Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Jeg har koblet den til flere ganger etter jeg kjøpte albumet, men har aldri tenkt over det før. Det kommer ingen feilmeldinger, den bare syncer som normalt.

Det er altså autorisering av Macbooken min jeg er ute etter, slik at iPoden deler det jeg har kjøpt på den med dataen min.

Butikk --> Autoriser maskin.. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skal skifte pc å ha itunes konton min på. jeg har autorisert datan, men de programmene jeg har kjøpt frafør kommer ikke opp i itunes. jeg kan kjøpe de på nytt og få beskjed om at jeg har kjøpt de frafør og får den gratis, men da må jeg gjøre det med alle programmene mine og jeg husker ikke alle jeg hadde( er umulig å se hvilkene jeg har på ipoden fordi jeg har gjenopprettet den)

er det noen måte å få imortert alle appsene inn på itunes ?

Lenke til kommentar

det skjedde ingenting:/ jeg har ikke programmene på ipoden, men det kom et nyt problem. jeg kjøpte noen spill jeg husker jeg hadde og når jeg skulle synse så kom denne beskjeden

"Noen av programmene i iTunes-biblioteket, blant annet pocket god, ble ikke instalert på ipod-enheten ipod fordi du ikke er autorisert for dem på denne datamaskinen.

hvis du vil autorisere denne maskinen for programmer som er kjøpt på iTunes Store. velger du Butikk > Autoriser maskin.|"'

så gjør jeg det og får følgende beskjed

"This computer is already authorized.

including this one. you have authorized 2 computers out of your available 5."

nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. datan er autorisert, men programmene vill ikke inn på ipoden:/

hjelp!!

Endret av fugletiteren
Lenke til kommentar
Hei :)

Kan noen fortelle meg NØYAKTIG hvordan jeg jailbreaker min Ipod Touch v2 ?

Hva må jeg laste ned?

Hva må jeg gjøre? osv..

På forhånd, Takk :)

Lasse

Noobish spørsmål men... Hvorfor jailbreaker man iPoden eller iPhonen sin? Hva skjer med iPoden når den blir jailbreaka? Er det no risk å jailbreake? Kan noe bli ødelagt? Er forvirra :p (Er helt ny på iPod jailbreak greiene :p)

Lenke til kommentar

Jeg bruker iPod'en min mye til alarm, og jeg begynner å bli ganske lei av alarmlydene som ligger på iPod'en. Derfor lurer jeg på om det går an å få inn flere alarmlyder på den.

Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...