marti9 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Legg inn masse filmer, du kommer til å trenge det. Selv syntes jeg ikke de standard øreproppene til iPhone er så ille. Hvorfor skal du ha mic? takker. Har planer om å ha med filmer Jeg vil ha mic fordi jeg da kan ringe gjennom f. eks. skype. Endret 10. juli 2009 av marti9 Lenke til kommentar
kjetilbjt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei! Noen som kan hjelpe meg med å få videoer inn på iPod Touch ? Har convertert over til Mp4, hva må jeg så gjøre? =) Noen som veit? =D Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Legg de til i iTunes biblioteket og velg at du skal synkronisere de over på video-taben når du har plugget i ipoden Lenke til kommentar
kjetilbjt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Legg de til i iTunes biblioteket og velg at du skal synkronisere de over på video-taben når du har plugget i ipoden Jo altså! På filmer, så har jeg de på den svarte store feltet.. Men kan du forklare nøyaktig hva jeg skal trykke på etter dette? Er grønn på iTunes! Lenke til kommentar
kjetilbjt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jepp! Var der feilen lå! Jeg synkroniserte bare på "førstesida" der.. Må ha oversett den movies-knappen..! =P Men nå ble det bra! =D Takk for alle svar =D Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noen som vet om en plugin som gjør at man kan skifte sanger ved hjelp av volum-knappene på siden? Holde de inne eller noe sånt. Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvis du har jailbreaket den, last ned "Volume Media Settings" fra Cydia Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei! Noen som kan hjelpe meg med å få videoer inn på iPod Touch ? Har convertert over til Mp4, hva må jeg så gjøre? =)Noen som veit? =D Hva bruker du for å konvertere filmene ? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Jeg skulle i dag oppdatere til 3.0, lasta ned firmwaren og skulle begynne å oppdatere, her gikk det ganske galt. Under forberedinga til oppdateringa så kobla plutselig iPoden min seg ut og den ble stående med svart skjerm. Jeg skrudde den av og på, og nå står den bare på skjermen med itunes logoen og en kabel.. når jeg plugger ipoden i pcen står det i itunes at ipoden er i gjennopprettingsmodus, når jeg trykker på Gjennopprett i iTunes kobler bare ipoden seg ut. Er det noen måte å få den ut av gjennopprettingsmodus? Edit: Nå vil ikke windows kjenne igjen ipoden.. så har egentlig ikke peiling i det hele tatt på hva jeg skal gjøre Endret 13. juli 2009 av Tho-mas Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hold inne begge knappene i ca 10 sekunder og så slipper du den oppå og fortsetter å holde hjem-knappen inne i 10 sekunder, da SKAL den dukke opp i iTunes i gjennoprettingsmodus Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Da er det hardware problemer, DFU modus er hardware reset som ikke kan bli fucket opp av software Gå over dette: http://www.sleepers.net/blank/dfu-mode/ Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har vel egentlig prøvd alle de.. Kan ha noe med kablen jeg kjøpte på Spaceworld i dag å gjøre. Hadde rota bort den jeg gikk med ipoden så måtte kjøpe ny. Skal bytte den på torsdag, håper det hjelper. For windows kjenner ikke igjen ipoden, den kommer heller ikke opp i itunes. Lenke til kommentar
yoyoyoyoyo123 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg klarte for en stund siden å slette alle sangene jeg hadde kjøpt på LimeWire for en stund siden. Men de ligger likevel på ipoden min, går det an å overføre sangene til PCen igjen? Takker for svar! Lars. Lenke til kommentar
yoyoyoyoyo123 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, det går. Hvordan? Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 http://lmgtfy.com/?q=songs+from+iphone+ipod+touch+to+pc http://lifehacker.com/394046/copy-music-fr...mputer-for-free Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg klarte for en stund siden å slette alle sangene jeg hadde kjøpt på LimeWire for en stund siden. Men de ligger likevel på ipoden min, går det an å overføre sangene til PCen igjen?Takker for svar! Minner om at Limewire er et P2P-program uten mulighet for å kjøpe musikk og annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå