medlem-156941 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nokon som veit om lydkvalitetsforskjellen mellom 3g og 4g? Har en 32GB 3G. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Nokon som veit om lydkvalitetsforskjellen mellom 3g og 4g? Har en 32GB 3G. Ser det er lenge siden du stilte spørsmålet, men jeg gir allikevel et svar. Personlig synes jeg lyden i 4G er et par hakk mer raffinert enn på 3G. Ingen big deal, men 4G > 3G når det gjelder lyd, Det må påpekes at det er viktig med et godt headset. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hei! Aner ikke hvor jeg skal poste dette, men poster det her (bare å flytte for en moderator om h*n finner et bedre sted): Hodetelefonene jeg kobler til iPoden min virker ikke på det ene øret. Jeg vet det er iPoden som er problemet og ikke hodetelefonene. Jeg kjøpte en "idiotforsikring" på elkjøp og lurer på om den gjelder for dette problemet, eller eventuelt standard forsikring man får med på alle produkter? Forbanna drittiPod. Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Stikk innom og spør? Jeg har samme problemet med min iTouch, dog, det funker med litt lirking på min. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har noen tips til reisehøyttalere for iPod touch? Finnes uendelig mange forskjellige der ute. Leter etter en som koster ca 400-600 kroner, og som er relativt lett å ta med seg på tur. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Sitter på Åge Aleksandersen-konsert i Alta atm, og har fiklet litt med iPoden. Jeg fant ut at man kunne bruke mobilen som modem for iPoden via Bluetooth! Mulig det er viden kjent, men det var i alle fall nytt for meg. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei. Den siste uka har iPod-en hatt ett problem som har forverret seg dag etter dag. Touch-skjermen vil ikke reagere. Jeg kan fint bruke "Home"- og "Av/på"-knappene, men får altså ikke til å låse opp iPod-en fordi skjermen ikke reagerer. En sjelden gang får jeg kontakt og får akkurat til å låse opp, men etter dette er touch-skjermen ute av funksjon igjen. Er det noen her som har erfaring/kunnskap rundt dette, og kan hjelpe meg? Jeg skal prøve å slå av og starte opp igjen, men er ikke så enkelt ... Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei. Den siste uka har iPod-en hatt ett problem som har forverret seg dag etter dag. Touch-skjermen vil ikke reagere. Jeg kan fint bruke "Home"- og "Av/på"-knappene, men får altså ikke til å låse opp iPod-en fordi skjermen ikke reagerer. En sjelden gang får jeg kontakt og får akkurat til å låse opp, men etter dette er touch-skjermen ute av funksjon igjen. Er det noen her som har erfaring/kunnskap rundt dette, og kan hjelpe meg? Jeg skal prøve å slå av og starte opp igjen, men er ikke så enkelt ... Eneste tipset mitt er å gjenopprette iPoden via iTunes, men husk å sikkerhetskopier først. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei. Den siste uka har iPod-en hatt ett problem som har forverret seg dag etter dag. Touch-skjermen vil ikke reagere. Jeg kan fint bruke "Home"- og "Av/på"-knappene, men får altså ikke til å låse opp iPod-en fordi skjermen ikke reagerer. En sjelden gang får jeg kontakt og får akkurat til å låse opp, men etter dette er touch-skjermen ute av funksjon igjen. Er det noen her som har erfaring/kunnskap rundt dette, og kan hjelpe meg? Jeg skal prøve å slå av og starte opp igjen, men er ikke så enkelt ... Eneste tipset mitt er å gjenopprette iPoden via iTunes, men husk å sikkerhetskopier først. Jeg fikset problemet ved å restarte iPoden ved å holde inne "home"- og "av/på"-knappene samtidig. Nå er alt som normalt. Likevel, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå