Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Kan overføre til maks 3 andre iPoder.

Hvordan gjør man det uten at du må koble til iPoden til din egen pc?

Hvis du gjør dette vil iPoden kun være assosiert med din itunes-konto. Det vil si at den som har en slik autorisasjon kan kjøpe programvare hvis passordet ditt blir avslørt. Anbefaler deg å holde appsene dine for deg selv. Dessuten bryter du da villkårene for itunes-store garantert.

Ok, men da gjør jeg det. Takker for svar. Trodde ikke jeg kom til å få så mange tilbakemeldinger :p

Er det noen som har noen gode anbefalninger til spill/morsomme apps jeg burde laste ned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det lurer jeg også på. Kjøpte meg ipod toch 8 gb i går og jailbreaka samme dag.

Men leter etter kule spill som man kan få gratis på Cydia. . eller programmer. Noen forslag?

Og 2 spørsmål.

Hvis jeg skriver inn en sourc på installer, hva skjer da? kommer jeg til en side der jeg kan laste ned ting ? eller?

Hvis jeg laster ned et spill fra nette som er til ipod touch/ iphone, hvor skal jeg legge den inn når jeg er på WinSCP.. Det lurer jeg på veldig mye.

Takk på forhånd,,

EDIT : har funnet . takk for tips og hjelp

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Konferansen er fra 8 - 12

Det vil være flere mac sider som vil streame(tekst og kanskje lyd) fra konferansen

Mac1.no er en av de, macrumors og noen par andre store sider.

De vil legge ut videon etter konferansen på iTunes.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Okey, dette var ganske teit. Ventet på iPod Touchn en stund, det var forventet å få den i går. Sjekka postkassa, osv, ingeting. I dag, ingeting. Mamma ringte de som leverer den, og fikk beskjed at de faktisk kommer på døra.... Fra kl 9-16... hvorfor det? Kunne de ikke bare lagt den i postkassa med regning? Istedet for å skrive en lapp at vi må ringe dem for å vite hvor iPoden nå er, bare gikk de. Vi var jo ikke hjemme kl 12 på dagen.

Det var tilfeldig at mamma ringte, så det var bra. Fikk beskjed at de kan levere i morgen, rundt 10, men da er vi ikke hjemme selvfølgelig. Ble enige om at de skulle gi oss sånn regning i posten, så vi kan hente den på postkontoret... på tirsdag. Yes, flere dager å vente!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...