Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Da hadde jeg heller kjøpt meg ett par halvsokker, funner frem saksa og lagd en "kondom" i mangel på bedre uttrykk. Bruk denne "oppfinnelsen" og bestill heller vesken etter reisen din er fullført.

Et annet alternativ er å bestille den i noen andre sitt navn og la de ta vare på den. Jeg vet ikkke om det bare er du som skal reise eller om du bor med familie. Hvis jeg tar utgangspunkt i at du har en far og mor samtidig som du er hjemmeværende og de ikke skal være med på reisen din kan jo alltids en av de ta i mot den og gi den til deg når du kommer igjen.

ett par halvsokker og overnevnte produkt er en MYE billigere totalløsning selv om resultatet under reisen kan føles noe.. Uvanlig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 sec.

Hvis du går inn i programmet, høyretrykker på sangen og går inn på vis info så finner du en fane som heter "Tekst".

Inni den fanen kan du kopiere inn sangteksten som da sannsynligvis vil synkroniseres til din iPod ved neste synkroniseringsjobb.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
http://collison.ie/wikipedia-iphone/index-new <- Visstnok Offline Wikipedia

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore...112404&mt=8 <- Ordbok, koster 6kr og ligger på førsteplass på iTunes for øyeblikket

10 sekunder på google.

Ja, jeg har søkt en god del, og har funnet blant annet offline wikipedia som du har linket til. Men må jeg ha en jailbreaked iPod for å få wikipedia inn på iPod'en?

Lenke til kommentar
Ting i AppStore koster fortsatt selv om man jailbreaker.

ååå. Men det er ikke andre måter å få Wikipedia på enn å kjøpe det i AppStore?

Og kan du forklare meg hva som er poenget med å jailbreake? Har ikke helt skjønt det. :p

Lenke til kommentar
**reklame for egen nettside

Nok en gang kommer du innom med reklame for egen nettside. Det hjelper ikke å forklare deg en ting of forteller man deg Noe så tar du det ikke til deg.

Kan du slutte med den reklamen din og se til å holde den adressen din for deg selv?

Jailbreak åpner for tredjepartsprogramvare som Apple ikke har godkjent (AppStore), som f.eks temaer, ekstra funksjoner

ok. Men er det lovlig, og er det lett å gjøre. Og ikke minst; er det vanlig å gjøre det?

Vanlig, nyttig og lovlig så lenge du ikke viser det I ansiktet på en fra apple.

Lenke til kommentar

Vi får se. Kanskje jeg skal gjøre det. Men jeg har ikke fått iPod'en enda, så får vente litt. Jeg bestilte den fra apple sin hjemmeside. Er det noen som har erfaringer med å bestille derfra?

Og hvor mange spill/programmer er det egentlig plass til på iPod'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...