Creaxz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Når du har de på pcen, står de da oppført med samme albumnavn? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Når du har de på pcen, står de da oppført med samme albumnavn? I Itunes stå de oppført med forskjellige, som på iPoden, sorteres etter artist virker det som, selvom de egentlig skal sorteres etter album... Er jo rippet fra èn CD! Endret 30. januar 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vet ikke om det fungerer i iTunes, men om du har alle mp3-filene i en mappe så kan du gjøre følgende (tror jeg): -Marker alle. -Høyreklikk -> egenskaper -Skriv inn et albumnavn. Tror dette burde fungere :/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dersom man cracker iPoden, er det bare å gjenopprette den for å få den "u-cracket"? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kjøpte en app som heter Sleep Cycle! Anbefales virkelig på det varmeste.Ikke bare vekker den deg slik at du får lettere for å stå opp, men også med behagelige melodier! Den gir deg også en analyse over hvordan du har beveget deg igjennom natten! Pris : 6 kr Billig! Brukervennelighet : 10/10 Utseende : 10/10 Funksjonalitet : 7/10 Gjør det kjempebra her også, men mangler noe av options, men ikke noe spessielt viktig. Bruker også mye strøm visst man ikke har mulighet til å ladde Ipoden mens vekkeklokken brukes. Resultat : 10/10 Gjør akkurat som den lover. Alt i alt et supert program! 9/10 Haha, på meg sier den at jeg har vert våken hele tiden, lurer på om jeg beveger meg ganske mye når jeg såver eller noe sånt...... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Ja Ikke hvis du mister helt kontakten med den vel? Noen som vet hvor trygg metoden er? Fikk til det med samlealbum forresten, takk folkens Endret 31. januar 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Selv brukte jeg denne http://blackra1n.com/ ser ut som om det er det samme som du linket. Funket fett og tok bare et par minutt og måtte ikkje synkronisere han med itunes eller noko etterpå. Fynker fett og er mye enklere en alt anna. har 3.1.2 og det var ikke noko problem. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Høres bra ut Hva om du vil fjerne jailbreaken igjen da, er det enkelt? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, på meg sier den at jeg har vert våken hele tiden, lurer på om jeg beveger meg ganske mye når jeg såver eller noe sånt...... Hmm, kanskje det ja. Men husk at skjermen skal ligge ned mot madrassen. Også kan du prøve å kalibrere den på nytt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er det noen måte å slå av den snukontroll greia på? Er så lei av at jeg får opp albumene når jeg skal bytte sang, og holde iPoden sideveis (Hvis jeg f.eks ligger på siden i senga). Har aldri hatt bruk for den funksjonen. Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvis du jailbreaker er det en enkel sak og laste ned en liten "fix" som gjør at du kan slå av og på snukontrollfunksjonen Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Høres bra ut Hva om du vil fjerne jailbreaken igjen da, er det enkelt? Da er det bare å ta en gjenoppretting. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, på meg sier den at jeg har vert våken hele tiden, lurer på om jeg beveger meg ganske mye når jeg såver eller noe sånt...... Hmm, kanskje det ja. Men husk at skjermen skal ligge ned mot madrassen. Også kan du prøve å kalibrere den på nytt. Fant ut det, har sett den på kalibrering i natt så får jeg se hva det blir til. Ser uansett veldig interessant og bra ut:D Høres bra ut Hva om du vil fjerne jailbreaken igjen da, er det enkelt? Trur du bare kan gjenopprette den i Itunes. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Men hva om den dør helt? Noe kan vel gå galt under jailbreakingen, slik at Itunes ikke greier å få kontakt med den? Sitter veldig å lurer på om jeg skal ta sjansen på å jailbreake eller ikke, synes alltid sånt er skummelt. Har mange av dere gjort det? Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Men hva om den dør helt? Noe kan vel gå galt under jailbreakingen, slik at Itunes ikke greier å få kontakt med den? Sitter veldig å lurer på om jeg skal ta sjansen på å jailbreake eller ikke, synes alltid sånt er skummelt. Har mange av dere gjort det? Hvis noe skulle gå galt så er det bare å sette den i restore modus eller DFU modus og gjennopprette i iTunes, med dagens jailbreakingmetoder gjøres nesten alt automatisk slik at det skal veldig mye til for at du i det hele tatt klarer å gjøre noe galt, og hvis det går galt så kan du altså bare gjennopprette den i iTunes. Uansett. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Finnes det en script eller noe som gjør at du må oppg passord på iPod toucheb min får å se på fotoalbumene? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Men hva om den dør helt? Noe kan vel gå galt under jailbreakingen, slik at Itunes ikke greier å få kontakt med den? Sitter veldig å lurer på om jeg skal ta sjansen på å jailbreake eller ikke, synes alltid sånt er skummelt. Har mange av dere gjort det? Hvis noe skulle gå galt så er det bare å sette den i restore modus eller DFU modus og gjennopprette i iTunes, med dagens jailbreakingmetoder gjøres nesten alt automatisk slik at det skal veldig mye til for at du i det hele tatt klarer å gjøre noe galt, og hvis det går galt så kan du altså bare gjennopprette den i iTunes. Uansett. Ok, takk! Får se om jeg får tid til å gjøre det en av dagene da Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei. Passer slike sillkon-ettuier til 3GS til iPod Touch 2G? Evt hvilke passer til 2G? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 iPod touch er langt tynnere enn iPhone, så du må kjøpe de som er laget for denne. (Men 2G og 3G touch er lik.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå