Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte en app som heter Sleep Cycle! Anbefales virkelig på det varmeste.

Ikke bare vekker den deg slik at du får lettere for å stå opp, men også med behagelige melodier!

Den gir deg også en analyse over hvordan du har beveget deg igjennom natten!

 

Pris : 6 kr Billig!

Brukervennelighet : 10/10

Utseende : 10/10

Funksjonalitet : 7/10 Gjør det kjempebra her også, men mangler noe av options, men ikke noe spessielt viktig. Bruker også mye strøm visst man ikke har mulighet til å ladde Ipoden mens vekkeklokken brukes.

Resultat : 10/10 Gjør akkurat som den lover.

 

Alt i alt et supert program! 9/10 :fun:

 

Haha, på meg sier den at jeg har vert våken hele tiden, lurer på om jeg beveger meg ganske mye når jeg såver eller noe sånt......

Lenke til kommentar
Haha, på meg sier den at jeg har vert våken hele tiden, lurer på om jeg beveger meg ganske mye når jeg såver eller noe sånt......

 

Hmm, kanskje det ja.

 

Men husk at skjermen skal ligge ned mot madrassen. Også kan du prøve å kalibrere den på nytt.

Fant ut det, har sett den på kalibrering i natt så får jeg se hva det blir til. Ser uansett veldig interessant og bra ut:D

 

Høres bra ut :) Hva om du vil fjerne jailbreaken igjen da, er det enkelt?

Trur du bare kan gjenopprette den i Itunes.

Lenke til kommentar
Men hva om den dør helt? Noe kan vel gå galt under jailbreakingen, slik at Itunes ikke greier å få kontakt med den? Sitter veldig å lurer på om jeg skal ta sjansen på å jailbreake eller ikke, synes alltid sånt er skummelt. Har mange av dere gjort det? :)

 

Hvis noe skulle gå galt så er det bare å sette den i restore modus eller DFU modus og gjennopprette i iTunes, med dagens jailbreakingmetoder gjøres nesten alt automatisk slik at det skal veldig mye til for at du i det hele tatt klarer å gjøre noe galt, og hvis det går galt så kan du altså bare gjennopprette den i iTunes. Uansett.

Lenke til kommentar
Men hva om den dør helt? Noe kan vel gå galt under jailbreakingen, slik at Itunes ikke greier å få kontakt med den? Sitter veldig å lurer på om jeg skal ta sjansen på å jailbreake eller ikke, synes alltid sånt er skummelt. Har mange av dere gjort det? :)

 

Hvis noe skulle gå galt så er det bare å sette den i restore modus eller DFU modus og gjennopprette i iTunes, med dagens jailbreakingmetoder gjøres nesten alt automatisk slik at det skal veldig mye til for at du i det hele tatt klarer å gjøre noe galt, og hvis det går galt så kan du altså bare gjennopprette den i iTunes. Uansett.

Ok, takk! Får se om jeg får tid til å gjøre det en av dagene da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...