPoden? Når jeg trykker på "musikk" etc, så er jo ikke filene som ligger der klikkbare! Så jeg får verken lagt til eller slettet filer..... great! Dette skjer når jeg prøver å synkronisere. Den meldingen betyr at du har flyttet musikk-filen til et annen sted. Samme som du har en shortcut til et spill på skrivebordet og sletter eller flytter spillmappen et annet sted så finner ikke shortcuten spillet. Når du har på synkronisering kan du bare glemme å rote med filene fra iPoden, i ditt tilfelle, "Daniels iPod". Hvis du sletter filer fra Musikk (Bibliotek) slettes også filene fra iPoden. Alle endringene dine du gjør i biblioteket, f.eks. navn, rating osv vil da bli synkronisert med iPoden. Hvis du ikke vil ha enkelte sanger over til iPoden haker du de bare av. For å slippe å stresse med spillelister klikk på "Alle sanger og spillelister" under 'synkroniser musikk' Endret 28. oktober 2007 av Pels Lenke til kommentar
4MB Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ok, takk! Men hva gjør jeg da? Når jeg tenker meg om så flyttet jeg musikken jeg hadde den gang, men jeg har jo *hysj*lastet*hysj* ned musikk i ettertid og de har ikke blitt flyttet. Kan jeg flytte dem til et bestemt sted? Har aldri hatt det problemet før med min gamle MP3. Endret 29. oktober 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg syns det er mye lettere og ikke ha sync, og du har mer kontroll selv. så jeg har all musikken på et bestemt sted, lagt det inn i iTunes biblo. og flytter over de jeg vill ha på ipoden.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ny hack ute - gå til denne siden i Safari på din iPod touch; http://jailbreakme.com/ Safari vil da avslutte og etter et minutt vil iPod touch reboote. Installer BSD Subsystem for å få de beste godisene! Har ikke prøvd denne hacken, men alle sier den fungerer svært bra. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som bruker CuteFTP 8 til å adde apps? Isåfall, hva skriver jeg inn på "host", "username", password" og "port"? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) username: root password: alpine en enda lettere måte å jailbreake touched på har kommet: http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=5887 Endret 29. oktober 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
4MB Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hmm.. Jeg har prøvd både CuteFTP og WinSCP, men ingen vil funke.. Får denne meldingen i CuteFTP: The connection failed due to an error or timeout. 1) Please verify that the destination host name or IP address is correct. 2) Increase the connection timeout threshold under Global Settings | Connection. 3) Switch to the opposite data connection type (PASV or PORT) under Site Settings | Type tab. Og "Network error: Connection timed out" i WinSCP.. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kanskje du må skrive inn ip-adressa til toucen din et sted i programmet? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 JEG HAR FÅTT RIPE!!!!!11!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå