Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 du gjør det med iTunes, restore, er en valg mulighet der en plass Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det mulig å bruke Touchen som harddisk, slik man kan på Ipod Classic? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 ja, men da må du hacke den... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har droppa apollo chatte klienten og heller gått for beejive. Kan jeg spørre hvor du får tak i den? er det mulig å installere, eller må du kjøre den via safari? Tast inn denne linken i safari: http://iphone.beejive.com Bedre og mere oversiktlig en apollo. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er litt kjedelig å sitte på Msn når jeg ikke får brukt Å, Æ eller Ø. Hvordan får man til det? Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha, nå har jeg iPhone apps på Touch'en min! Skikkelig digg. Maps funker jo dritbra til vei direksjoner selvom den ikke har gps. Overraska over at det funka så bra i Norge. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha, nå har jeg iPhone apps på Touch'en min!Skikkelig digg. Maps funker jo dritbra til vei direksjoner selvom den ikke har gps. Overraska over at det funka så bra i Norge. Maps? Hvilket program er det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som veit om et triks til å komme seg til bunnen av nettsiser i Safari. Er litt kjedelig å alltid måtte dra seg langt nedover her på Diskusjon.no... Lenke til kommentar
active-x Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er litt kjedelig å sitte på Msn når jeg ikke får brukt Å, Æ eller Ø. Hvordan får man til det? du holder nede A en ett sekund eller to, så får du Å og Æ, hvis du vil ha Ø, holder du nede O Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 For de som bor nærme Haugesund så selger de iPod Touch 8gb på Spaceworld på Amanda Storsenter. Men jeg tror ikke de har fått inn demo spiller slik at du får prøvd den. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvordan finner jeg ut IP-adressen til Touchen når jeg skal legge inn iPhone-programmer? Lenke til kommentar
Weralife Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er det høy volum på touchen? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvordan finner jeg ut IP-adressen til Touchen når jeg skal legge inn iPhone-programmer? Du går på Innst. > Wi-Fi > Også trykker du på den blå pila til det nettverket du er koblet til. Da ser du IP-adressen. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Er det høy volum på touchen? Siterer miracl: Må si meg ufatlig imponert over touch'en. Den klarer faktisk å drive Beyerdynamic DT-770 pro 250ohm, noe ipod mini f.eks ikke klarer. Har ikke volum i nærheten av max engang, helt utrolig. Satt på pub istad og sjekket mail og chatta på msn, morro:) edit: Vil da tro at den spiller høyt. har enda ikke hørt en eneste anmelder klage på volumet. edit2: Den spiller visstnok høyere enn iPhone også. Endret 21. oktober 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Kan vel tipse at Japan Photo web har 1-10 iPod Touch 16GB igjen: http://japanphoto.no/product/apple-ipod-touch-16-gb/ EDIT: Og der var de utsolgt Endret 22. oktober 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha, nå har jeg iPhone apps på Touch'en min!Skikkelig digg. Maps funker jo dritbra til vei direksjoner selvom den ikke har gps. Overraska over at det funka så bra i Norge. Maps? Hvilket program er det? Maps er et iPhone program. Google maps. Det kan vise kart, finne vei ruter og vise sattelittbilder som kart. (skriver dette med touchen) Lenke til kommentar
Weralife Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kan man kopiere lenker på touchen? F. eks. lenker til youtube Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 et lite forslag til de hacker videoene: Bruk heller videoer fra den karen her: http://www.youtube.com/user/ipodtouchmaster mye bedre forklart og flere tutorials Jeg har ikke fått tak i en iPod Touch enda, men blir ikke så veldig lenge til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 det er jo samme fyrn, bare nye videoer ser det ut som... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ja det er det så det ikke med en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå