Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan legger man inn bilder for album, som ikke har albumbilde?

Du kan få Itunes til å laste dem ned automatisk for deg, ved å opprette en konto i Itunes Store og deretter høyreklikke sangene og klikke "Hent albumbilde". Marker alle låtene i biblioteket med Ctrl+A. Dette fungerer bare dersom du har lagt inn artistnavn i artist-feltet og albumtittel i album-feltet. Det koster ikke noe.

Dersom du vil legge inn bilder manuelt:

Marker alle låtene fra et album --> Høyreklikk --> Vis info --> Dra bildet inn i den hvite firkantet merket Bilde

Lenke til kommentar
Og nå skal Apple ha flere tusen kroner og ha meg til å godta en ansvarsfraskrivelse uten like for å reparere skrotpilleren som jeg nettopp har fått.

Jeg vil på det sterkeste advare alle mot Apple og mot denne spilleren.

Jeg ble godt mottatt på Eplehuset, men de fikk ikke spilleren til å fungerer. Valgte å heve kjøpet og det mått jeg ta mot Apple support som var langt mere imøtekommende enn websidene når det gjalt support.

Selv om menyer og design var imponerende synes jeg lydkvalitet er det viktigste for en slik spiller og da var Touch alt for dårlig. Var veldig usikker, men det var en lettelse å g tilbake til min gamle spiller med mye bedre lyd. Plutselig var det musikk igjen og ikke bare lyd.

Lenke til kommentar

Du kan få Itunes til å laste dem ned automatisk for deg, ved å opprette en konto i Itunes Store og deretter høyreklikke sangene og klikke "Hent albumbilde". Marker alle låtene i biblioteket med Ctrl+A. Dette fungerer bare dersom du har lagt inn artistnavn i artist-feltet og albumtittel i album-feltet. Det koster ikke noe.

Marker alle låtene fra et album --> Høyreklikk --> Vis info --> Dra bildet inn i den hvite firkantet merket Bilde

Takk for hjelpen!

Noen som vet hvordan bakgrunns funkjonen fungerer?

Hvor er det bakgrunnsbildet blir satt?

Inst. > Generelt > Bakgrunn

Lenke til kommentar
Må si meg ufatlig imponert over touch'en. Den klarer faktisk å drive Beyerdynamic DT-770 pro 250ohm, noe ipod mini f.eks ikke klarer. Har ikke volum i nærheten av max engang, helt utrolig. Satt på pub istad og sjekket mail og chatta på msn, morro:)

Jeg har 32 ohms-utgaven, og det er såvidt det holder for meg (når volumjustering er på), til tross for at den avgir en effekt på 7,8 ganger 250 ohms-utgaven. Lytter du til klassisk eller jazz eller noe? :p

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen!

Noen som vet hvordan bakgrunns funkjonen fungerer?

Hvor er det bakgrunnsbildet blir satt?

Inst. > Generelt > Bakgrunn

Den kommer når touchelåsen er på. Bare trykk på knappen på toppen :)

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg må vente ja. Kom hjem fra kurs nå og må nok se skuffet på leverandøren min :( Flyttet seg fra bekreftet 18.10 til forventet 31.10. Så da fikk jeg sikkert ikke på det lille partiet som kom inn :(

Jaja... *smøre seg inn med mer tålmodighet*

Lenke til kommentar
Må si meg ufatlig imponert over touch'en. Den klarer faktisk å drive Beyerdynamic DT-770 pro 250ohm, noe ipod mini f.eks ikke klarer. Har ikke volum i nærheten av max engang, helt utrolig. Satt på pub istad og sjekket mail og chatta på msn, morro:)

Jeg har 32 ohms-utgaven, og det er såvidt det holder for meg (når volumjustering er på), til tross for at den avgir en effekt på 7,8 ganger 250 ohms-utgaven. Lytter du til klassisk eller jazz eller noe? :p

Ikke som jeg vet om :p Mulig en us ipod gir høyre volum en eu version. Var ihvertfall slik med tidligere ipod'er grunnet en fransk lov eller noe sånt.

Lyden er ubrukelig med de medfølgende hodetelefonene, funker fett med koss porta pro eller bedre. Har ikke noe å utsette på lydkvaliteten med et bra headset og bra kodede filer.

Har droppa apollo chatte klienten og heller gått for beejive.

Lenke til kommentar
Hacket ipoden for 1 time siden, lastet noen programmer, og så trykket jeg hjem-knappen. Da komme loade-sirkelen opp, nå har den ståtte sånn i 30 min. Hva skal jeg gjøre, jeg har prøvd å skru den av og alt det der.

Prøv dette:

1. Kobl iPoden til iTunes.

2. Hold inne hjem- og av/på-knappen.

3. Med en gang Touchen har skrudd seg av, slipper du av/på-knappen, men fortsetter å holde hjem-knappen.

4. Når Apple-logoen er borte, kan du slippe.

Du kan også prøve å vente til batteriet er utladet.

Lenke til kommentar
Hvis jeg jailbreaker iPod'en min, kan jeg gjenopprette den senere og få den tilbake til normal tilstand?

yess.

Hvordan gjør man det da?

Og hva gjør jeg hvis noe går galt mens jeg jailbreaker? Jeg er veldig forsiktig med sånt og venta lenge før jeg la inn CFW på PSP'en min. Har ikke akkurat råd til en ny...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...