Thooomas92 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kan overføre til maks 3 andre iPoder. Hvordan gjør man det uten at du må koble til iPoden til din egen pc? Hvis du gjør dette vil iPoden kun være assosiert med din itunes-konto. Det vil si at den som har en slik autorisasjon kan kjøpe programvare hvis passordet ditt blir avslørt. Anbefaler deg å holde appsene dine for deg selv. Dessuten bryter du da villkårene for itunes-store garantert. Ok, men da gjør jeg det. Takker for svar. Trodde ikke jeg kom til å få så mange tilbakemeldinger Er det noen som har noen gode anbefalninger til spill/morsomme apps jeg burde laste ned? Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Ja det lurer jeg også på. Kjøpte meg ipod toch 8 gb i går og jailbreaka samme dag. Men leter etter kule spill som man kan få gratis på Cydia. . eller programmer. Noen forslag? Og 2 spørsmål. Hvis jeg skriver inn en sourc på installer, hva skjer da? kommer jeg til en side der jeg kan laste ned ting ? eller? Hvis jeg laster ned et spill fra nette som er til ipod touch/ iphone, hvor skal jeg legge den inn når jeg er på WinSCP.. Det lurer jeg på veldig mye. Takk på forhånd,, EDIT : har funnet . takk for tips og hjelp Endret 2. juni 2009 av SmartiX Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Akkurat det kan jeg ikke svare på, men backgrounder og Dtunes er anbefalt Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Oppfordringer til piratkopiering er ikke tillatt. Det hjelper ikke at man oppfordrer folk til å ta kontakt via PM. Ett innlegg er fjernet. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 jeg syntes å ha hørt at apple skal ha en pressekonferanse denne uken og at de kansje skal langsere en ny iphone. er det noen som vet når (kl og dag) denne pressekonferanse skal være? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Konferansen er fra 8 - 12 Det vil være flere mac sider som vil streame(tekst og kanskje lyd) fra konferansen Mac1.no er en av de, macrumors og noen par andre store sider. De vil legge ut videon etter konferansen på iTunes. Endret 2. juni 2009 av laffe Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Keynoten er kl 10 på mandag (den 8.). Siden dette er Californiatid blir det vel 7 om kvelden her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Keynoten er kl 10 på mandag (den 8.). Siden dette er Californiatid blir det vel 7 om kvelden her. Sweet! Hadde forresten vært kjekt med kilde. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 http://developer.apple.com/wwdc/events/ Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Okey, dette var ganske teit. Ventet på iPod Touchn en stund, det var forventet å få den i går. Sjekka postkassa, osv, ingeting. I dag, ingeting. Mamma ringte de som leverer den, og fikk beskjed at de faktisk kommer på døra.... Fra kl 9-16... hvorfor det? Kunne de ikke bare lagt den i postkassa med regning? Istedet for å skrive en lapp at vi må ringe dem for å vite hvor iPoden nå er, bare gikk de. Vi var jo ikke hjemme kl 12 på dagen. Det var tilfeldig at mamma ringte, så det var bra. Fikk beskjed at de kan levere i morgen, rundt 10, men da er vi ikke hjemme selvfølgelig. Ble enige om at de skulle gi oss sånn regning i posten, så vi kan hente den på postkontoret... på tirsdag. Yes, flere dager å vente! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fordi ansatte i leveringsfirmaer også vil ha vanlige arbeidstider. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det ikke lettere å gjøre som alle andre, for eksempel hvis jeg bestiller et PS3 spill, det havner rett i posten. Eller hvis jeg skal bestille et annet produkt, får jeg hente lapp i postkassen, og må hente den på postkontoret. ? Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ipoden min har kortsluttet! Jeg tok den på i dag tidlig men så etter 5 min slo den seg bare av og vil ikke på igjen! Det skjer heller ingenting om jeg kobler den til PC, hjelp! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva kan vi hjelpe med spør jeg da. Du har jo konkludert selv med at noe er galt, kan det da være så vanskelig å stikke innom en Apple Store og få den i orden?? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fikk den i dag, skal sette meg litt inn i det i kveld Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Edit: Fant en vanskeligere måte, jeje. Endret 8. juni 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 er det noen flere apple konferangser denne uken? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 er det noen flere apple konferangser denne uken? Ikke noe mer offisielt fra Apple, men godt mulig at det blir presentert diverse apps ol. under WWDC. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå jailbreaker jeg iPoden min! D: Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå jailbreaker jeg iPoden min! D: Bra-Nå har du mulighet til å gjøre masse fete ting. Kos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå