Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å laste ned en dertil egnet App? Om du er villig til å bruke noen (få) kroner og ikke er interessert i å finne URL til streams selv kom det opptil flere alternativer som så ok ut når jeg søkte på "spanish radio" i App Store.

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart å koble iPoden opp mot et ad hoc nettverk? Jeg satt opp et nettverk på laptopen min og prøvde å koble til med iPoden, men den bruker utrolig lang tid og til slutt sier Safari at jeg ikke kan komme inn på siden (eller noe slikt). Hadde vært fint om noen visste noe om hvordan jeg kan koble den til. Har prøvd å se på nettet, men der er det ingen guider som hjelper meg.

Lenke til kommentar

hei! jeg skulle prøve å synkronisere ipoden min i itunes for en god stund siden, men mine spill og programmersom som var kjøpt på appstore kunne ikke autoriseres eller hva det var, det sto noe med at jeg har brukt alle 5 autoriseringer og at jeg ikke kan gjøre det mer eller noe (det er en god stun siden så jeg husker ikke så mye av det nå)

kan jeg ikke få tilbake de programmene jeg har kjøpt på appstore? eller er det noe jeg kan gjøre?

jeg er elendig til å forklare. håper noen forsto.

takker for svar :D

Lenke til kommentar
hei! jeg skulle prøve å synkronisere ipoden min i itunes for en god stund siden, men mine spill og programmersom som var kjøpt på appstore kunne ikke autoriseres eller hva det var, det sto noe med at jeg har brukt alle 5 autoriseringer og at jeg ikke kan gjøre det mer eller noe (det er en god stun siden så jeg husker ikke så mye av det nå)

kan jeg ikke få tilbake de programmene jeg har kjøpt på appstore? eller er det noe jeg kan gjøre?

jeg er elendig til å forklare. håper noen forsto.

takker for svar :D

Jeg forsto det sånn du prøver å kopiere programmene fra ipod'en til iTunes?

Hvis dette er problemet så er det sånn at du bare kan ha/bruke de kjøpte prorammene på 5 forskjellige pc'er. Bruk "fjern autorisering"-funksjonen på en annen pc (butikk --> fjern autorisering), sånn at du kan autorisere pc'en du prøver å kopiere til.

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt et album på iPod Touchen, hvordan får jeg det over på MacBooken min? Har glemt hvordan jeg ordner med autorisering osv.

Ehm... koble til iPoden til en maskin med iTunes?

Hvis du får en feilmelding eller noe så kan du skrive den her. Så kan vi ta det derifra. :)

Lenke til kommentar

Jeg har koblet den til flere ganger etter jeg kjøpte albumet, men har aldri tenkt over det før. Det kommer ingen feilmeldinger, den bare syncer som normalt.

Det er altså autorisering av Macbooken min jeg er ute etter, slik at iPoden deler det jeg har kjøpt på den med dataen min.

Lenke til kommentar
Sett mye finere slike temaer før

Her er mitt:

Første og eneste siden jeg har

post-112463-1249603791_thumb.png

Stack fra ene ikonet i docken, hvor jeg har 2 mapper med resten av mine apps

post-112463-1249603834_thumb.png

Ja, vet det. Derfor bytta jeg i går, til iNitsua 2.1, som ser mye bedre ut ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...