Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Legg inn masse filmer, du kommer til å trenge det.

Selv syntes jeg ikke de standard øreproppene til iPhone er så ille. Hvorfor skal du ha mic?

takker. Har planer om å ha med filmer ;)

Jeg vil ha mic fordi jeg da kan ringe gjennom f. eks. skype. :cool:

Endret av marti9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legg de til i iTunes biblioteket og velg at du skal synkronisere de over på video-taben når du har plugget i ipoden

Jo altså! På filmer, så har jeg de på den svarte store feltet.. Men kan du forklare nøyaktig hva jeg skal trykke på etter dette? Er grønn på iTunes! :p

Lenke til kommentar

Jeg skulle i dag oppdatere til 3.0, lasta ned firmwaren og skulle begynne å oppdatere, her gikk det ganske galt. Under forberedinga til oppdateringa så kobla plutselig iPoden min seg ut og den ble stående med svart skjerm. Jeg skrudde den av og på, og nå står den bare på skjermen med itunes logoen og en kabel.. når jeg plugger ipoden i pcen står det i itunes at ipoden er i gjennopprettingsmodus, når jeg trykker på Gjennopprett i iTunes kobler bare ipoden seg ut. Er det noen måte å få den ut av gjennopprettingsmodus?

Edit: Nå vil ikke windows kjenne igjen ipoden.. så har egentlig ikke peiling i det hele tatt på hva jeg skal gjøre

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar

Har vel egentlig prøvd alle de..

Kan ha noe med kablen jeg kjøpte på Spaceworld i dag å gjøre. Hadde rota bort den jeg gikk med ipoden så måtte kjøpe ny. Skal bytte den på torsdag, håper det hjelper. For windows kjenner ikke igjen ipoden, den kommer heller ikke opp i itunes.

Lenke til kommentar
Jeg klarte for en stund siden å slette alle sangene jeg hadde kjøpt på LimeWire for en stund siden. Men de ligger likevel på ipoden min, går det an å overføre sangene til PCen igjen?

Takker for svar! :)

Minner om at Limewire er et P2P-program uten mulighet for å kjøpe musikk og annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...