Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at de kan ha noe med hvor ny iPoden din er (fra den ble laget), hvis den kom med den aller nyeste FW så kan det hende den ikke kan jailbreakes, men dette er ikkenoe jeg kan svare på da jeg har en 2G

 

Sånn offtopic, jeg tippet innimeg at din ipod ville komme på Tirsdag når du spurte tidligere men jeg lot være :!:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting, hvorfor er det slik at når jeg har øre pluggene koblet til også trykker jeg på den knappen som gjør at ipoden låser seg. Og etter noen minutter begynner ipoden og spille av musikk!!! Er det mulig og fikse på det? Og noen ganger når jeg skal åpne ipoden etter at jeg har låst den så begynner den og spille en sang med engang jeg har åpnet den, det er så fuckings irriterende!

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nettopp fått meg en 3. generasjons iPod touch og jeg lurer på om batteriet slukes med wi-fi'n på, selv om spilleren er slått av med knappen over. Og så lurer jeg på om iPoden blir tregere av å installere mange programmer og deretter slette de (på samme måte som med pc-er)?

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Når jeg kjøper/laster ned et program fra iTunes Store (med iPoden), så må jeg konstant trykke på ikonet til det nye programmet/spillet slik at det lastes ned. Hvorfor kan ikke det lastes ned automatisk hele veien? Det er veldig slitsomt å trykke på programmet hele tiden for at det skal lastes inn. Jeg kan liksom ikke laste ned (sånn som nå laster jeg ned GTA, som er et stort spill) og så gå på do, og deretter forvente at det er ferdiglastet.

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg har nå kjøpt et par spill/programmer som har blitt overført til iTunes. Jeg ser iTunes har fått en ny kategori, "Programmer", i biblioteket. Vil det si at jeg kan gjenopprette iPoden min (hvis det trengs i framtiden), og så overføre de programmene til den igjen? Slik at jeg faktisk slipper å kjøpe de samme spillene/programmene flere ganger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...