Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett at elkjøp i sandvika selger 100stk 8GB toucher for 1995KR i morgen fra klokken 07.00 og utover?

hørtes ganske usaklig ut egentlig, elkjøp åpner vel kl 10:00?

Elkjøp i sandvika åpner klokken 07.00 sammen med det nye sandvika storsenter åpner i dag :D

Er usikker på om jeg skal hacke touchen min. Har jeg ikke noe garanti på touchen hvis jeg hacker den?

Endret av Longva91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke hacke Touch'en min men jeg vil kunne ha kalenderen til å se på avtaler fram til oppdateringen (det at man ikke kan skrive i kalenderen er en bug, det skal bli fiksa i en patch).

Er det noen som vet om noen bra og gratis PC programmer som kan synkes mes iPod Touch?

Edit: glem det, jeg bruker Outlook. Fant ut at jeg hadde det.

Endret av Larsao3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Er det noen som har sett at elkjøp i sandvika selger 100stk 8GB toucher for 1995KR i morgen fra klokken 07.00 og utover?

Elkjøp i sandvika åpner klokken 07.00 sammen med det nye sandvika storsenter åpner i dag :D

Er usikker på om jeg skal hacke touchen min. Har jeg ikke noe garanti på touchen hvis jeg hacker den?

hvis den blir "ødelagt" under hacking, har man i teorien ingen garanti, men det trenger man ikke heller.

man kan bare ta "restore" iTunes også er den som ny igjen.

Lenke til kommentar
(det at man ikke kan skrive i kalenderen er en bug, det skal bli fiksa i en patch).

Hvor har du dette fra? Etter det jeg har forstått har Apple fjernet muligheten til å legge til gjøremål med hensikt.

David,

Nothing can be done about the games. The new iPod touch is a completely different animal inside than the old iPods and the games just don't translate. The inability to edit and add calendar events is a bug that will be fixed in a future software update.

Best,

Steve

Kilde

Der har jeg det fra. Det er bare ulogisk å fjerne det da..

Lenke til kommentar

hvis den blir "ødelagt" under hacking, har man i teorien ingen garanti, men det trenger man ikke heller.

man kan bare ta "restore" iTunes også er den som ny igjen.

Går faktisk ann å bricke den om man fucker det greit opp... i alle fall "semi-brick".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...