marti9 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er bare tungvint. Hold deg til en du. ok. takker for svar. En ting til: Jeg bruker iPod'en min mye til alarm, og jeg begynner å bli ganske lei av alarmlydene som ligger på iPod'en. Derfor lurer jeg på om det går an å få inn flere alarmlyder på den. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 For de som ikke har fått det med seg, et av årets største spill er utgitt - Gangstar: West Coast Hustle (GTA klone) http://toucharcade.com/2009/08/20/gameloft...unched-at-6-99/ koster 39,- Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 For de som ikke har fått det med seg, et av årets største spill er utgitt - Gangstar: West Coast Hustle (GTA klone)http://toucharcade.com/2009/08/20/gameloft...unched-at-6-99/ koster 39,- nice. Varer dette spillet like lenge som et vanlig GTA-spill? Er det mange oppdrag? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Takker for tipset kaptein Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 jeg har ipod touch 1 generasjon som jeg oppdaterte med siste hos apple idag, altså 3.0. så jailbreaket jeg den og fikk cydia.Men når jeg prøver og installere 3dje parts apps som jeg har liggende på pcn min igjennom itunes får jeg beskjed om at det oppsto en feil og at det ikke går. er det noen som kan hjelpe meg med dette?har prøvd alt mulig rart men ingenting som funker.har lagt inn hackolus og installert diverse her også men nå på slutten så når jeg trykker innstall på ipoden på disse som ligger under hackolus så begynner den og installere men så hopper den bare rett til meny bildet igjen.alle tips tas imot med takk:) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det diskuterer vi ikke her da det går under emnet piratkopiering, noe som både retningslinjene du aksepterte for dette forumet og norges lover sier. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Mister jeg det jeg har på iPoden om jeg oppgraderer til 2.2.1? Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvorfor skal du oppgradere til 2.2.1? 3.0 er det nyeste, og du mister ingenting så lenge du synkroniserer med iTunes først Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 2.2.1 var det jeg fikk beskjed om av iTunes var den nyeste. Merkelig. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Om jeg ikke husker feil er 2.2.1 siste versjon av iPhone OS 2 – oppgradering til versjon 3 koster penger, og det er neppe slik at all support kuttes i det øyeblikk et nyere OS blir sluppet. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har ikke iPhone, men iPod touch om det skulle ha noe å si. Men regner med at du da har rett, og at 3.0 koster penger. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det har litt å si at det er en Touch – for iPhone er oppgraderingen gratis. Både iPod Touch og iPhone kjører iPhone OS, for å gjøre kaoset komplett. (Men den er vel verdt kronene for oss Touch-brukere også, virkelig en gamechanger!) Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 iPhone OS 2.0 kostet også penger så det er ikke det som er greia, og 3.0 skal fortsatt komme opp såvidt jeg vet når du trykker "se etter oppdateringer" eller hva den knappen heter Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er tydelig at iTunes ser at kunden har 2.0 på som iPod. Da sender iTunes den informasjonen til Apples oppdateringsserver som da forteller iTunes at klienten skal formidle at kun 2.2.1 firmwaren er tilgjenglig nå. Ganske enkelt å finne ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Det stemmer ikke helt. Apple sine FW oppdateringer leverer en full firmwarepakke for hver oppdatering, ikke gradvise oppdateringer. Du må derfor ikke installere hver eneste oppdatering og kan hoppe fra en til en annen, da de nye oppdateringene inneholder alt de gamle har. Hvorfor den ikke viser 3.0 vet jeg ikke, det skal den. Ikke lenge siden jeg solgte en gammel 1G touch med 1.X firmware, og vedkommende som kjøpte den fikk opp 3.0 direkte. Prøv å finne en link på nett til 3.0 i iTunes (når du klikker på linken åpnes itunes direkte til 3.0), og oppdater på den måten. Endret 26. august 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Et innlegg er fjernet da det spurte om råd for ulovlig nedlastning av spill. Dette innlegget skal ikke kommenteres her; reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Kan noen være så snill å hjelpe meg? Fått meg iPod touch 2g idag, oppdaterte til 3.0, prøvde å jailbreake har holdt på no i sikkert 3timer. FÅR DET RETT OG SLETT IKKE TIL! 1 og 2 gangen jeg prøvde, gikk det fint helt redsn0w crashet då var jeg kommet så langt at det sto på ipoden den holdt på jailbreake. 3 gang, da klikket det får hele ipoden så jeg måte inn i recovery mode og formatere den. Leste litt på nette å fant ut at redsn0w hadde problemer med å kjøre helt igjennom på noen PC'er, så jeg skiftet pc. Når jeg prøvde på denne pcen kommer jeg ikke inn DFU Mode. Så gikk jeg tilbake til den pcen jeg brukte først, siden jeg kom lengst der. Kom så langt til der det står på redsn0w "Waiting for reboot" men iPoden starter ikke igjen etter jeg har kommet meg inn i DFU, det må jeg gjøre manuelt med å holde inne Power button og home knappen. Håper noen kan hjelpe meg. Kanskje litt knotete skrevet, men er rett og slett SUR nå. Edit: Der kom jeg helt igjennom ENDELIG! På tide. Men har ikke fått opp noe cydia opplegg? Edit: NEVERMIND! Fikk det til. Det hjalp å skrive dette innlegge Endret 3. september 2009 av Erixn Lenke til kommentar
Grøvdal Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Pcen min kjenner ikke iPoden i DFU modus, men det fungere på andre pcer. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Du har ikke driverne som trengs for det. Kan noen forresten laste opp DFU-driverene og alt annet av drivere som trengs? Windows-installasjonen min feiler når den prøver å finne de på Windows Update. Lenke til kommentar
Grøvdal Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvilken drivere som trengs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå