Selvin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Når kommer den hit til lands? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 iPodene pleier vel å komme ganske raskt etter annonsering. Tragisk at de nok en gang droppet radio på Touch. Bortsett fra det er vel 4G en kurant oppgradering, men ikke nok til at jeg gidder å oppgradere fra 3G med det første. Blir vel å vente på 5G og håpe på litt større forandringer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vel, jeg har iPod video fra 2005, tror jeg skal ha meg en ny 4G Touch Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kjøpte 4G 64gig.. Har lyst til å legge noen filmer og serier på den.. Hva er det beste programmet uten masse dilldall og tull som kan encode i ipod kvalitet og se best ut? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Flotters, da bestilte jeg den nye 64gigen Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Flotters, da bestilte jeg den nye 64gigen Blir ipod touch 4g på meg også etter hvert. Men usikker på om det blir 32 eller 64 Gb... Kanskje jeg bare skal fleske til med ekstra plass, men det koster trossalt over 3 laken. Hva mener dere om nanoen btw.; den virker litt vel klønete? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kjøpte 4G 64gig.. Har lyst til å legge noen filmer og serier på den.. Hva er det beste programmet uten masse dilldall og tull som kan encode i ipod kvalitet og se best ut? Har god erfaring med iPodME - utrolig enkelt og praktisk, vet ikke om det gir best kvalitet, men bra nok for mitt bruk hvertfall Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hadde tenkt å kjøpe meg noe fra apple men vet ikke om det blir iPhone 4 eller den nye iPod touchen, noen forslag? har en brukbar telefon fra før av Edit: Si ifra når dere får den nye iPoden Endret 2. september 2010 av turbolax Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) iPod Touch er en iPhone uten telefon og GPS, så siden du allerede har en brukbar telefon, ville jeg gått for førstnevnte var jeg deg. Billigere, ikke noe stråling og du kan fokusere mer på ren underholdning uten å være like redd for å miste den, slette viktige meldinger, ringe folk i hytt og pine osv.. Selv har jeg iPod Touch og en HTC telefon. Veldig grei løsning spør du meg, en til underholdning og en til ringing og meldinger. Endret 2. september 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) iPod Touch er en iPhone uten telefon, GPS og 5 mpx kamera, så siden du allerede har en brukbar telefon, ville jeg gått for førstnevnte var jeg deg. Billigere, ikke noe stråling og du kan fokusere mer på ren underholdning uten å være like redd for å miste den, slette viktige meldinger, ringe folk i hytt og pine osv.. Selv har jeg iPod Touch og en HTC telefon. Veldig grei løsning spør du meg, en til underholdning og en til ringing og meldinger. Sånn, rettet litt opp der Men bestilte selv en 64 gb idet App Store ble oppdatert, og jeg får den sannsynligvis om 10 dager – gleder meg som en unge! Men jeg synes det var litt synd at kameraet bare tar stillbilder på 0,7 mxp, ettersom det var skjermen og kameraet jeg hadde gledet meg mest til. Endret 4. september 2010 av Bullet in the Head Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Men hvordan er det med bildeoverføring og undermapper? Hvis du har ei bildemappe med flere undermapper, vil da alle bildene bli synkronisert? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) *Slettet* Endret 4. september 2010 av turbolax Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hallo. Jeg har en venn som vil nedgradere sin iPod touch 3gen fra 4.0 til 3.1.3. Han har da lastet ned programvaren, og gjenopprettet med denne i itunes. Da kommer det opp: iPod enheten *****s iPod kunne ikke gjenopprettes. Det oppsto en ukjent feil (3194) Vet dere hva han kan gjøre? Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Apple har hindret nedgraderinger, eneste måten å nedgradere på er å ta vare på såkalte "SHSH blobs" via jailbreak, en slags signering apple har lagt inn Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg har lenge gått og tenkt på å gå til innkjøp av en ny iPod. Nå ser det ut som øyeblikket har kommet. Ringte Humac både i Ski og i Vika, men de hadde ikke peiling på når de kom til å få den inn. Dere som har bestilt fra Apple Store, hvor lang tid tror dere det vil ta å få godbiten tilsendt? Endret 5. september 2010 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har lenge gått og tenkt på å gå til innkjøp av en ny iPod. Nå ser det ut som øyeblikket har kommet. Ringte Humac både i Ski og i Vika, men de hadde ikke peiling på når de kom til å få den inn. Dere som har bestilt fra Apple Store, hvor lang tid tror dere det vil ta å få godbiten tilsendt? Jeg bestilte samme dagen som utgivelse og de sa den kom mellom 13 og 16 september. 1 Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Mellom 14. og 17. september, hvis ikke før. Bestilte samme kvelden som produktet ble lansert. Sist gang da jeg bestilte nano 4G på lanseringsdatoen, tok det rundt ei uke før jeg fikk den – mye tidligere enn antatt, altså. Men fortsatt ingen som kan svare på det spørsmålet angående undermapper? 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Javel, da kan du gjerne fortelle meg hva som er galt, siden du er ekspert innenfor området? Det var vel og en tifeldighet at det ikke fungerer med PC nummer 2 når jeg kjøpte oppdateringen til iPoden? Ja, det kan jeg. Enten så har du dårlige usb-porter på pcen, dårlig iPod-kabel eller en rar bug i iTunes/windows. Foreslår du tar iPoden til en Eplebutikk, spør pent om å kunne gjenopprette iPoden i butikken og tar med den hjem. Dermed må du laste ned NYESTE oppdatering, ta den ned på minnepenn og ta med i tillegg. du får oppdateringen her: http://www.felixbrun.../iPod/firmware/Gjort det selv med en iPhone 3GS i forbindelse med oppdatering til beta programvare. De var veldig reale med det. iPod-en min er død, DFU fungerer ikke heller. Har tenkt å åpne den og støvsuge og se om det hjelper, noen som har noen andre ideer? Støvsuging gir statisk elektrisitet. Ikke en gang tenk på å fortsette. Endret 6. september 2010 av SpecialForce Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Javel, da kan du gjerne fortelle meg hva som er galt, siden du er ekspert innenfor området? Det var vel og en tifeldighet at det ikke fungerer med PC nummer 2 når jeg kjøpte oppdateringen til iPoden? Ja, det kan jeg. Enten så har du dårlige usb-porter på pcen, dårlig iPod-kabel eller en rar bug i iTunes/windows. Foreslår du tar iPoden til en Eplebutikk, spør pent om å kunne gjenopprette iPoden i butikken og tar med den hjem. Dermed må du laste ned NYESTE oppdatering, ta den ned på minnepenn og ta med i tillegg. du får oppdateringen her: http://www.felixbrun.../iPod/firmware/Gjort det selv med en iPhone 3GS i forbindelse med oppdatering til beta programvare. De var veldig reale med det. Har prøvd i alle USB-portene på flere datamaskiner på flere PC-er med flere versioner av Itunes. Tok Ipoden til eplehuset og de sa jeg skulle kjøpe en mac og tilbød å prøve å skru på (som i å trykke på "PÅ"-knappen) Ipoden min for tre hundre kroner. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hmm, den nye iPoden skulle sendes innen 5-7 virkedager. Jeg bestilte den på lanseringskvelden, men det ser ikke ut til at den fortsatt er blitt sendt... Noen som har fått bekreftelse på at iPoden er sendt enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå