Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe en ipod touch, og har undersøkt litt priser fra USA blant annet, og man kan spare i underkant av 1000 kroner på 32 gb utgaven ved å bestille derfra. Er den amerikanske utgaven lik den norske slik at det ikke gjør noe å bestille derfra?

Vet noen evt. om noen billige nettsider? Har sjekket amazon.com og der ligger den på 279 dollar.

Endret av suitUP
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe en ipod touch, og har undersøkt litt priser fra USA blant annet, og man kan spare i underkant av 1000 kroner på 32 gb utgaven ved å bestille derfra. Er den amerikanske utgaven lik den norske slik at det ikke gjør noe å bestille derfra?

Vet noen evt. om noen billige nettsider? Har sjekket amazon.com og der ligger den på 279 dollar.

Stusset også på dette. For amerikanske apple-store kunder koster iPod Touch 32 Gb 299$ som tilsvarer ca 1740 norske kroner. Men hos den Norske butikken koster den 2500 kr. :/

Lenke til kommentar

Den 8GB varianten som fortsatt er i salg er en del tregere enn de nyeste. I tillegg følger ørepluggene med mikrofon og fjernkontroll med på 3. generasjon. (Men kan kjøpes separat til 8GB.)

Om du ønsker å ha en iPod som er kompatibel med programmer og spill som kommer i App Store også en stund fremover kan det være lurt å spare opp til 32GB.

Lenke til kommentar

Før du går for 8GB er det greit å ha tenkt litt over hva du skal bruke den til. Video tar mye plass – det tok en stund før jeg skjønte hvor god Touchen faktisk er til videobruk, så dette lå ikke inne i mitt regnestykke (men jeg kjøpte største uansett ..). Videre er det mange geniale Apps som tar en del plass, f.eks. kan du legge inn hele Wikipedia så du har det også når du er offline.

Lenke til kommentar
Er innmari fornoyd med min ipod touch 32 gb. Har mye video pa den og slikt.

Eneste jeg kunne onske var a ha internett overalt (mobilt f eks).

Jeg kansellerte min iphone, men angrer litt..

hadde jeg vært deg ville turen gått innom enten Telenor eller Netcom for deretter å kose deg med en ny 3GS :)

Tenker det samme jeg og, men 3GS er noen tusenlapper dyrere, og det er det imo ikke verdt.

Lenke til kommentar

Hei, har nylig bestillt den nye 64GB og nå lurer jeg på hva slags skjermbeskyttelse som er bra. Det er jo noe billige greier på ebay, og så finnes det dyrere versjoner som på Power Supply, Switcheasy og GelaSkins.

Har dårlig erfaring med å ikke ha screen protector på iPod, men jeg har ikke hatt touch før .:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...