Åsen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sikkert mange som vet om den siden her, men tenkte jeg skulle legge ut en link til den uansett. Det aller meste du måtte lure på om iPod Touch finner man svar på der. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du kan bruke den til å surfe med. Bare å bruke Safari nettleseren. Ja, at du heller burde bestille en iPhone 8gb fra US med JetCarrier. 3100 med shipping og toll ca Link til hvor du kan få kjøpt iPhone? Er ikke veldig inne på det med nettsteder i USA Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det noen som har kjøpt spilleren fra mpx.no? Jeg har bestilt den fra itegra.no (bedrifts butikken til mpx hvis jeg ikke har forstått alt feil) og jeg får den aldri. De har utsatt spilleren 20837428 ganger nå. Bestilte den dagen jeg så den på apple.com Synes det er litt rart at de ikke har en enste en og komplett.no har 50 - 99 stykker Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det noen som har kjøpt spilleren fra mpx.no? Jeg har bestilt den fra itegra.no (bedrifts butikken til mpx hvis jeg ikke har forstått alt feil) og jeg får den aldri. De har utsatt spilleren 20837428 ganger nå. Bestilte den dagen jeg så den på apple.com Synes det er litt rart at de ikke har en enste en og komplett.no har 50 - 99 stykker Bestilt fra Itegra jeg og pga. fikk den gjennom jobben (så får ikke hentet den ut noe annet sted) og min blir utsatt og utsatt og utsatt osv.... Så er spent på hvor lang tid det vil ta Enda ingen bekreftet dato, kun "forventet på lager" tull Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har hatt min touch i et døgn nå, og er storfornøyd. Men når jeg ser veldig nærme på skjermen, kan jeg se en del hvite/skinnende partikler, er dette døde piksler, eller er det bare flytende krystaller? Kan noen av dere prøv å se nærme på skjermen, med svart bakgrunn, og fortell meg om det er kølsvart eller om dere ser slike partikler? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Sinnsykt tøff ska, kjøpte meg en 8gb touch for noen dager siden. Har jailbreaket min, lagt inn en del iPhone apps Mange kule springboard themes også, men har ikke prøvd meg på det ennå: Endret 27. oktober 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har hatt min touch i et døgn nå, og er storfornøyd.Men når jeg ser veldig nærme på skjermen, kan jeg se en del hvite/skinnende partikler, er dette døde piksler, eller er det bare flytende krystaller? Kan noen av dere prøv å se nærme på skjermen, med svart bakgrunn, og fortell meg om det er kølsvart eller om dere ser slike partikler? På min er pixlene sorte der de skal være sorte. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Har nok et par døde piksler. Herregud, jeg HATER døde piksler -.- Hvor mange døde piksler må jeg ha for å kunne få en ny en? Endret 27. oktober 2007 av ebc92 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan bruke den til å surfe med. Bare å bruke Safari nettleseren. Ja, at du heller burde bestille en iPhone 8gb fra US med JetCarrier. 3100 med shipping og toll ca Link til hvor du kan få kjøpt iPhone? Er ikke veldig inne på det med nettsteder i USA http://store.apple.com Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er også en del iPhones til salgs på eBay Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har hatt min touch i et døgn nå, og er storfornøyd.Men når jeg ser veldig nærme på skjermen, kan jeg se en del hvite/skinnende partikler, er dette døde piksler, eller er det bare flytende krystaller? Kan noen av dere prøv å se nærme på skjermen, med svart bakgrunn, og fortell meg om det er kølsvart eller om dere ser slike partikler? Er sånn på min også hvis jeg ser veldig nærme på skjermen, men legger ikke merke til det ved vanlig bruk... Gjør du? Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan bruke den til å surfe med. Bare å bruke Safari nettleseren. Ja, at du heller burde bestille en iPhone 8gb fra US med JetCarrier. 3100 med shipping og toll ca Link til hvor du kan få kjøpt iPhone? Er ikke veldig inne på det med nettsteder i USA http://store.apple.com Skal hjelpe iMono med å holde denne tråden ryddig. Kjøp av Iphone kan diskuteres https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=843505 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Neeeeeei! Touch'en hang seg i går. Hadde lasta ned en ny apps, og skjermen skulle bare oppdatere seg. Men hjulet bare snurra og snurra, så det ente med at jeg holdt begge knappene inne, og slo den av. Men når jeg slår den på nå, står bare Apple ikonet der. What to do? Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Neeeeeei! Touch'en hang seg i går. Hadde lasta ned en ny apps, og skjermen skulle bare oppdatere seg. Men hjulet bare snurra og snurra, så det ente med at jeg holdt begge knappene inne, og slo den av. Men når jeg slår den på nå, står bare Apple ikonet der. What to do? samme skjedde med min. ventet til den gikk tom for batteri, så koblet jeg den til PC-en, gikk inn på itunes og trykket gjennoprett. etter det har alt funket. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Neeeeeei! Touch'en hang seg i går. Hadde lasta ned en ny apps, og skjermen skulle bare oppdatere seg. Men hjulet bare snurra og snurra, så det ente med at jeg holdt begge knappene inne, og slo den av. Men når jeg slår den på nå, står bare Apple ikonet der. What to do? samme skjedde med min. ventet til den gikk tom for batteri, så koblet jeg den til PC-en, gikk inn på itunes og trykket gjennoprett. etter det har alt funket. Tenkte det var det jeg måtte gjøre. Jaja, blir kjedelig å måtte hacke den igjen på nytt Lenke til kommentar
pipa Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Etter jeg jailbreaka og la til iphone apps på touchen min, får jeg ikke kobla til itunes:S "iTunes kunne ikke koble til iPod-enheten fordi det oppstod en ukjent feil" Noen som har fått samme problemet og vet hvordan jeg skal fikse det? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har hatt min touch i et døgn nå, og er storfornøyd.Men når jeg ser veldig nærme på skjermen, kan jeg se en del hvite/skinnende partikler, er dette døde piksler, eller er det bare flytende krystaller? Kan noen av dere prøv å se nærme på skjermen, med svart bakgrunn, og fortell meg om det er kølsvart eller om dere ser slike partikler? har samme problem, postet om det noen sider tilbake i tråden. Har sammenliknet med en venns og den er helt lik. Konkluderte med at jeg overreagerte Lenke til kommentar
4MB Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Da får jeg hendene mine på Touch'en i morgen! Pappsen dro til Chicago for litt siden, så da bestilte jeg selfølgelig en Touch fra han Og han kommer hjem i morgen og da blir det vettu! Cant wait!! Endret 27. oktober 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har hatt min touch i et døgn nå, og er storfornøyd.Men når jeg ser veldig nærme på skjermen, kan jeg se en del hvite/skinnende partikler, er dette døde piksler, eller er det bare flytende krystaller? Kan noen av dere prøv å se nærme på skjermen, med svart bakgrunn, og fortell meg om det er kølsvart eller om dere ser slike partikler? Er sånn på min også hvis jeg ser veldig nærme på skjermen, men legger ikke merke til det ved vanlig bruk... Gjør du? Hehe, nei, gjør ikke det. Men er irriterende Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skjermen min har begynt å blinke litt. Har andre opplevd det? Ikke veldig synlig, men du ser styrken varierer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå