OstePåPp Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Er det noen som har sett at elkjøp i sandvika selger 100stk 8GB toucher for 1995KR i morgen fra klokken 07.00 og utover? hørtes ganske usaklig ut egentlig, elkjøp åpner vel kl 10:00? Elkjøp i sandvika åpner klokken 07.00 sammen med det nye sandvika storsenter åpner i dag Er usikker på om jeg skal hacke touchen min. Har jeg ikke noe garanti på touchen hvis jeg hacker den? Endret 17. oktober 2007 av Longva91 Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg vil ikke hacke Touch'en min men jeg vil kunne ha kalenderen til å se på avtaler fram til oppdateringen (det at man ikke kan skrive i kalenderen er en bug, det skal bli fiksa i en patch). Er det noen som vet om noen bra og gratis PC programmer som kan synkes mes iPod Touch? Edit: glem det, jeg bruker Outlook. Fant ut at jeg hadde det. Endret 17. oktober 2007 av Larsao3 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sjekket litt rundt idag, dønn umulig å få tak i en Touch i oslo. Humac får vel inn neste uke. Elkjøp får inn på hovedlager den 24.10 og ut i butikkene i oslo den 29.10 tydelighvis. Ingen som vet om noen som har på lager i oslo? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (det at man ikke kan skrive i kalenderen er en bug, det skal bli fiksa i en patch). Hvor har du dette fra? Etter det jeg har forstått har Apple fjernet muligheten til å legge til gjøremål med hensikt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Elkjøp får inn på hovedlager den 24.10 og ut i butikkene i oslo den 29.10 tydelighvis. Ingen som vet om noen som har på lager i oslo? Elkjøp har den i nettbutikken sin. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Elkjøp får inn på hovedlager den 24.10 og ut i butikkene i oslo den 29.10 tydelighvis. Ingen som vet om noen som har på lager i oslo? Elkjøp har den i nettbutikken sin. Nei. Kun listet, men ikke på lager. Går ikke an å bestille i alle fall. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nei. Kun listet, men ikke på lager. Går ikke an å bestille i alle fall. I natt hadde de den inne, men sjekket igjen nå og nå er den tom... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nei. Kun listet, men ikke på lager. Går ikke an å bestille i alle fall. I natt hadde de den inne, men sjekket igjen nå og nå er den tom... Ah. Ok... MPX hadde jo også inne i går. Men er nå utsolgt igjen. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jaja, får meg en 16gb touch etterpå Spørsmål ang jailbreak. Hvis man gjør dette, oppstår det noen problemer mot itunes? Leste noe om dette et sted. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jaja, får meg en 16gb touch etterpå Spørsmål ang jailbreak. Hvis man gjør dette, oppstår det noen problemer mot itunes? Leste noe om dette et sted. Ikke opplevd det, og har fullt med musikk (11 GB), filmer (2 GB) og bilder. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 iMono: Er du generelt fornøyd med spilleren? Er lydkvaliteten plagsomt dårlig for et utrent øre? Bestilte for et par dager siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det noen som har sett at elkjøp i sandvika selger 100stk 8GB toucher for 1995KR i morgen fra klokken 07.00 og utover? hørtes ganske usaklig ut egentlig, elkjøp åpner vel kl 10:00? Elkjøp i sandvika åpner klokken 07.00 sammen med det nye sandvika storsenter åpner i dag Er usikker på om jeg skal hacke touchen min. Har jeg ikke noe garanti på touchen hvis jeg hacker den? hvis den blir "ødelagt" under hacking, har man i teorien ingen garanti, men det trenger man ikke heller. man kan bare ta "restore" iTunes også er den som ny igjen. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bra at ein kan restore da ! Då blir det hacking på meg også. Håper berre at forsikringspengane for min gamle kjem snart Erlend Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 iMono: Er du generelt fornøyd med spilleren? Er lydkvaliteten plagsomt dårlig for et utrent øre? Bestilte for et par dager siden Lyden er god den - men så har jeg hodesett til 2.000,-. Lyden fra øreproppene er mildt sagt crap! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sånn,da er touch 16gb i hus, morsom sak. Fikk en US touch, kan ikke se hva folk mener med at man ikke får høyt volum på den. Skal jailbreake den snart, må bare få lekt litt med standard funksjonene først Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (det at man ikke kan skrive i kalenderen er en bug, det skal bli fiksa i en patch). Hvor har du dette fra? Etter det jeg har forstått har Apple fjernet muligheten til å legge til gjøremål med hensikt. David, Nothing can be done about the games. The new iPod touch is a completely different animal inside than the old iPods and the games just don't translate. The inability to edit and add calendar events is a bug that will be fixed in a future software update. Best, Steve Kilde Der har jeg det fra. Det er bare ulogisk å fjerne det da.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sånn,da er touch 16gb i hus, morsom sak. Fikk en US touch, kan ikke se hva folk mener med at man ikke får høyt volum på den. Skal jailbreake den snart, må bare få lekt litt med standard funksjonene først Hvor bestilte du den i fra? Og hvor mye kom den på totalt med frakt/toll? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Til de av dere som har den, er det flymodus på den? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det noen som har sett at elkjøp i sandvika selger 100stk 8GB toucher for 1995KR i morgen fra klokken 07.00 og utover? hørtes ganske usaklig ut egentlig, elkjøp åpner vel kl 10:00? Elkjøp i sandvika åpner klokken 07.00 sammen med det nye sandvika storsenter åpner i dag Er usikker på om jeg skal hacke touchen min. Har jeg ikke noe garanti på touchen hvis jeg hacker den? hvis den blir "ødelagt" under hacking, har man i teorien ingen garanti, men det trenger man ikke heller. man kan bare ta "restore" iTunes også er den som ny igjen. Går faktisk ann å bricke den om man fucker det greit opp... i alle fall "semi-brick". Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Montgomery: Kjøpte den av en på finn.no Har hacka den nå og lagt inn en del programmer. Google Maps er ganske fett. Youtube funksjonen digger jeg Money well spent so far.(Bare håper jeg får inn et wifi hotspot på jobben) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå