Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jæ har 2 problemer:

1. Jeg får ikke synkronisert programmene fra PC til iPod

2. iPoden vil ikke koble seg opp til det tråløse nettverket

Er det noen som vet råd?

Ingen? :dontgetit:

Nå er det 2. gangen du bumper ellernoe? Sjansene er store at hvis du ikke får noe svar.. så er det ingen som har noen løsning. Hadde du kanskje gitt litt mer informasjon så det er lettere å hjelpe? Feilmeldinger etc. :)

Lenke til kommentar

Er ingen feilmeldinger som dukker opp.

Når jeg laster ned programmer tæl pc'n, lagrer dem seg på iTunes, men

da jeg synkroniserer, er det ingen av dem som dukker opp på iPoden.

Og da jeg prøver å koble meg til det tråløse nettverket, fortsetter den bare å lete etter

nettverk, og ingen ting som skjer.

Ps. Når jeg skal koble meg opp tæl nettverket med pc'en må jeg skrive inn nettverksnavn,

kan dette ha noen effekt for å få nett på iPoden?

Lenke til kommentar
Er ingen feilmeldinger som dukker opp.

Når jeg laster ned programmer tæl pc'n, lagrer dem seg på iTunes, men

da jeg synkroniserer, er det ingen av dem som dukker opp på iPoden.

Og da jeg prøver å koble meg til det tråløse nettverket, fortsetter den bare å lete etter

nettverk, og ingen ting som skjer.

Ps. Når jeg skal koble meg opp tæl nettverket med pc'en må jeg skrive inn nettverksnavn,

kan dette ha noen effekt for å få nett på iPoden?

Du må huske å huke av hvilke programmer du skal ha over på iPoden når den er koblet til

Hvis det trådløse nettet ditt ikke dukker opp på iPoden er det noe galt med enten nettverket ditt eller iPoden, eller at du har slått av at nettverket er synlig

Lenke til kommentar
Jæ har 2 problemer:

1. Jeg får ikke synkronisert programmene fra PC til iPod

2. iPoden vil ikke koble seg opp til det tråløse nettverket

Er det noen som vet råd?

Ingen? :dontgetit:

1. avinstaler itunes og autoriser datan. det funka for meg.

2. min 1G klikka så fikk ikke koblet til nettet hos en venn, men det hjemme hos meg funket. prøv et annet trådløs nett ;)

Lenke til kommentar

Sånn egentlig vet jeg svaret jeg kommer til å få. Men siden jeg er optimistisk, spør jeg likevel.

Eplehuset holder til i byen. Siden min iPod ikke vil gjenopprettes (etter jailbreak), funker det da å dra til dem for å få hjelp? Bryr de seg om at jeg har jailbreaket den?

Lenke til kommentar

autoriser pc'en for den ipoden du skal bruke.

Autorisering beskytter opphavsrettighetene til innholdet du kjøper. Du kan autorisere opp til 5 datamaskiner. Når du spiller et innkjøpt produkt, blir datamaskinen "autorisert" til å kunne spille innhold som er kjøpt med din Apple-konto.

altså hindre andre å bruke dine kjøpte filer.

for å autorisere gjør du følgende: Logg deg på administratorkontoen. er anbefalt med nyeste itunes, deretter skriver du kontonavnet og passordet for din itunes som ruta som kjem opp, og der harru det

Lenke til kommentar
Sånn egentlig vet jeg svaret jeg kommer til å få. Men siden jeg er optimistisk, spør jeg likevel.

Eplehuset holder til i byen. Siden min iPod ikke vil gjenopprettes (etter jailbreak), funker det da å dra til dem for å få hjelp? Bryr de seg om at jeg har jailbreaket den?

Bump. Skulle gjerne dratt til byen i morgen og fikset det.

Lenke til kommentar

Bestile iPod touch 32GB idag (3.Gen)

Det jeg lurer litt på er om størelsen på 2.generasjons ipoden touchen og 3. generasjons er lik? Bestilte nemlig en sånt lærhylster i samme slengen, men så i etter kant at den var lagd for 2.generasjons toucher.

Så er det noe som vet noe om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...