Bebeluv Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er vell ikke lov så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 men hvis jeg uansett.. drit i piratebay.. Hvordan tar jeg en app fra PC til iPod? Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 men hvis jeg uansett.. drit i piratebay.. Hvordan tar jeg en app fra PC til iPod? I iTunes på normalt vis. Med mindre du har lastet ned fra TPB, da kan ingen her hjelpe deg da det ikke er lov å diskutere det på forumet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Om man kjøper app direkte fra Touchen, så går ting automatisk. Eller så kjøper man på Itunes, da er det bare å synce den til Ipoden. Endret 10. oktober 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 men hvor skal jeg legge appen hen ? eller er det bare å dra den inn på f.eks musikk ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det trodde jeg å inntil nylig. På en klassetur til et område med mye sand var jeg så uheldig å få en del i lommene som tydeligvis reagerte med skjermen i form av masse små riper. For guds skyld, ha skjermbeskytter på foran og spesielt bak! Jeg har Touchen min sammen med nøklene mine, enda ingen riper på skjermen. Men baksiden derimot, den kunne sett bedre ut. Kan nevne at min gamle iPhone ikke har en ripe. så er garantert sanden. Jeg er utrolig irritert på meg selv for å ha fått den sanden i lommene... det er et slag i trynet å vise skjermen omtrent... Men hvor skal jeg legge appen? Eller er det bare å dra den inn på f.eks musikk ? Den synkroniseres automatisk inn i kategorien "Programmer". Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ok, tusen takk ! : ) foresten.. hva er forskjellen på 2.gen og 3.gen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvor fort den utfører oppgaver. F.eks åpne opp mail, notater og andre programmer. Samt. mer minne og raskere prosessor. Skal også ha et bedre grafikk-kort. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 åja. så det er bare det som er forskjell på 2g og 3g ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Riktig, men jeg lover deg at det er verdt det. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Åja, men jeg hørte at det var talekontroll og noe sånt Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Er sikkert det å, men ikke noe jeg har hørt om. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jo det har med sånn dere talekontroll for musikk osv men er småting det mest største forskjellen er vel prossessoren, RAM og grafikkort oppgradering Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er det noen som vet om det finnes iPod Touch (2g)-vesker med plass til bankkort og lignende? (Noe slikt som på bildet her, med til iPod Touch altså) Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så nettopp at den ene av øretelefonene på min Touch har blitt ødelagt Noen som har peiling om jeg får nye på garantien? Hvor må jeg evt. henvende meg? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så nettopp at den ene av øretelefonene på min Touch har blitt ødelagt Noen som har peiling om jeg får nye på garantien? Hvor må jeg evt. henvende meg? Det kommer vel an på hvordan den ble ødelagt og hvor du kjøpte iPod Touch-en Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 En slitasjeskade vil jeg tro. Den ytterste delen på øreproppene har liksom falt av resten slik at den bare dingler etter ledningene... Kjøpte den på apple.no Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 En slitasjeskade vil jeg tro. Den ytterste delen på øreproppene har liksom falt av resten slik at den bare dingler etter ledningene... Kjøpte den på apple.no Tviler litt på at det går under garantien da, dessverre Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det noen som vet om det finnes iPod Touch (2g)-vesker med plass til bankkort og lignende?(Noe slikt som på bildet her, med til iPod Touch altså) ingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå