The~Raven Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tror nok du vil finne pakken din i hendene dine om 5 dager. Takk litt kjipt og måtte vente til rundt sommerferien for untethered jailbreak etter hva jeg har skjønt.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Man blir vant til det etter å ha ventet på masse pakker fra østen ^^ Glem hele greia i mellomtiden du. Da blir det bedre. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fikk touchen idag også når jeg leste om jailbreak så stod det noe om at de med serienummer som startet med MC var det som fikk tethered JB, eller gjelder tethered for alle ? Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg tror at de kan ha noe med hvor ny iPoden din er (fra den ble laget), hvis den kom med den aller nyeste FW så kan det hende den ikke kan jailbreakes, men dette er ikkenoe jeg kan svare på da jeg har en 2G Sånn offtopic, jeg tippet innimeg at din ipod ville komme på Tirsdag når du spurte tidligere men jeg lot være :!: Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg lurer på en ting, hvorfor er det slik at når jeg har øre pluggene koblet til også trykker jeg på den knappen som gjør at ipoden låser seg. Og etter noen minutter begynner ipoden og spille av musikk!!! Er det mulig og fikse på det? Og noen ganger når jeg skal åpne ipoden etter at jeg har låst den så begynner den og spille en sang med engang jeg har åpnet den, det er så fuckings irriterende! Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 er jailbrake hack? , når sjermen står stille pg man kan ikke gjøre noe ,hva kalles det? dekkker garantien den??? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Jailbreak_(iPhone_OS) Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hei! Jeg har nettopp fått meg en 3. generasjons iPod touch og jeg lurer på om batteriet slukes med wi-fi'n på, selv om spilleren er slått av med knappen over. Og så lurer jeg på om iPoden blir tregere av å installere mange programmer og deretter slette de (på samme måte som med pc-er)? Endret 4. mars 2010 av apegutt_90 Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Wifi slår seg av når den er i sleep (trykker på knappen oppå) og ipoden blir ikke treg av å installere mange apps, hvis du føler den blir det uansett kan du bare synkronisere alt, ta en restore i iTunes og så legge alt tilbake igjen Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Når jeg kjøper/laster ned et program fra iTunes Store (med iPoden), så må jeg konstant trykke på ikonet til det nye programmet/spillet slik at det lastes ned. Hvorfor kan ikke det lastes ned automatisk hele veien? Det er veldig slitsomt å trykke på programmet hele tiden for at det skal lastes inn. Jeg kan liksom ikke laste ned (sånn som nå laster jeg ned GTA, som er et stort spill) og så gå på do, og deretter forvente at det er ferdiglastet. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Merkelig, slikt skal det selvsagt ikke være. Forsøkt reboot, restore etc.? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Merkelig, slikt skal det selvsagt ikke være. Forsøkt reboot, restore etc.? Den er helt ny, så jeg ser ikke poenget i det. Det er så irriterende av nettet faller bort hele tiden. Det skjer aldri med Safari, men veldig ofte når jeg er innpå App Store eller laster ned programmer. Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det kan være fordi den går i sleep når skjermen slår seg av, og wifi går av da for å spare batteri. En løsning for deg kan være å ha den i laderen mens den laster ned Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hmm.. Jeg har nå kjøpt et par spill/programmer som har blitt overført til iTunes. Jeg ser iTunes har fått en ny kategori, "Programmer", i biblioteket. Vil det si at jeg kan gjenopprette iPoden min (hvis det trengs i framtiden), og så overføre de programmene til den igjen? Slik at jeg faktisk slipper å kjøpe de samme spillene/programmene flere ganger? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 De eneste programmene du eventuelt mister er de som er kjøpt etter forrige synkronisering. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 De eneste programmene du eventuelt mister er de som er kjøpt etter forrige synkronisering. Men hvis jeg gjenoppretter iPoden og beholder fortsatt programmene, vet du om jeg beholder den prosessen jeg har kommet i spillene? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Slik er det i alle fall i teorien; nå du tar backup av iPoden i iTunes skal det som ligger lagret i programmene også bevares. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Apple er bra blodsugende når jeg, etter å ha betalt for en iPod, må betale for å kunne laste ned AppStore slik at jeg får muligheten til å betale for apps. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Slik er det i alle fall i teorien; nå du tar backup av iPoden i iTunes skal det som ligger lagret i programmene også bevares. Hvordan tar jeg backup av iPoden? Og hvordan gjør jeg iPoden sånn som før etter at den har blitt gjenopprettet og helt tom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå