Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det er lov å diskutere jailbreakede Ipod, tar jeg spørsmålet mitt nå.

Har en iPod Touch 2 gen (8 GB) som var jailbreaked. Under en fotballturnering i sommer gikk den fullstendig i dvale. Uten tilgang på pc trykte jeg panisk på alt av kombinasjoner jeg kunne på iPoden. Da jeg kom hjem prøvde jeg en restore på iPoden. Alt funker utmerket til jeg kommer til "verifiser iPod-gjenoppretting." Da virker det som om alt er låst.

Noen som har noen tips til å få gjenopprettet ipoden? Kjipt om den er fullstendig ødelagt pga jailbreaking. Alstå, den låser seg på "verifiserer iPod-gjenoppretting".

Lenke til kommentar

Anbefaler dere å oppgradere til 3.1 hvis jeg har 3.0?

Har lest litt her, men ser ikke så mange nye ting i forhold til 3.0.

Er alt likt bortsett fra genius i app-store, nedlasting av filmer og New Languages: Enjoy support for up to 34 languages and more than 40 keyboard layouts?

Endret av marti9
Lenke til kommentar

Jeg får ikke oppdatert til 3.1.1 jeg. Har updaten før 3.0 (har med andre ord ikke 3.0), men når jeg skal oppdatere, taster inn passordet og trykker på "buy", så kommer det feilmelding:

"Kunne ikke kjøpe <<>>. Det oppstod en ukjent feil (5002).

Det oppstod en feil i Music Store. Prøv igjen senere.

Har prøvd flere ganger nå den siste timen, men får det ikke til. Jeg vil oppdatere NÅ ! :)

Endret av Oyle
Lenke til kommentar
Kun Nanoen som fikk kamera, men den nye Touchen har fått den raskere prosessoren og det grafikkkortet/chipen som 3GS har (er ikke helt sikker her, men den er raskere ihvertfall)

Skuffa over at iPod Touch 3 gen ikke fikk kamera, det kunne vært kjekt. Det er vel fordi den hadde lignet litt for mye på 3GS da, regner jeg med.

Lenke til kommentar

Fordi det haster litt at jeg får svar spør jeg på nytt:

Anbefaler dere å oppgradere til 3.1 hvis jeg har 3.0?

Har lest litt her, men ser ikke så mange nye ting i forhold til 3.0.

Er alt likt bortsett fra genius i app-store, nedlasting av filmer og New Languages: Enjoy support for up to 34 languages and more than 40 keyboard layouts?

Lenke til kommentar

Hvorfor haster det.. hvis du har jailbreaket 3.0 så mister du all jailbreakstuff helt til du får jailbreaket 3.1.1 uansett, og hvis du ikke har jailbreaket er det ingenting i veien for å oppdatere

Keyboard layouts er foresten bare keyboard til de forskjellige språkene, som du alltid har hatt

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar
Hvorfor haster det.. hvis du har jailbreaket 3.0 så mister du all jailbreakstuff helt til du får jailbreaket 3.1.1 uansett, og hvis du ikke har jailbreaket er det ingenting i veien for å oppdatere

Keyboard layouts er foresten bare keyboard til de forskjellige språkene, som du alltid har hatt

Jeg har ikke jailbreaket, så sånn sett er det ikke noe i veien, nei. Men det jeg lurer på er om det er noe poeng. Det koster jo rundt 30 kroner, så er det lurt?

Det haster fordi jeg skal reise i morgen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...