SpecialForce Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvis du leter litt så kan du fint unngå det, men det er litt rart å ikke kunne lire av seg 55 kroner... Lenke til kommentar
Aash Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har 32GB Tok 3 mnd fra eg bestilte til eg fekk den! Kjempe fornøyd:D Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvordan er nettsurfinga på Touch egentlig? Funker det bra, og er det enkelt å koble seg til trådløse nettverk? Beste svar på dette spørsmålet er at jeg nå anser alle andre løsninger som direkte elendige. Før aksepterte jeg delvis Nokias vanvittig dårlige surfeopplevelse som en del av det å ha en liten boks, men sånn er det visst ikke. Ufattelig mye bedre enn alle alternativer. (Men om du skal koble deg opp på nettverk med veldig rar sikkerhet er det sikkert greit å sjekke at slikt støttes på forhånd. Jeg har kommet inn også med diverse VPN-aktige løsninger, men greit å vite på forhånd om du har atypiske krav. Vanlige hjemmenettverk er null problem.) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen som kan anbefale en bluetooth headsett(et med mikrofon(slik at man også kan ringe med skype)). Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvordan er nettsurfinga på Touch egentlig? Funker det bra, og er det enkelt å koble seg til trådløse nettverk? Beste svar på dette spørsmålet er at jeg nå anser alle andre løsninger som direkte elendige. Før aksepterte jeg delvis Nokias vanvittig dårlige surfeopplevelse som en del av det å ha en liten boks, men sånn er det visst ikke. Ufattelig mye bedre enn alle alternativer. (Men om du skal koble deg opp på nettverk med veldig rar sikkerhet er det sikkert greit å sjekke at slikt støttes på forhånd. Jeg har kommet inn også med diverse VPN-aktige løsninger, men greit å vite på forhånd om du har atypiske krav. Vanlige hjemmenettverk er null problem.) Takk for svar høres veldig bra ut. Får se om jeg kjøper det til høsten, når 3G kommer og prisen på 2G faller.. forhåpentligvis. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, ingen vet om Apple planlegger oppgraderingen du er ute etter. Da hadde jeg heller vurdert dagens iPod Touch Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tydeligvis. Men ikke om jeg betaler 55kr for det! Det som skjedde med meg var at jeg først betalte 55 kr for oppgradering, men klarte ikke instalere det, skjedde en feil så jeg sendte apple en mail og de sendte pengene tilbake (var bare en gangs sitasjon sa de) og senere fant en video på youtube hvordan du får gratis 3.0 firmware og jailbreaker den Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 noen som vet om ett program for å konvertere video slik at den kan ses på ipod touch? Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) vel, jeg oppgraderte også iPoden min til 3.0 FW. Har også jailbreaket den. Men siden jeg ikke klarte å installere Installous eller noen andre ting fra Cydia bestemte jeg meg for å gjenopprette den, for så å jailbreake den på nytt. Etter at jeg gjenoppretta den klarte jeg ikke å få den i DFU modus, og nå skjer det heller ingenting om jeg putter usb kabelen i datamaskinen (med iPoden på selvsagt). Noen andre som har hatt problemer med det? Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre nå, siden jeg ikke kan legge inn ny musikk, eller andre ting... Kan lade den, for har vegglader Edit: Fikk ordna det Endret 16. juli 2009 av sv1_3ivind Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) noen som vet om ett program for å konvertere video slik at den kan ses på ipod touch? Ay, det fins noe som heter google.no Jeg søkte nettop og fant med en gang . Nå vet jeg ikke om du skal laste ned filmer fra youtube og konvertere dem eller konvertere filmer fra pcen. Men hvis du Klikker Her så kan du laste den ned selv BTW : Det er sånn at du har et program som KUN konverterer fra pcen og KUN bare et program konverter filmer direkte fra youtube til ipod.Det er en liste der så bare velg den eller de du trenger Endret 7. juli 2009 av SmartiX Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Får meg kanskje ipod 16gb for 500kr nå er en sprekk i skjermen, men selger sier at det ikke har noen innvirkning, så noen som vet hvor mye det ca koster vis jeg skal fikse skjermen selv? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Seriøst, muligheten for å ødelegge den er stor hvis du fikser og driver selv. Jeg hadde aldri tatt den sjansen personlig. Kjøp heller en ny og dropp den avtalen før det er for sent og du sitter med svarteper. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ble solgt nå i sted jeg var for sein uansett. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Vel, ble den solgt til deg er det store spørsmålet som lurer i bakgrunnen Endret 8. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Får meg kanskje ipod 16gb for 500kr nå er en sprekk i skjermen, men selger sier at det ikke har noen innvirkning, så noen som vet hvor mye det ca koster vis jeg skal fikse skjermen selv? Litt under 1000. Ingen kjempedeal, akkurat. Vil du ha billig iPod Touch tror jeg det er en bedre plan å finne noen studenter som skal kjøpe ny Mac i nær fremtid, så kan de bruke Back To School-tilbudet. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har nå forsket på iPod'en i snart to uker, og har samlet om noen få spørsmål: Om ca. en uke skal jeg og familien min på en liten reise. Hovedmålet er London og Paris, men vi skal også innom Bergen. Så jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe en veske til iPod'en på denne turen. I tilfelle, er det noen som anbefaler en/noen veske®? Er det noen som vet om noen ørepropper med mic som er gode, men fortsatt billige? Jeg kommer ikke til å bruke de så mye, og det er derfor jeg vil ha de litt billige. Det kan gjerne bluetooth-ørepropper, og de bør vere lette å ta med seg rundt. Og det hadde vært fint om de går an å kjøpe f. eks. i Bergen. Jeg har jo også oppgradert iPod'en til 3.0, og lurer litt på hvordan bluetooth'en virker. Jeg trodde at man kunne koble iPod'en til en mobil, men jeg har ikke fått dette til. Jeg har koblet mobilen min til, men det står bare at det ikke finnes noen tjenester. Så derfor lurer jeg på om dette skal gå an, og om hvordan det gjøres. Og hva kan bluetooth'en ellers brukes til? Jeg spør kanskje litt vanskelig, så spør om det er noe dere lurer på om det jeg spør om. Men uansett, takker for alle svar. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Veske: hva som helst som du synes er fint – men det kan du jo kjøpe på tur; Eplehuset i Bergen eller Apple Store på Regent St i London ... Er ikke noe riktig eller feil her, bare smak og behag. Glasset skal du jobbe for å ripe opp, og skal ikke stort til for å beskytte baksiden. Ørepropper har de også på disse stedene. Men hva som er bra når du skal ha med mikrofon aner jeg ikke. Bluetooth brukes heller til å koble sammen forskjellige iPoder (f.eks. i spill) eller for å koble den til spesialbygde enheter – her kommer det nok mye etter hvert, kobling til telefon har jeg ikke lest stort om. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 takker, Euklid. Er det flere som kanskje kan si litt mer om det jeg spurte om? Har noen kanskje noen tips angående iPod Touch og reisen? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Legg inn masse filmer, du kommer til å trenge det. Selv syntes jeg ikke de standard øreproppene til iPhone er så ille. Hvorfor skal du ha mic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå