marti9 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Går fint det, men hva du gjør bestemmer du. Jeg synes det og andre her igjen kan si noe annet. Velger du å fortsette denne diskusjonen ser jeg helst ditt neste innlegg angående dealextreme her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044 har nå bestilt iPod'en. regner med at jeg bestiller tingene fra dealextreme i morgen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det høres bra ut Da bør du ha gjenstandene dine innen ti dager Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet om det går ann og få alle sangene jeg har på Spotify inn på Touch-en? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet om det går ann og få alle sangene jeg har på Spotify inn på Touch-en? Dette går ikke enda. Det vil snart en eller annen gang komme en Spotify-app. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Noen som vet hvor man kan laste ned wikipedia offline? Og finnes det ordbok til iPod Touch? Ett spørsmål til: hvordan får man lagt inn tekst til musikken? Endret 17. juni 2009 av marti9 Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Høyreklikk -> Vis Info -> Tekst, i iTunes Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Høyreklikk -> Vis Info -> Tekst, i iTunes takker. Og hvordan vises det på iPod'en da? Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det dukker opp når du trykker på skjermen for å få opp kontrollene Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det dukker opp når du trykker på skjermen for å få opp kontrollene tusen takk. Men er det noen som vet hvor man kan laste ned wikipedia offline? Går det an å laste det ned gratis? Og må man ha en jailbreaka iPod for å få det? Og finnes det ordbok til iPod Touch? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Prøver og legge inn de fleste bildene jeg har inn på iPod-en. Så jeg begynte med den første mappa mi. Så den var lastet den inn på Touch-en. Så jeg tok og satt inn den andre mappa mi med bilder, så tok jeg en titt på Touch-en, og da var den første mappa borte, og den nye jeg hadde lagt til var der. Bildene blir lagt inn på Bildebibliotek på Touch-en, under "Arkiverte Bilder", viss dette har noe å si. Så prøvde flere ganger. Den mappa jeg tar først forsvinner når jeg legger til en ny. Hvorfor? Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Du kan kun synce en hovedmappe av gangen, og så markere hvilke av mappene i den du vil ha. F.eks Mine Bilder, og så hvilke mapper du vil ha, så de mappene du vil ha må være i samme mappe Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har en iPod Touch (ikke 2. gen). Siden jeg skal ut på reise tenkte jeg på å kjøpe meg et etui av et slag, og lurte da på om dere har noen forslag. Og hvordan vil min iPod Touch passe i en bæreveske som Apple skriver "passer til iPod Touch 2. generasjon"? Er det store forskjellen mellom disse to generasjonene, utseendemessig altså? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tror det ikke vil være store forskjellen, men å gamble på sånt er dumt. Hvilket etui tenkte du på? Kan jo alltids se om jeg finner en billigere et på dealextreme for deg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Du kan kun synce en hovedmappe av gangen, og så markere hvilke av mappene i den du vil ha. F.eks Mine Bilder, og så hvilke mapper du vil ha, så de mappene du vil ha må være i samme mappe Tenkte jeg aldri på. Takk! Funket nå Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tror det ikke vil være store forskjellen, men å gamble på sånt er dumt.Hvilket etui tenkte du på? Kan jo alltids se om jeg finner en billigere et på dealextreme for deg. Pris er egentlig ikke noe pes, skal reise på mandag så jeg forventer at jeg må betale litt mer enn vanlig. Tingen er at det må være tilgjengelig i butikk. Jeg tenkte Eplehuset (i Bergen), men på deres nettsider var det bare slike Slip-case, noe som virker utilstrekkelig for mitt bruk. Tenkte noe slik som dette. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Ok. Med din reisetid så har nok ikke Dealextreme mulighet til å prosessere ordren din innen tidsrammen du setter, men da ville jeg heller bestilt varen etter du er ferdig å reise å spare en fin krone. Vesken jeg tenker på koster 28 norske kroner og den du vurderer koster ekstremt mye mer. Det er unødvendig når produktet jeg tenker på tilbyr samme funksjonalitet og design til en så billig penge. Dette er gjenstanden jeg tenker på: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9496 Selv om illustrasjonsbildet inneholder rødt så kan jeg bekrefte at gjenstanden er kun svart. Endret 18. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det var noe slikt jeg så etter, ja. Men jeg kan dessverre ikke vente til etter jeg er kommet hjem fra ferie. Da kjøper jeg heller bærevesken i New York. Hadde aldri heller tenkt å kjøpe produktet fra Apple uansett, men det var det nærmeste jeg fant som lignet det jeg ville ha. Da får nok iPoden vente med bæreveske til hjemreisen. Om jeg ikke finner noe i New York kommer jeg definitivt til å ta en nærmere titt på den siden du linket til. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvor lenge planlegger du å være borte egentlig? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Skal være vekke i to og en halv uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå