Enojo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Ah, jeg skjønner. Noen som har noen fine noen å anbefale? Endret 1. februar 2010 av Enojo Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Blackra1n er noe herk. Det som skal ta 30 sekunder har nå tatt 20 minutter to ganger. Forrige gang endte det med at jeg måtte avbryte og slette absolutt alt på iPoden for så å laste ned alle oppdateringene på nytt og synkronisere igjen. Dette kommer til å skje nå og. Endret 14. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vel, er ikke vår feil at din perfekte hverdag blir ødeagt av at du er så idiot å ikke tenker over ting bedre. Jailbreak er et alvorlig inngrep i måten iPhoneOS fungerer. Egentlig frister det å fortelle deg hvilken drittsekk du er. Men lar det ligge. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det var verken min perfekte hverdag og den ble ikke ødelagt Vil bare fortelle at det gode rådet jeg fikk om hvor utrolig sikkert og bra blackra1n var tidligere her i tråden ikke er noe serlig godt. Hvordan det kan være min feil ser jeg ikke, da alt man gjør når selve blackra1n-programmet runner er å trykke på en knapp. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er tydelig at det er noe galt med din ipod kontra blackra1n. Ikke at du har gjort noe spesielt galt, men du er altså sikker på at du har firmware som blackra1n støtter? Blackra1n er forferdelig enkelt og fungerer som oftest ypperlig. Hvis du ser deg rundt finner du ut hvor mange som faktisk er enig i dette. Det finnes egentlig ikke noe enklere og "sikrere" der ute på dette tidspunktet. At det ikke funket for deg er uheldig. Jailbreaking er som sagt aldri helt safe og hvis du ikke regner med at ting kan gå galt så bør du holde deg unna det. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 hvis du ikke har 3.1.2 ? så må du oppdatere til det så er det lettere ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Ah, var i grusomt dårlig humør da jeg skrev det innlegget. Er rett og slett flau over det nå.. Endret 14. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Pappa skal til USA snart, tror jeg skal spørre om han kan kjøpe en iPod Touch til meg. Noen ulemper ved å kjøpe den i statene, bortsett fra garantien? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ikke som jeg kommer på. Du har uansett 1 år worldwide-garanti på Apple-produkter. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Han kan alltids legge til Applecare, så skulle det skje noe kan dere ta den med tilbake og faktisk ha gode garantivillkår der borte. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lurer litt på lydbok og iPod nano(er vel samme mp3 spiller i touchen). Hvordan funker lydbøker som er oppdelt i mange mp3 filer i fohold til lydbøker som er laget for ipod(m4b?) ? Jeg slå min ipod veldig mye av og på mens jeg hører på lydbok, vil det da bare bli tull med mp3? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det går absolutt bra. Bare sørg for at du forteller iTunes at filene det gjelder er lydbøker. Dett gjør du ved å høyretrykke, "vis info" om finner en fane der du kan velge hva innholdet er. Det aller beste er selvfølgelig å gjøre småfilene til en stor. iPoden din vil huske hvor langt den er kommet i lydboken. Kos deg Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har bestilt Ipod touch 64gb 3.gen fra komplett.no bestilte på fredag, sjekket idag om den var sendt bare for moroskyld, og det står ordrestatus: plukket hva betyr dette? og når kan jeg forvente touchen min ? Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Plukket betyr såvidt jeg vet at de har hentet den fra lageret og klargjør/har klargjort den for sending Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 ok, takk men går det ann å jailbreake 3.1.2 har lest om det men mange sier at hvis du da slår av ipoden eller går tom for strøm. så blir jailbreaken borte? Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 3Gen. versjonen har blitt jailbreaket, men det er kun en såkalt "tethered"-jailbreak. Det vil si at du må koble iPoden til PCen hver gang du må slå den på. Du mister ingenting, hverken selve jailbreaken eller ditt innhold men du må altså bare koble den til for å få den til å starte Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 ok, men jeg har også lagt merke til at flere personer på youtube. har sagt at de har funnet ut hvordan det fikses og viser også hvordan man gjør det. men er det bare BS? Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er nok bare bs ja Les mer her http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=273800 Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) unnskyld for mye OT, men fant ut at det sto at ipoden og ble sendt igår. noen som tipper når den kommer? EDIT: fant ut at posten ikke har mottat pakken, men vet at den kommer.. Endret 21. februar 2010 av The~Raven Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tror nok du vil finne pakken din i hendene dine om 5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå