Vamos Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Før jeg stiller mitt spørsmål; er det lov med spørsmål angående jailbreak? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ja det er lov, bare det ikke gjelder piratkopi (som apps fra appstor som du har lastet ned gratis fra nettet og vile kostet penger på appstore;)) Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei, Min iPod er jailbreaket. Vil jeg miste cydia + alle programmene mine om jeg oppdaterer til 3.1? Hva må jeg evt. gjøre? Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, og jailbreak til 3.1 er ikke klar enda heller Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Siden det er lov å diskutere jailbreakede Ipod, tar jeg spørsmålet mitt nå. Har en iPod Touch 2 gen (8 GB) som var jailbreaked. Under en fotballturnering i sommer gikk den fullstendig i dvale. Uten tilgang på pc trykte jeg panisk på alt av kombinasjoner jeg kunne på iPoden. Da jeg kom hjem prøvde jeg en restore på iPoden. Alt funker utmerket til jeg kommer til "verifiser iPod-gjenoppretting." Da virker det som om alt er låst. Noen som har noen tips til å få gjenopprettet ipoden? Kjipt om den er fullstendig ødelagt pga jailbreaking. Alstå, den låser seg på "verifiserer iPod-gjenoppretting". Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvorfor skulle det ikke være lov å diskutere jailbreaking? Det er fullt lovlig. Og til problemet ditt, så ser jeg ingen annen løsning enn å sette den i DFU modus og prøve å gjenopprette igjen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ikke vet jeg, og derfor spør jeg først. Er jo akkurat det jeg gjør. Den gjenopprettes, mens står helt fast på "verifiserer iPod-gjenoppretting". Stått slik i flere timer, og det gjorde den alle de foregående gangene også. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Anbefaler dere å oppgradere til 3.1 hvis jeg har 3.0? Har lest litt her, men ser ikke så mange nye ting i forhold til 3.0. Er alt likt bortsett fra genius i app-store, nedlasting av filmer og New Languages: Enjoy support for up to 34 languages and more than 40 keyboard layouts? Endret 10. september 2009 av marti9 Lenke til kommentar
Oyle Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg får ikke oppdatert til 3.1.1 jeg. Har updaten før 3.0 (har med andre ord ikke 3.0), men når jeg skal oppdatere, taster inn passordet og trykker på "buy", så kommer det feilmelding: "Kunne ikke kjøpe <<>>. Det oppstod en ukjent feil (5002). Det oppstod en feil i Music Store. Prøv igjen senere. Har prøvd flere ganger nå den siste timen, men får det ikke til. Jeg vil oppdatere NÅ ! Endret 9. september 2009 av Oyle Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jæ får prøva igjæn: Jæ har 2 problemer: 1. Jeg får ikke synkronisert programmene fra PC til iPod 2. iPoden vil ikke koble seg opp til det tråløse nettverket Er det noen som vet råd? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Bumper mitt spørsmål om gjenoppretting av iPod. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nar kommer 3rd gen ut? Hvilken butikk kan man bestille online fra? Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 De er allerede ute på Apple Store, http://store.apple.com/no/browse/home/shop...?mco=Nzk2MDUxNQ De kommer vel i butikkene etterhvert, men prisen er ikkenoe lavere en de apple selv har Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 De er allerede ute på Apple Store, http://store.apple.com/no/browse/home/shop...?mco=Nzk2MDUxNQDe kommer vel i butikkene etterhvert, men prisen er ikkenoe lavere en de apple selv har Skal det der være 3 gen iPod touch? Trodde den kom til å få kamera osv, jeg Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kun Nanoen som fikk kamera, men den nye Touchen har fått den raskere prosessoren og det grafikkkortet/chipen som 3GS har (er ikke helt sikker her, men den er raskere ihvertfall) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kun Nanoen som fikk kamera, men den nye Touchen har fått den raskere prosessoren og det grafikkkortet/chipen som 3GS har (er ikke helt sikker her, men den er raskere ihvertfall) Skuffa over at iPod Touch 3 gen ikke fikk kamera, det kunne vært kjekt. Det er vel fordi den hadde lignet litt for mye på 3GS da, regner jeg med. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Fordi det haster litt at jeg får svar spør jeg på nytt: Anbefaler dere å oppgradere til 3.1 hvis jeg har 3.0? Har lest litt her, men ser ikke så mange nye ting i forhold til 3.0. Er alt likt bortsett fra genius i app-store, nedlasting av filmer og New Languages: Enjoy support for up to 34 languages and more than 40 keyboard layouts? Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Hvorfor haster det.. hvis du har jailbreaket 3.0 så mister du all jailbreakstuff helt til du får jailbreaket 3.1.1 uansett, og hvis du ikke har jailbreaket er det ingenting i veien for å oppdatere Keyboard layouts er foresten bare keyboard til de forskjellige språkene, som du alltid har hatt Endret 10. september 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvorfor haster det.. hvis du har jailbreaket 3.0 så mister du all jailbreakstuff helt til du får jailbreaket 3.1.1 uansett, og hvis du ikke har jailbreaket er det ingenting i veien for å oppdatere Keyboard layouts er foresten bare keyboard til de forskjellige språkene, som du alltid har hatt Jeg har ikke jailbreaket, så sånn sett er det ikke noe i veien, nei. Men det jeg lurer på er om det er noe poeng. Det koster jo rundt 30 kroner, så er det lurt? Det haster fordi jeg skal reise i morgen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja, det er lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå