Vamos Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Forventet på lager: 15.10.2009 Lenke til kommentar
suitUP Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Vurderer å kjøpe en ipod touch, og har undersøkt litt priser fra USA blant annet, og man kan spare i underkant av 1000 kroner på 32 gb utgaven ved å bestille derfra. Er den amerikanske utgaven lik den norske slik at det ikke gjør noe å bestille derfra? Vet noen evt. om noen billige nettsider? Har sjekket amazon.com og der ligger den på 279 dollar. Endret 25. september 2009 av suitUP Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vurderer å kjøpe en ipod touch, og har undersøkt litt priser fra USA blant annet, og man kan spare i underkant av 1000 kroner på 32 gb utgaven ved å bestille derfra. Er den amerikanske utgaven lik den norske slik at det ikke gjør noe å bestille derfra?Vet noen evt. om noen billige nettsider? Har sjekket amazon.com og der ligger den på 279 dollar. Stusset også på dette. For amerikanske apple-store kunder koster iPod Touch 32 Gb 299$ som tilsvarer ca 1740 norske kroner. Men hos den Norske butikken koster den 2500 kr. :/ Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei. Skal kjøpe meg ipod touch 8g. Hva er forskjellen på 2 og 3 generasjon? Hvor er den billigst? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Så vidt jeg vet får man ikke kjøpt 3 gen med 8GB, kun 32, og 64 GB eller noe i den duren Sjekk prisguide.no! Det kan også være greit å bestille fra apple.no, de har gratis frakt og gravering Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Den 8GB varianten som fortsatt er i salg er en del tregere enn de nyeste. I tillegg følger ørepluggene med mikrofon og fjernkontroll med på 3. generasjon. (Men kan kjøpes separat til 8GB.) Om du ønsker å ha en iPod som er kompatibel med programmer og spill som kommer i App Store også en stund fremover kan det være lurt å spare opp til 32GB. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 takk for svar. Det var denne jeg tenkte på: http://www.computercity.no/products/product.aspx?ID=1977664 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Før du går for 8GB er det greit å ha tenkt litt over hva du skal bruke den til. Video tar mye plass – det tok en stund før jeg skjønte hvor god Touchen faktisk er til videobruk, så dette lå ikke inne i mitt regnestykke (men jeg kjøpte største uansett ..). Videre er det mange geniale Apps som tar en del plass, f.eks. kan du legge inn hele Wikipedia så du har det også når du er offline. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 nå ble jeg usikker.. Kanskje det er best med 16 gb. 32 og 64 GB blir altfor dyre for meg.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Her handler alt om å prioritere. Hadde jeg vært deg så ville jeg nok heller spart litt mer Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det mulighet for å lagre bilder fra f.eks. google med iPod Touch? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hold fingeren over bildet, så dukker det opp en meny. Endret 28. september 2009 av Euklid Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja. Du holder bare fingeren på bildet (noen sekunder) så velger du arkiver bilde. (Har bare gjort dette på en iPhone, men skulle nok være det samme på iPod touch) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er innmari fornoyd med min ipod touch 32 gb. Har mye video pa den og slikt. Eneste jeg kunne onske var a ha internett overalt (mobilt f eks). Jeg kansellerte min iphone, men angrer litt.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hold fingeren over bildet, så dukker det opp en meny. Takker Funka Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er innmari fornoyd med min ipod touch 32 gb. Har mye video pa den og slikt.Eneste jeg kunne onske var a ha internett overalt (mobilt f eks). Jeg kansellerte min iphone, men angrer litt.. hadde jeg vært deg ville turen gått innom enten Telenor eller Netcom for deretter å kose deg med en ny 3GS Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er innmari fornoyd med min ipod touch 32 gb. Har mye video pa den og slikt.Eneste jeg kunne onske var a ha internett overalt (mobilt f eks). Jeg kansellerte min iphone, men angrer litt.. hadde jeg vært deg ville turen gått innom enten Telenor eller Netcom for deretter å kose deg med en ny 3GS Tenker det samme jeg og, men 3GS er noen tusenlapper dyrere, og det er det imo ikke verdt. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei, har nylig bestillt den nye 64GB og nå lurer jeg på hva slags skjermbeskyttelse som er bra. Det er jo noe billige greier på ebay, og så finnes det dyrere versjoner som på Power Supply, Switcheasy og GelaSkins. Har dårlig erfaring med å ikke ha screen protector på iPod, men jeg har ikke hatt touch før . Lenke til kommentar
claes Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 iPod Touch har glass skjerm som er utrolig vanskelig å ripe, har hatt min i lomma med det meste i et år nå uten å få en eneste ripe på skjermen min ihvertfall Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det trodde jeg å inntil nylig. På en klassetur til et område med mye sand var jeg så uheldig å få en del i lommene som tydeligvis reagerte med skjermen i form av masse små riper. For guds skyld, ha skjermbeskytter på foran og spesielt bak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå