Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Apple er bra blodsugende når jeg, etter å ha betalt for en iPod, må betale for å kunne laste ned AppStore slik at jeg får muligheten til å betale for apps.

Hæ? AppStore følger med iPhone OS.

 

Bullet in the Head: iTunes tar automatisk backup, du skal kunne finne backupen din der inne. Restore-prosedyrer finner du på Apples nettsider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple er bra blodsugende når jeg, etter å ha betalt for en iPod, må betale for å kunne laste ned AppStore slik at jeg får muligheten til å betale for apps.

Hæ? AppStore følger med iPhone OS.

 

Bullet in the Head: iTunes tar automatisk backup, du skal kunne finne backupen din der inne. Restore-prosedyrer finner du på Apples nettsider.

Unnskylding masinga, men kunne du forklare litt nærmere? Får man et spørsmål om backup når man gjenoppretter iPoden? Edit: har allerede gjenopprettet den nå, men problemet ser fortsatt ut til å være der. Har også merket en annen 'bug' som går litt over brukeropplevelsen. Jeg får nærmest ikke til å endre volumnivå med den blå linja under cover arten. Den blå volumlinja bare beveger seg ukontrollert fram og tilbake, og det ender som oftest opp med et volumnivå jeg synes enten er for lavt eller for høyt. Eneste måten jeg kan endre volumet på er med sideknappene. Det er skikkelig irriterende!

Endret av Bullet in the Head
Lenke til kommentar

Har fått et irriterende problem med iPod touchen min. Headphone-jacken har sluttet å virke delvis. Det vil si at det kun kommer lyd på høyre øre. Hvis jeg skal ha lyd på begge sider må jeg presse opp under ipoden. Vannsensoren inni jacken er også hvit, så ingen vannskade.

 

Hvor mye tar butikker for å reparere slikt? Har prøvd selv med q-tips og litt forskjellig uten hell...

 

Går det på reklamasjonsrett eller noe? Tror jeg har hatt iPoden siden nov. 2008.

Endret av Aleksanderwoods
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Driver og prøver å få installert noen programmer på iPod Touchen min nå. Har ikke installert noen nye programmer på snart et halvt år, og ting har tydeligvis forandret seg. Får denne erroren på 80% av programmene jeg lasta ned: "... ble ikke installert på iPod-enheten fordi en nyere versjon av iPhone OS kreves."

 

Jeg har ikke iPhone. Jeg har nyeste programvare iTunes fant (installerte ikke den updaten man må betale for). Flere av programmene har jeg hatt på iPoden før uten problemer. Hvorfor funker det ikke?

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål om internettet i iPod touch. (Jeg har ikke lest noe av denne tråden men fant ikke svaret i førsteposten i FAQ tråden)

 

Nesten "alle" internettsider har en mobilversjon. Altså en versjon av siden som er tilpasset for mobiler og disse er jo veldig begrenset. Og når jeg velger å gå inn på en nettside på iPoden så kommer jeg alltid inn på mobilversjonen. Hvordan kommer jeg inn på den nettsiden som jeg ville ha kommet til på en pc?

 

Sinnsykt plagsomt dette her. Noen nettsider har jo ikke mobilversjon og da kommer jeg inn på den "ordentlige" siden. Jeg har raskt internett så jeg vil helst slippe alle mobilsider.

Endret av JBA
Lenke til kommentar

Noen sider har en funksjon hvor du kan gå til fullversjonen.

For en permanent løsning kan man laste ned en addon i Cydia om man jailbreaker som heter UserAgent Faker eller noe lignende som gjør at websidene tror du bruker en ordentlig browser og gir deg fullversjonen

Lenke til kommentar

Lurer på det samme. Lasta nettopp ned 3.1.3 (til iPod Touch), og trenger en jailbreak. Fint hvis noen som har gjort dette allerede kan poste en link :)

 

 

Har lett litt selv, og ser ut til at det er mulig å jailbreake iPod Touch 2g, som jeg har. Likevel er det håpløst å finne et skikkelig jailbreakingprogram, siden dette er en jungel av faenskap og spyware.

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har et problem med min iTouch 2. generasjon, fant ikke noe lignende i FAQen. Er noe feil i mini-jack utgangen på iPoden som gjør at jeg sjeldent får lyd på venstre øre, og når jeg går eller sykler så kommer og går lyden med medhørende skurring, men bare på venstre øret. Har forsikret meg i at feilen er i iPoden og ikke hodetelefonene.

Lenke til kommentar

Har et problem med min iTouch 2. generasjon, fant ikke noe lignende i FAQen. Er noe feil i mini-jack utgangen på iPoden som gjør at jeg sjeldent får lyd på venstre øre, og når jeg går eller sykler så kommer og går lyden med medhørende skurring, men bare på venstre øret. Har forsikret meg i at feilen er i iPoden og ikke hodetelefonene.

 

Du er ikke den eneste... Skulle gjerne hatt et svar på dette jeg og.

Lenke til kommentar

Apple er bra blodsugende når jeg, etter å ha betalt for en iPod, må betale for å kunne laste ned AppStore slik at jeg får muligheten til å betale for apps.

Hæ? AppStore følger med iPhone OS.

 

Gammelt innlegg, men markerer ut den åpenbare feilen med rødt.

Hva er feil? Operativsystemet til iPod heter også iPhoneOS..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...