Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Så nettopp at den ene av øretelefonene på min Touch har blitt ødelagt :( Noen som har peiling om jeg får nye på garantien? Hvor må jeg evt. henvende meg?

Det er vel bare å prise seg lykkelig over at man endelig har en unnskyldning for å kjøpe noe bedre ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sammenlignet min med alle de andre iPodene, et par fra Creative og noen forskjellige telefoner – i tillegg til at jeg har sammenlignet lossless ut fra iPod digitalt gjennom toppoppsett. Husker ikke Creative-modell, men mener at den største av disse rangerte omtrent likt som Touch og Classic. De lavere iPod-modellene var omtrent på linje med den enkle Creative-spilleren. Telefonene var mer suspekte.

Så lenge du ikke har hodetelefoner som krever alt for mye strøm har ikke jeg så mye å utsette på Touch. Ønsker du å drive mer enn noen små plugger bør du ha en liten forsterker i tillegg; vet ikke om noen spillere som trives godt med tungdrevne hodetelefoner. Med andre ord: si hva du har tenkt til å bruke, så kan du få et litt bedre svar.

Lenke til kommentar
Du har jo en her. :)

Jeg sjekket frakten til Norge på denne siden: $26 :S

Så tror nok ikke jeg bestiller der.

Har du andre forslag?

EDIT:

Fant noen på ebay:

LEATHER CASE COVER WALLET FOR IPOD TOUCH 2GEN 2ND 2G 1G

WHITE LEATHER WALLET CASE COVER FOR IPOD TOUCH 1G 2G 3G

BLACK LEATHER WALLET CASE COVER FOR IPOD TOUCH 1G 2G 3G

ZEBRA WALLET CASE FOR APPLE IPOD TOUCH ITOUCH 2G MP3

Endret av marti9
Lenke til kommentar

Har nå skaffet meg en iPod Touch 32gb, og skal skaffe meg noe beskyttelse mot riper osv. Noen gode tips til hva som er brukbart på markedet? Jeg liker så klart veldig godt designet på iPoden, så jeg vil helst ha noe som ikke dekker til for mye. Gjennomsiktig hadde vært fint, hvis ikke en slags svart boks som kan åpnes og lukkes eller et eller annet. Noen gode forslag? :)

Lenke til kommentar

Har nå skaffet meg en iPod Touch 32gb, og skal skaffe meg noe beskyttelse mot riper osv. Noen gode tips til hva som er brukbart på markedet? Jeg liker så klart veldig godt designet på iPoden, så jeg vil helst ha noe som ikke dekker til for mye. Gjennomsiktig hadde vært fint, hvis ikke en slags svart boks som kan åpnes og lukkes eller et eller annet. Noen gode forslag? :)

ZAGG invisibleSHIELD

Lenke til kommentar

Ja, den holder jo iPoden ripefri, men jeg vil gjerne beskyte den mot støt slik at f.eks. skjermen ikke knuser. Har dere noen forslag til det?

Er det noen anbefalinger på program som konverterer videofiler til iPod-format? Jeg har skaffet meg Free Studio, men av en eller annen merkelig grunn, så vil ikke "Free Video to iPod and PSP Converter" åpne seg når jeg prøver å åpne det. De andre delene av programmet fungerer perfekt.

Lenke til kommentar

Ja, den holder jo iPoden ripefri, men jeg vil gjerne beskyte den mot støt slik at f.eks. skjermen ikke knuser. Har dere noen forslag til det?

Sikkert ikke alle som er enige med meg her, men ... Jeg gidder ikke å ha noen beskyttelse rundt mine telefoner, mp3-spillere eller annet. De er til for å brukes, og om de ikke er solide nok til å tåle sin begrensede levetid i lommene mine er det på tide å finne noen bedre produkter.

iPod Touchen min har overlevd mye rart gjennom halvannet år nå, og kan vanskelig se noen grunn til at den ikke klarer seg minst et år til, sikkert mer også. Skjermen er knallsolid, og jeg er ikke overbevist om at noen form for normal beskyttelse vil kunne stå imot støt som er så solide at de kan knuse skjermen.

Forresten. Er jeg alene om at Podcast-menyen under Music er absurd treg? Går kjapt å bla rundt i alt annet, men akkurat denne er sirup så det holder. Fullstappet 32GB 2G Touch med siste firmware.

Lenke til kommentar
hei..

jeg har akkurat kjøpt meg ipod touch, men var litt kjedelig at det ikke var noen spill på den..

finnes det no mulighet for å skaffe seg spill inn din gratis fra noen sted?

fra app store som du skal ha på home menyen, eller kanskje du må oppdatere til en nyere versjon, hvis du ikke ser app store, eller hva det nå heter.

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...