Åsen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvis jeg ikke skulle ha dratt til Praha snart så skulle jeg ha kjøpt den. Får skaffe meg en jobb så jeg får penger .. vet ihvertfall hva en del av lønninga går til da Lenke til kommentar
pipa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har noen et bra program for å convertere filmer til ipod touch? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Videora iPod touch converter f.eks. Første post burde nesten blitt oppdatert med en FAQ eller noe. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 kan hende dette er et dumt spm for mange. Er det mulig å legge inn firefox/opera på ipod touch og avinstalere safari? har ikke kommet noe som lar deg gjøre det. men poenget er? du får ingen ting ut av å kjøre FF eller Opera. Safari fungerer perfekt på touchen. og små ting som er spesial laget for touchen... det kan godt hende, selv har jeg aldri prøvd safari, men liker veldig godt FF og opera, har selv prøvd annet på andre telefonen og pc, men har alltid godt tilbake til det gode gammle. men kan ikke si noe siden jeg ikke har testet det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 tok fram min gamle ipod 30gb forgje gen. måtte le, for en klump, og føles veldig utdatert, noe fra krigen... iforhold til touchen Lenke til kommentar
fredrik1302 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 sikkert et sørsmål som er stilt før men gidder ikke å lese igjennom hele tråden for å finne det: hvor kan man få kjøpt touch'en... helst på nettet i norge Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 sikkert et sørsmål som er stilt før men gidder ikke å lese igjennom hele tråden for å finne det: hvor kan man få kjøpt touch'en... helst på nettet i norge Noe usikker men med et wild shot er kanskje her? Muligens allerede på første linken? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Komplett og Netshop har den på lager. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bestilte fra Humac for en uke siden. Begynner å bli utålmodig nå Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bestilte fra Humac for en uke siden. Begynner å bli utålmodig nå Jeg bestilte fra Itegra 29. September. Fikk 1 bekreftet dato som nå er blitt flytta til 22. November. Så kan bli spennende dette. (Må bestille derfra fordi jeg fikk den via jobben) Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bestilte fra Humac for en uke siden. Begynner å bli utålmodig nå Jeg bestilte fra Itegra 29. September. Fikk 1 bekreftet dato som nå er blitt flytta til 22. November. Så kan bli spennende dette. (Må bestille derfra fordi jeg fikk den via jobben) 22. november Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 22. november I know. Har klødd i fingra siden jeg bestilte, men har mer eller mindre bare gitt opp nå. Leverandøren er så treg at den får bare komme når den kommer. Iogmed jeg ikke betaler noe for den så klager jeg ikke Men hadde nok lett avbestilt og kjøpt en annen plass om jeg skulle betale for den Lenke til kommentar
fredrik1302 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 noen som hvet når de får de inn i butikkene da... slik som spaceworld, expert osv Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det var definitivt bedre lyd i tochen enn i iphonen, så ipod touch er ikke en iphone uten phone:p Jeg bruker iallfall touchen isteden for iphonen til musikk... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det var definitivt bedre lyd i tochen enn i iphonen, så ipod touch er ikke en iphone uten phone:p Jeg bruker iallfall touchen isteden for iphonen til musikk... Du kødder?! Har du iPhone OG Touch?! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det var definitivt bedre lyd i tochen enn i iphonen, så ipod touch er ikke en iphone uten phone:p Jeg bruker iallfall touchen isteden for iphonen til musikk... Prøvde du med de samme lydfilene? Jeg merker ingen forskjell. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 De samme lydfilene ja, merket ganske stor forskjell, begge EQ'erne på "NORMAL"... Skuffet over lyden til iPhone egentlig, funker å ringe med seff:p Ellers er den strålende:) Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei. Dere som har ipod touch,er det mange av dere som har fått en touch med pixel feil? Bare lurte,for jeg har veldig lyst på en touch,men er redd jeg får en med død/stuck pixler på. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har fått en uten pixelfeil og er svært fornøyd med ipoden. I hvert fall etter at den er hacket. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kan jeg bruke Touch til å surfe, eller kun til å laste ned musikk, youtube? kan hende dette er et dumt spm, men vet no aldri:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå