Kurt Grusom Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Bestilt 3GS allerede? How much? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nei, dessverre ikke. Venter på at den skal ankomme Norge som alle andre. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 er det noen som vet/kan tenkeseg når den kommer til norge og om de kommer til å tainn få sån at spenningen blir større også får de nye vær uke? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Har du hørt om norsk rettskriving før? Slå det opp i google. Den kommer i følge Netcom og Telenor til Norge i slutten av Juli. Endret 25. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har du hørt om norsk rettskriving før? nei. hva er det for noe? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Sjekk google du. Hint: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.korrekturavdelingen.no/K4RettskrivningIntro.htm Endret 25. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Sjekk google du. har du hørt om ironi? Endret 25. juni 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ja, har du hørt om å bli med på spøken? Et annet godt ord som du kan slå opp er tolkning. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Var så heldig få tak i en brukt 8GB G2 i dag til en billig penge. Den kommer med versjon 3.0(7A341). Men jeg har lyst å åpne/jailbreake den. Tenkte da jeg kunne høre i denne tråden om noen hadde en howto dem vet funker? Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Siden du allerede er på 3.0 firmware kan du bare laste ned nyeste redsn0w herfra og kjøre det og følge de enkle instruksjonene! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ok. Men redsn0w ber meg lokalisere ipsw fila, og den har jeg jo ikke. Ettersom den er kjøpt og installert via forgje eier. Hva gjør jeg da? Jeg har forresten lastet ned iPod2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw kan jeg bare vel den da? Eller blir det kræsj? Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Ok. Men redsn0w ber meg lokalisere ipsw fila, og den har jeg jo ikke. Ettersom den er kjøpt og installert via forgje eier. Hva gjør jeg da? Jeg har forresten lastet ned iPod2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw kan jeg bare vel den da? Eller blir det kræsj? Hei. Jeg jailbreak også min 3.0 firmware 2G ipod touch Jeg var litt redd selv men tok sjansen. TRYKK HER Han forteller alt, Jeg gjordet alt han sa og klarte jailbreake og alt funker greit. Han har også mange andre bra videoer.si ifra om du ikke for til da Kansje jeg kalrer hjelpe deg.Men jeg mista ALT. men brydde meg lite, har ALT på pcen. Endret 26. juni 2009 av SmartiX Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ser ut som det gikk greit, jeg tok ikke noe sjanse, så jeg gjenopprettet med den fila jeg lastet ned og så kjørte jeg redsn0w på den etterpå. Når den nå startet på nytt igjen, fikk jeg et nytt program kalt Cydia. Hva er dette? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i et sportsarmbånd til Touch 2G billigst mulig? Kan gjerne være fra utlandet. Orker ikke bruke nesten 300 ,- ved å bestille fra apple hvis jeg kan få det billigere Takk på forhånd! Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ser ut som det gikk greit, jeg tok ikke noe sjanse, så jeg gjenopprettet med den fila jeg lastet ned og så kjørte jeg redsn0w på den etterpå. Når den nå startet på nytt igjen, fikk jeg et nytt program kalt Cydia. Hva er dette? Det er jailbreakens "App Store", der kan du laste ned themes (trenger WinterBoard først) og diverse annet (tweaks etc.) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Tror de er billigere på elkjøp. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i et sportsarmbånd til Touch 2G billigst mulig? Kan gjerne være fra utlandet. Orker ikke bruke nesten 300 ,- ved å bestille fra apple hvis jeg kan få det billigere Takk på forhånd! sjekk dealextreme.com, der har dem masse slikt Ser ut som det gikk greit, jeg tok ikke noe sjanse, så jeg gjenopprettet med den fila jeg lastet ned og så kjørte jeg redsn0w på den etterpå. Når den nå startet på nytt igjen, fikk jeg et nytt program kalt Cydia. Hva er dette? Det er jailbreakens "App Store", der kan du laste ned themes (trenger WinterBoard først) og diverse annet (tweaks etc.) Ja, fant ut av det nå Kan du anbefale noe programmer å installere, bare så jeg kommer litt inn i det Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 WinterBoard for themes er et must SBSettings for lett tilgang til enkelte ting, som f.eks slå av/på wifi, og diverse andre 'toggles' du kan laste ned i Cydia Categories for å gruppere apps i mapper Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Hvor finner man sbsettings? Jeg lastet den ned via Cydia, men fikk ikke noen nye ikoner etterpå og installasjonen så ut til å gå greit! Ser nå ved nøyere studering at det ikke skal komme med noe ikon og at jeg skal lese "more info" for hvordan bruke det. Men det som sto der skjønte jeg ikke, anyone? Edit: Jeg fant ut av det, må bare "swipe" fingeren over statusbaren i toppen, så kommer SBSettings menyen opp, skal vist være slik som gjør at man enkelt kan starte det mens man kjører et annet program. Endret 27. juni 2009 av everlong Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i et sportsarmbånd til Touch 2G billigst mulig? Kan gjerne være fra utlandet. Orker ikke bruke nesten 300 ,- ved å bestille fra apple hvis jeg kan få det billigere Takk på forhånd! sjekk dealextreme.com, der har dem masse slikt Jeg har sett litt innom DX men jeg klarte ikke finne noe særlig.. Noen som kan hjelpe? Noen som har erfaring med sportsarmbånd til Touchen? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå