Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare lurte på om filmer pleier å bli større når man konverterer. Konverterte en episode av scrubs på 173 MB med Videora iPod Touch Converter. I programmet stod det at filen kom til å bli rundt 94 MB, men den ble 314 MB.

Lenke til kommentar

Testa videokonvertering her nå. Brukte transcode i VLC. 1024kbps mpeg4 video og 128kbps mpeg4 audio, ble utrolig bra. Enkel måte også.

Pipa: Har lest på nett at folk sliter med i Videora at filer blir mye større. Har ikke noe å utsette på lyden enda ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hei.

Lurer på,visst man modder ipod touch kan man fortsatt oppdatere touchen med nye oppdateringer som kommer fra apple?

det er vi ikke sikkre på enda, hvis du gjør det er det mulig den blir satt tilbake til orginal stand..

og de må hakke den på nytt...

Er det noen som har sett at elkjøp i sandvika selger 100stk 8GB toucher for 1995KR i morgen fra klokken 07.00 og utover?

hørtes ganske usaklig ut egentlig, elkjøp åpner vel kl 10:00?

Elkjøp i sandvika åpner klokken 07.00 sammen med det nye sandvika storsenter åpner i dag :D

Er usikker på om jeg skal hacke touchen min. Har jeg ikke noe garanti på touchen hvis jeg hacker den?

hvis den blir "ødelagt" under hacking, har man i teorien ingen garanti, men det trenger man ikke heller.

man kan bare ta "restore" iTunes også er den som ny igjen.

Går faktisk ann å bricke den om man fucker det greit opp... i alle fall "semi-brick".

kan man ikke bare ta restore da også?

siden restore formaterer og legger inn alt på nytt...

Lenke til kommentar
Eneste litt negative med iPod Touch er de god damn fingeravtrykkene over hele skjermen, men skal gå til anskaffelse av en ordentlig "lomme" å ha den i, da tenker jeg det blir bra.

Fettmerkene kan man gjøre noe med - ripene på baksiden derimot...

Lenke til kommentar
Eneste litt negative med iPod Touch er de god damn fingeravtrykkene over hele skjermen, men skal gå til anskaffelse av en ordentlig "lomme" å ha den i, da tenker jeg det blir bra.

Fettmerkene kan man gjøre noe med - ripene på baksiden derimot...

Ja du sier noe der, er enda en grunn til å skaffe noe beskyttelse for den "lille" saken. :)

Lenke til kommentar
Til de av dere som har den, er det flymodus på den?

Flymodus er for telefoner.

Tenker på wifi funksjonen hvorvidt den kan og evnt må være avskrudd på fly.

WiFi er vel ikke et problem på fly, er det vel? Dessuten kan man fint skru av WiFi på touchen i innstillinger.

Lenke til kommentar
Ja, noen som vet om noen bra beskyttelse man kan få kjøpt over disk i Asker/Sandvika/Oslo?

Må ha noe til å beskytte min dyrbare..

Tipper Ipod Socks 6-pack er det beste alternativet nå. De var tomme for disse på Eplehuset i Opera Passagen i oslo. Skal stikke ned på Oslo city i morra å sjekke. Siba selger ikke disse heller.

Edit: Testa foresten http://www.webot.com nå, funker fett å streame media til ipod'en fra PC-en via wifi fra hvor som helst hvor det er wifi :D Sitter å hører på pearl jam her nå, streamet fra PC-en min. Neste på lista er shoutcast streaming, må se om jeg får til det.

Endret av miracl
Lenke til kommentar

Må si meg ufatlig imponert over touch'en. Den klarer faktisk å drive Beyerdynamic DT-770 pro 250ohm, noe ipod mini f.eks ikke klarer. Har ikke volum i nærheten av max engang, helt utrolig. Satt på pub istad og sjekket mail og chatta på msn, morro:)

Har ikke funnet noen negative sider med den enda, apple har truffet spikeren på hode her(ihvertfall for min del).

Wifi fungerer også meget bra, lurer bare på om alle wifi instillinger blir syncet over til itunes, med tanke på en eventuel restor senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...