Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skjermen min har begynt å blinke litt. Har andre opplevd det?

Ikke veldig synlig, men du ser styrken varierer.

lys styrken skal variere, men ikke blinke...

det er sånn sensor greie på den så det justerer lyset automatisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter jeg jailbreaka og la til iphone apps på touchen min, får jeg ikke kobla til itunes:S "iTunes kunne ikke koble til iPod-enheten fordi det oppstod en ukjent feil" Noen som har fått samme problemet og vet hvordan jeg skal fikse det?

1. Kobl podden til PC-en

2. Dra slideren

3. Trykk home-knappen

4. Hold inne home og av/på knappen til podden slår seg av

5. Med en gang den har slåt seg av, slipper du av/på-knappen, men fortsetter å holde home-knappen

6. Slipp home-knappen når Apple-logoen har forsvunnet

På det viset tvinger du podden inn i gjenopprettingsmodus. Det funket for meg da jeg fikk akkurat samme feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Tror dere man har rett til ny pod dersom podden man fikk er av den gamle typen med dårlig svartnivå?

ja folk har sent inn og fått ny av Apple, siden det er produksjonsfeil..

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått den! :D Nydelig liten sak.. Har et lite spørsmål; hvordan vet man at batteriet er fullt? Noen ganger er det helt grønnt og i neste øyeblikk er det hvitt...? Takker :)

EDIT: Hvordan får jeg opp egen bakgrunn? Når jeg går inn på "bakgrunn" på "innstillinger" og velger, så kommer det ikke opp noe. Noen som vet hvordan?

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
Noen som vet om en enkel måte å teste om ens skjerm er av den gamle, defekte typen? Er litt dumt om jeg sender den inn, og får den samme podden og et gebyr på 500 kr etter 4 uker.

Denne fæle, defekte skjermen er ute av systemet nå etter det jeg forstår.

edit: Dessuten kom den aldri til Norge.

Hvis du mot formodning skulle få en dårlig skjerm trenger du SELFØLGELIG ikke å betale for å få den byttet.

:)

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
Har hatt min touch i et døgn nå, og er storfornøyd.

Men når jeg ser veldig nærme på skjermen, kan jeg se en del hvite/skinnende partikler, er dette døde piksler, eller er det bare flytende krystaller?

Kan noen av dere prøv å se nærme på skjermen, med svart bakgrunn, og fortell meg om det er kølsvart eller om dere ser slike partikler?

Hvordan får man disse theme'sa til å virke?

EDIT: Jeg har heller ingen døde piksler på min Touch.

EDIT2: Np, fant det ut. Treiginger xD.

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar

Kunne du forklare hvordan, Po[wP]ow?

EDIT: WTF? Går det ikke ann å synkronisere rett fra "musikk" på iTunes? Når jeg har kryssa av osv. og trykker synkroniser, kommer det opp på iPoden at den synkroniserer, men så forvinner det etter 1 sek. MÅ jeg legge musikken jeg skal ha i en spilleliste og så synkronisere?

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar

Det er lett!

Men satan! Jeg får jo faen ikke synkronisert! Har lagt alle i en spilleliste, og når jeg skal synkronisere kommer den saken opp på Touch'n som sier at den skal synke. men den forsvinner etter 1 sek. Noen som hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd den guiden til han duden på youtube, som det ble postet link til her i stad, som skulle være lettere enn den "gamle" metoden.

Så, hvis du vil ha en "normal" iPod, kan man gjøre den "orginal" igjen senere?

Har så lyst på en til jul. Men tviler på jeg får. Må jo ha peng til mopedlapp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...