Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det dukker opp når du trykker på skjermen for å få opp kontrollene

post-112463-1245299861_thumb.png

tusen takk.

Men er det noen som vet hvor man kan laste ned wikipedia offline? Går det an å laste det ned gratis? Og må man ha en jailbreaka iPod for å få det?

Og finnes det ordbok til iPod Touch?

Lenke til kommentar

Prøver og legge inn de fleste bildene jeg har inn på iPod-en. Så jeg begynte med den første mappa mi. Så den var lastet den inn på Touch-en. Så jeg tok og satt inn den andre mappa mi med bilder, så tok jeg en titt på Touch-en, og da var den første mappa borte, og den nye jeg hadde lagt til var der.

Bildene blir lagt inn på Bildebibliotek på Touch-en, under "Arkiverte Bilder", viss dette har noe å si.

Så prøvde flere ganger. Den mappa jeg tar først forsvinner når jeg legger til en ny. Hvorfor?

Lenke til kommentar

Jeg har en iPod Touch (ikke 2. gen). Siden jeg skal ut på reise tenkte jeg på å kjøpe meg et etui av et slag, og lurte da på om dere har noen forslag. Og hvordan vil min iPod Touch passe i en bæreveske som Apple skriver "passer til iPod Touch 2. generasjon"? Er det store forskjellen mellom disse to generasjonene, utseendemessig altså?

Lenke til kommentar
Tror det ikke vil være store forskjellen, men å gamble på sånt er dumt.

Hvilket etui tenkte du på?

Kan jo alltids se om jeg finner en billigere et på dealextreme for deg.

Pris er egentlig ikke noe pes, skal reise på mandag så jeg forventer at jeg må betale litt mer enn vanlig. Tingen er at det må være tilgjengelig i butikk. Jeg tenkte Eplehuset (i Bergen), men på deres nettsider var det bare slike Slip-case, noe som virker utilstrekkelig for mitt bruk. Tenkte noe slik som dette.

Lenke til kommentar

Ok. Med din reisetid så har nok ikke Dealextreme mulighet til å prosessere ordren din innen tidsrammen du setter, men da ville jeg heller bestilt varen etter du er ferdig å reise å spare en fin krone. Vesken jeg tenker på koster 28 norske kroner og den du vurderer koster ekstremt mye mer. Det er unødvendig når produktet jeg tenker på tilbyr samme funksjonalitet og design til en så billig penge.

Dette er gjenstanden jeg tenker på:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9496

Selv om illustrasjonsbildet inneholder rødt så kan jeg bekrefte at gjenstanden er kun svart.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Det var noe slikt jeg så etter, ja. Men jeg kan dessverre ikke vente til etter jeg er kommet hjem fra ferie. Da kjøper jeg heller bærevesken i New York. Hadde aldri heller tenkt å kjøpe produktet fra Apple uansett, men det var det nærmeste jeg fant som lignet det jeg ville ha. Da får nok iPoden vente med bæreveske til hjemreisen. Om jeg ikke finner noe i New York kommer jeg definitivt til å ta en nærmere titt på den siden du linket til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...