LucarioX Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hvor burde jeg sende inn iPoden for rep? Og ca. hvor lang tid bruker Apple på å fikse den? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Noen som ikke vet hvorfor jeg får inn hjemmenettverket på ipoden? Får inn alle andre nettverk, men ikke det. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Noen som ikke vet hvorfor jeg får inn hjemmenettverket på ipoden? Får inn alle andre nettverk, men ikke det. Kan være mange grunner til det. Har du mellomrom i navnet til nettverket ? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Noen som ikke vet hvorfor jeg får inn hjemmenettverket på ipoden? Får inn alle andre nettverk, men ikke det. Kan være mange grunner til det. Har du mellomrom i navnet til nettverket ? Ja.. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kommer fort mye støv under skjermen. Tingen er at jeg ble lurt av en fyr på App Store i USA (5th Avenue) til å kjøpe den der siden du hadde samme rettigheter uansett hvor du kjøpte den. Stemmer ikke helt -- men man kan jo knapt forvente at Apple-selgere i USA skal kjenne særlig godt til norsk forbrukerkjøpslov. Det korrekte er at Apples garanti gjelder i hele verden -- kjøper du varene i Norge får du en tilleggsgaranti for å dekke kravene i norsk lov. Er det under et år siden du kjøpte iPoden gjør den internasjonale garantien nytten. Måtte faktisk levere den inn etter ca 11 måneder (og fikk swap), men siden det er gått mer enn tre måneder etter det får jeg ikke ny Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er det noen andre som sliter med wi-fi og strømbruk etter å ha oppgrader 2. gen iPod touch til os 4? Alt som bruker wifi virker å være tregt som bare det og batteriene tappes fortere enn noen gang - ser ikke bort fra at det er en sammenheng mellom wifi-problemer/bruk og batteritapping heller... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen som kan hjelpe meg med gjenoppretting av iPod Touch 2. gen? Fungerer verken ved auto-restore i iTunes og med hjelp av shift + click og egen firmware. Ca halvveis på fremdriftsbaren stopper det opp, samtidig som det står "verifiserer iPod-programvare". Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Jeg installerte i dag iOS 4 på min iPod Touch 2. gen. Jeg har testet ut noen av de nye mulighetene, som for eksempel å legge spill/programmer i mapper, noe som fungerer bra. Men jeg har også prøvd multitasking- og bakgrunn på Hjem-skjermen-mulighetene, men disse får jeg ikke til. Er det noen her som vet hvorfor jeg ikke får det til? Er det kanskje fordi 2. gen ikke støtter dem? EDIT: Fant faktisk ut av det rett etter at jeg spurte her. Alt står på Apple sin hjemmeside. Kjipt at 2. gen ikke er kompatibel Er det noen som vet hvorfor den ikke er det? Endret 5. juli 2010 av marti9 Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Fordi den ikke er er rask nok/har nok minne og fordi Apple vil ha deg til å kjøpe en nyere versjon Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Da var min Ipod Touch 2. gen blitt en iBrick Jeg var på kano tur i helga og hadde på musikk mens det regna.. Var lite forsiktig med iPoden, og kan skylde på meg selv.. Når jeg kom hjem ville den ikke boote opp.. Den stoppa på Apple logoen, og jeg vurderte å sende den inn til Apple. Den plata inni minijack porten viser ikke at den har vært i kontakt med vann, så det hadde kanskje gått. Men så fant jeg ut at jeg kunne prøve en , som jeg nettopp gjorde, og trodde nesten iPoden var safet når den bootet opp med fabrikkinstillinger.. Men der tok jeg feil, skjermen reagerer ikke når jeg toucher, skjermen skrur seg av og på og den viser flasher av et bakgrunnsbilde med regndråper... Så nå tror jeg ikke jeg skal sende den inn til Apple, da jeg ikke kommer til å få en ny tilbake, men heller en regning på 1000 kr for sjekk på verksted. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med den? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kast den, kjøp en ny om du vil. Å sende inn til reprasjon er, som du ser, håpløst. Å få de til å se på den koster mer enn en ny gjør uansett. Å fikse vannskader er også utrolig vanskelig og nesten for dyrt i alle tilfeller. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har du reiseforsikring? Problemet er kanskje at det går opp i opp med egenandel.. :/ Lenke til kommentar
QQX Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hei! Min iPod touch 32gb 3 generasjon er av en eller annen grunn blitt låst i 21188644 min! Har også kode på iPoden så når jeg plugger den i dataen står det at jeg må skrive inn koden på iPoden, men det går jo ikke! Har også prøvd og gjenopprette men itunes lar den ikke gjøre det! Trenger svar fort pga skal på skoletur og kjøpte iPod bare pågrunn av den turen! Håper noen kan hjelpe! Edit: skrivefeil.. Endret 26. august 2010 av QQX Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Du kan kjøre en DFU restore, men da vil du miste alt du har på den og må legge det over fra PCen igjen. Du putter den i DFU ved å holde begge knappene inne i 10 sekunder, så slippe den oppå og fortsette å holde home knappen i ca 10 sekunder til, gjør dette mens den er koblet til maskinen og iTunes skal automatisk oppdage at iPoden er i gjenopprettelsesmodus. Deretter er det bare å la den gjennopprette seg og resynkronisere Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Alle bildene mine på 3rd gen etter ios4 update har blitt uffatelige pixelerte og dårlig oppløsning men var helt fine før updaten.. Må jeg importere alt på nytt igjen? Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Så på geeky-gadgets.com at man forventer at Apple skal annonsere nye versjoner av iPod Nano og iPod Touch... Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Så på geeky-gadgets.com at man forventer at Apple skal annonsere nye versjoner av iPod Nano og iPod Touch... Noen som vet noe om dette? Apple har til vane å kjøre på med lansering av oppgraderte modeller i september måned. På mac1.no står det at de skal ha en "event" den 1. september, noe som bygger under denne teorien. Så for alle som tenker å kjøpe ipod touch (eller alle typer ipoder for den del) bør dere vente og se ut i september hva som skjer. Jeg er ganske sikker på at de kommer med en ipod touch basert på mange av de samme egenskapene som iphone 4. Forhåpentligvis kommer ipod touch 4g med kamera, radio og samme skjerm som iphone 4 ... Og hvis det skjer, skal jeg seriøst kjøpe en selv om jeg fra før har ipod touch 3g. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg trenger i hvertfall en ny MP3-spiller og venter derfor spent på hva Apple greier å rote frem. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Faen, ipod touch 4g ble nesten så perfekt som jeg hadde håpet på, men de måtte seff. droppe radio... Bare for å få oss til å kjøpe nano. Jaja, skjermen på den er verdt pengene uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå