sdf123 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16078 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Har en cd spiller i bilen som jeg er veldig glad å bruke ipoden med.(faktisk eneste grunn til at jeg kjøpte ipod i første omgang.) Noen som vet om en jailbreaka ipod vil ha samme funksjonalitet? Spilleren i bilen er en Alpine hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jailbreak fjerner ingen funksjoner eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jailbreak fjerner ingen funksjoner eller noe spørs om du kaller stabilitet en funksjon... Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har jailbreaket min og den er like stabil som en som ikke er det Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16078 Takk! Mens jeg legger inn en ordre... Er det noe annet interessant å få kjøpt der? Noe must-have? Av både iPod-utstyr og andre ting? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bla deg gjennom denne og denne så finner du nok noe interessant Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som har peiling på om det finnes noen billige ørepropper med mikrofon til Touchen på f.eks. DX? Slik at man kan snakke i f.eks. Skype Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Flash player problemer,er noen sider jeg får beskjed om at jeg må oppdatere flash player på ipoden men når jeg prøver står det at safari ikke klarer det. Noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Finnes ikke flash til iPoden. Bare tenk deg store flash sider på en så liten skjerm med så liten prosessor Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har nå vært utsatt for Sad iPhone to ganger når den har vært jailbreaket. Ganske irriterende og måtte restore den hver gang, siden jeg har organisert musikken perfekt på iPoden. Gav nå opp med jailbreak og får klare meg uten... Kommer til å savne GBA Emulator Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvorfor måtte du ta restore fra Sad iphone? Jeg har opplevd at et par cydia apps har kræsjet og gitt meg sad iphone på 3.0 fordi de ikke har vært helt kompitable enda men det holder å ta en respring eller reboot, hva er det du har gjort? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Den kom hvis jeg startet en app, hvilken som helst. Et spill f. eks lastet ned fra apple store. Da kom den med en gang, og jeg måtte kjøre i safe mode. Ingen programmer funket da heller. Okey, klikket reboot, og samme skjer, Sad iPhone når jeg klikker hvilken som helst app. Prøvde å fjerne alle apps jeg lastet ned, skjedde ingeting. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen som har hørt noe om en tredjegenerasjons iPod Touch? Eventuelt lansering i høst? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Står litt på forrige side, David. Fikk mektig lyst på en Touch 2G, mest på grunn av å kunne koble seg til internett og spille spill på den... har en Creative Zen fra før, så er litt usikker.. men likevel, alt jeg kan gjøre på den er å se på filmer og spille av musikk. Hvordan er nettsurfinga på Touch egentlig? Funker det bra, og er det enkelt å koble seg til trådløse nettverk? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har en iPod Touch og forsøker å overføre en film. Har konvertert den med Handbake til mp4 format, men når jeg skal synke med iTunes får jeg følgende melding: "filmen" ble ikke kopiert til iPod enheten fordi den ikke kan spilles av på iPod enheten. Hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hvor lang tid tar det å lade ipod touch batteriet? EDIT: 2-3 timer Endret 6. juli 2009 av atriC Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kan noen bekrefte dette ? http://www.apple.com/no/ipodtouch/software...cid=CDM-EU-2488 Bluetooth stereo på ipoden min ? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tydeligvis. Men ikke om jeg betaler 55kr for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå