Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
går det ann og spole i sangene på touch?

har ikke sett noe tidskode på sangene heller....

Er bare å trykke på albumbildet det, helt øverst :)

der ja, finner alltid ut noe nytt med den dingsen der

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Noen andre som er litt misfornøyd med skjermen? : |

Den virker litt "noisy" med mange små hvite prikker, det er mest synlig med høy lysstyrke. I tillegg takler den svart heller dårlig. Jeg tviler på at dette er samme problem som de tidlige modellene hadde.

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar

Det er vel noe av samme fenomenet når en har klint fingrene utover monitoren til PC-en. Er det sånn når glasset er helt rent for fingermerker også?

Ser jeg skulle kjøpt med flere når jeg var i New York nå. 2300,- for 16GB versjonen. De gikk rimelig unna der også. Var utsolgt første dagen vi var innom applestore. Tror det var 3-400 mennesker i butikken der. Kø utenfor for å komme inn. Tror nok Apple gjør det bra der borte :)

Lenke til kommentar
Jeg har helt klart noen døde piksler, rundt 3-4. Men Hele skjermen virker litt "skitten".

Har ingen problemer med min skjerm. Du har tatt av beskyttelses filmen som er på skjermen når man tar den ut av esken? Vil tro at hvis denne er på så ser skjermen "skitten" ut.

Vil tro at denne beskyttelses filmen kan også gjøre så man får rare lysende prikker.

Hvis du har døde pixler i tilleg, så ville jeg kontaktet apple og hørt om du får en ny en.

Endret av miracl
Lenke til kommentar
Når Apple åpner for tredjeparts programmer på Touch, kan man også legge til iPhone programmer, eller må man jailbreake for at dette skal funke?

Kan touch'en lese .doc eller andre dokumenter?

Når Apple åpner opp iPhone, så kommer iPod touch med.

Lenke til kommentar
Når Apple åpner for tredjeparts programmer på Touch, kan man også legge til iPhone programmer, eller må man jailbreake for at dette skal funke?

Kan touch'en lese .doc eller andre dokumenter?

Når Apple åpner opp iPhone, så kommer iPod touch med.

Ja, men lurte på om du da kunne legge til iPhone programmer som Google Maps på iPod Touch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...