Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du virkelig skal beskytte baksiden burde du gå for invisibleshield eller lignende. Silikon-skin hjelper ihvertfall IKKE mot riper på baksiden, de hjelper heller til å ripe den opp

 

 

Helt enig.

Selv om silikon-skinnet vil hjelpe mer enn ingenting, så er det mye bedre at du kjøper invisibleshield.

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig skal beskytte baksiden burde du gå for invisibleshield eller lignende. Silikon-skin hjelper ihvertfall IKKE mot riper på baksiden, de hjelper heller til å ripe den opp

 

 

Helt enig.

Selv om silikon-skinnet vil hjelpe mer enn ingenting, så er det mye bedre at du kjøper invisibleshield.

Kjøpte Belkin silicon skin med en gang jeg fikk iPoden. Ha hatt den et par uker. Baksiden er fortsatt som ny. skinnet er veldig mykt. Forstår ikke helt hvordan den kan lage riper :dontgetit:

 

Arne M

Endret av Arne M
Lenke til kommentar
Kjøpte Belkin silicon skin med en gang jeg fikk iPoden. Ha hatt den et par uker. Baksiden er fortsatt som ny. skinnet er veldig mykt. Forstår ikke helt hvordan den kan lage riper :dontgetit:

 

Arne M

Selger de den fortsatt? Sjekka noen butikker men fant ikke noe :p

Endret av Truster
Lenke til kommentar
Arne: Tro du meg, jeg har erfaring med sillikonbelegg, og det har mange andre å. Den er stort sett negativ. Det er en grunn til at jeg og mange andre anbefaler invisibleshield fra http://zagg.com

 

Jeg tror dere så gjerne. Skal på ferie nå og kommer til å bruke Belkin skinnet. Sjekker hver dag etter striper.

Blir nok å bestille Zagg når jeg kommer hjem.

 

Arne M

Lenke til kommentar

heisann! akkurat kjøpt meg ipod touch, men sliter med å orgsnisere biler på den. På pcen har jeg mapper med 07, 08, 09 osv og i disse har jeg nye mapper igjen.

 

Slik jeg har forstått må jeg enten synce hele "bilder" mappen min til ipoden (blir da ikke mapper) eller så kan jeg bare ta enkle mapper fra enten 07, 08 , eller 09, ikke plukke litt fra alle årene de jeg vil ha.

 

Synes dette er merkelig, noen som kan hjelpe? må jeg laste ned en app eller lignende?

Lenke til kommentar
heisann! akkurat kjøpt meg ipod touch, men sliter med å orgsnisere biler på den. På pcen har jeg mapper med 07, 08, 09 osv og i disse har jeg nye mapper igjen.

 

Slik jeg har forstått må jeg enten synce hele "bilder" mappen min til ipoden (blir da ikke mapper) eller så kan jeg bare ta enkle mapper fra enten 07, 08 , eller 09, ikke plukke litt fra alle årene de jeg vil ha.

 

Synes dette er merkelig, noen som kan hjelpe? må jeg laste ned en app eller lignende?

 

 

Jeg har valgt at hele bilde-mappen min skal synkroniseres. Og jeg har mapper som f. eks. 2009 - september, 2009 - oktober, osv. Og bildene ligger fortsatt i mapper når de er synkronisert til iPod'en. ;)

Lenke til kommentar
Det trodde jeg å inntil nylig. På en klassetur til et område med mye sand var jeg så uheldig å få en del i lommene som tydeligvis reagerte med skjermen i form av masse små riper. For guds skyld, ha skjermbeskytter på foran og spesielt bak!

Jeg har Touchen min sammen med nøklene mine, enda ingen riper på skjermen.

Men baksiden derimot, den kunne sett bedre ut.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Hallo der :-)

 

Jeg tenkte meg å kjøpe en iPod Touch 3g, 32GB. Men jeg lurte på om det kansje er litt lurere å bestille fra Apple U.S

fordi Apple norge koster iPod touch 2.490, det er greit nok. Men jeg vil bestille fra US fordi der koster den 299$ (=1589)

Å det er gratis frakt å gravering. er det lurere å bestille 32gb 3.gen fra apple US da=?

 

Norge, iPod Touch 32GB à 2.490: http://store.apple.com/no/browse/home/shop...mily/ipod_touch

USA , iPod Touch 32 GB à 299$ = 1.689: http://store.apple.com/us/browse/home/shop...mily/ipod_touch

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar
jeg syntes å ha hørt det inne på forumet her, men kan sikkert være feil.

 

edit: jeg søkte på google og da fant jeg denne siden. der står det at du mister garantien hvis du graverer.(nesten helt nederst)

Det gjelder hvis det ikke er Apple som graverer. Appel demonterer fær gravering. Garantien berøres ikke. Leser du alt på siden ser du det.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...