Left Blank Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ok takk. jeg ma visst skru pa manuelt opplegg. Lenke til kommentar
krwl Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal oppgradere til 3.1-firmware på 2G-Touch'n, men finner ikke den norske varianten av "restore" når man høyreklikker på iPod-enheten med shift-knappen inne. Hjelp? Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Restore = Gjennopprett, koble til iPoden og hold inne SHift når du trykker på Gjennopprett, står under Oppdater mener jeg å huske Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Har akkurat lagt inn et nytt theme kalt ACIER. Veldig fornøyd med den, nice theme. Slenger opp noen screenshot tatt med iPod'n. Endret 24. september 2009 av eRixn Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fikk min 64 gb touch i går. WiFi fungere ikke spesielt bra. Funker bra inntil jeg prøver å skru av SSID på nettet. Da finner den ikke igjen nettet mitt. Skrur jeg på SSID igjen må jeg legge inn wep og alt på nytt. Noen som har funnet en bedre løsning ?? Arne M Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hvor lenge må jeg vente før 64 GB starter å gå ned i pris? Nevermind. iPod Touchen som jeg har ropt om hjelp til her inne (uten hjelp) funker på mirakuløst vist! Måtte faen meg en restore fra en jailbreak-side til. :!: Endret 24. september 2009 av aunmar Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tviler på at de setter ned prisen, 2G 8GB har gått ned hele 100(!)kr siden den kom ut ifjor, og det skjedde rett før 3G ble annonsert Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da så. Likevel, har en fungerende iPod Touch her nå. Lenge siden jeg jailbreaket den. Nå er den tilbake i fabrikkmodus. Hvordan går jeg frem for å jailbreake den? Lenge siden, så husker ikke. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Informasjon om piratvirksomhet og litt off- topic er fjernet. Blir det oppdaget flere linker eller henvisninger til firmware som ligger på nett, vil vedkommende bli utestengt pga. brudd på retningslinjene. Eneste offisielt lovlige firmwaren får man fra iTunes.. MVH KVTL Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg spurte tidligere om lov til å diskutere om jailbreak, og da gjorde folk det fullstendig klart at alt utenom diskusjon om appsene som man får via Installous etc. var lov å diskutere. Tydeligvis mange oppfatninger om samme tema. Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg spurte tidligere om lov til å diskutere om jailbreak, og da gjorde folk det fullstendig klart at alt utenom diskusjon om appsene som man får via Installous etc. var lov å diskutere. Tydeligvis mange oppfatninger om samme tema. Installous er programvare som tillatet piratkopierte applikasjoner på touch/iphone, derfor er ikke det lovlig. Jailbreaking er fullt lovlig, men du må fortsatt skaffe nyeste firmware til iPoden selv, for iPod Touch brukere koster det penger for 2.0 og 3.0 oppdateringene, derfor er det ikke lov å linke til steder man kan få tak i det uten å betale Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Greit. Men et annet spørsmål. Fikk til å restore Touchen etter en stund som jeg fortalte om tidligere i dag, med å restore (shift + click) i iTunes. Der kom jeg meg igjennom alt til den var på factory settings igjen. Så skulle jeg, smart som jeg er etter alle problemene, prøve å jailbreake. Da klikker den selvfølgelig når den skal laste ned et eller annet igjennom redsn0w. Nå funker det plutselig ikke å restore den idiotiske Touchen i iTunes lengre. Hele restore-fasen går kjempefort. Så fort at "baren" på selve touchen ikke er halvfull før "verifiserer iPod-gjenoppretting" kommer. Det resulterer selvfølgelig i klikk iTunes, prosessen må drepes i task manager og jeg må starte på nytt. Hjelp? Vær så snill! Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) hold inne av/på knappen og home knappen en stund så kommer det opp et ikon som viser at du må plugge den til iTunes (om jeg ikke husker feil). Endret 24. september 2009 av eRixn Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Problemet er at iPoden er fullstendig død når den ikke er koblet til pc'en. Får fint funnet iPoden i iTunes. Den sier at den er i gjenopprettingsmodus, og at jeg må restore før den kan brukes med iTunes. Jeg godtar at den skal restore, men da klikker alt sammen. Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hadde det samme problemet da jeg prøvde å jailbreake den. Jeg satt å prøvde det med av og på + home knappen et par (del) ganger. Tilslutt virket det. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som vet når 3rd generation touchen kommer? Vuderer en 32 gig versjon, men ser ikke vitsen med en 2nd gen når oppgraderingen snart kommer. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som vet når 3rd generation touchen kommer? Vuderer en 32 gig versjon, men ser ikke vitsen med en 2nd gen når oppgraderingen snart kommer. Gen 3 har vaert ute en stund. Du kan kjope direkte fra Apple Store. Det gjorde jeg for en uke siden. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gen 3 har vaert ute en stund. Du kan kjope direkte fra Apple Store. Det gjorde jeg for en uke siden. Er det ikke billiger å kjøpe den direkte i butikken? Tenkte å ta turen til elkjøp eller lefdal etter jobb i dag. Men hvis det er billiger fra Apple direkte så skal jeg bestille derfra. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/mp3...pod-touch-64-gb Tilbud på 64 GB i helga. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/mp3...pod-touch-64-gb Tilbud på 64 GB i helga. Bergen, Fana: Ikke på lagerBergen, Åsane: Ikke på lager I nettbutikken: Ikke på lager Forventet på lager: 15.10.2009 Det er jo et super tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå