Xecuter Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Åååh! Hvorfor får jeg alltid error 1611 når jeg prøver å gjenopprette Ipoden min? Lenke til kommentar
reika929 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kommer du på nettet med PC-er ol.?Tror heller det er noe galt med nettverket når den ikke engang får koblet seg på. ja, vil tro det er innstillinger på routern, for kommer inn med pc? :S Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det noen måte jeg kan overføre playlistene mine fra iPoden til pcen? Formatering suxx :/ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det noen måte jeg kan overføre playlistene mine fra iPoden til pcen? Formatering suxx :/ Japp. Google it. Det finnes hauger med programmer. Jeg vet dessverre ikke om noen gode til iPod Touch. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har googla litt. Fant bare et par trial programmer hvor man må betale for å overføre noe annet enn enkeltsanger. Noen tips? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Anbefaler spillet JellyCar, har utnyttet grensesnittet veldig godt. Gratis er det også. (Og når dere har klart «Huge Wheels» er jeg takknemlig for hint om hvordan den løses – eneste jeg ikke har knekt. ) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Enig, huge wheels er hardcore! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Der satt den! Endret 25. mai 2009 av Euklid Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Spør her, jeg! Vurderer å kjøpe ny MP3 spiller nå. Er lei Sony Ericsson min. W595, den lagger uansett hva jeg gjør nesten når jeg spiller av musikk, blar gjennom sanger, videoer, osv. Har lyst på en egen MP3 liksom. iPod touch er den jeg tenker på siden den har touch, noe jeg har lyst på. Noe jeg lurer på, iTunes... Er det så enkelt som de sier? Det jeg krever er at jeg kan gjøre hva jeg vil fra iTunes på ipoden når den er koblet til. Flytte sanger til hvilke album jeg vil, enkelt, og ikke la iPoden "bestemme" hvor sangene skal gå osv, hvis dere skjønenr hva jeg mener. Er iPod Touch anbefalt? (Svaret blir vel ja, men.. ^^) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Flytte sangene til hvilket album du vil? Her skjønner jeg ikke helt hva du mener. De er da utgitt på et album i utgangspunktet? Om du ønsker å sortere de på din egen måte er spillelister langt bedre og enklere. iTunes er umulig å ikke skjønne om man lar den ta seg av sin del av jobben. Vil man gjøre alt selv er man kanskje ikke på riktig sted. Du kan selv velge om du ønsker å la iPoden synces automatisk eller om du vil overføre manuelt, men med mindre du har mer musikk enn den største Touchen håndterer ser jeg liten grunn til å styre det selv. Jeg synes iPod Touch/iPhone er genial. Alle mp3-spillere kan spille litt musikk, men denne er en gjennomtenkt PDA. Nettleser i lite format som faktisk funker (Blackberry, Nokia og alt annet jeg har prøvd er katastrofe i forhold), masse nyttige og morsomme apps, iTunes Music Store tilgjengelig hver gang jeg er koblet til trådløst etc. Endret 26. mai 2009 av Euklid Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Frister veldig. Automatisk sync er jeg ikke fan av, har jo masse duste musikk på pcn som jeg ikke vil ha på iPodn, så manuelt er tingen for meg. Men du sier jeg kan velge om manuelt, så går vel bra, det. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jada, ikke noe problem å velge manuelt. Eventuelt kan du jo velge å bruke iTunes kun til den delen av musikken du ønsker å ha på iPoden, og bruke noe annet til å spille av resten. Så lenge du setter opp iTunes riktig – det vil si så den ikke kopierer filer inn i sin egen musikkmappe når du drar musikk inn i biblioteket – skulle ikke det by på noen store problemer. Jeg foreslår strengt tatt egentlig at du setter opp alt i iTunes, og så setter opp et system med spillelister for den musikken du vil synce. Så er det bare å be iTunes kun synce disse spillelistene, og problemet er løst. Da har du muligheten til å være selektiv i hva som ligger på iPoden, samtidig som den ordner alt selv. Se vedlagt bilde for illustrasjon av syncinnstillingene for min iPod. (Men jeg bruker ikke spillelister, som du kanskje ser ...) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Okay, takk for svar. Tror jeg bestiller den, så spør jeg her hvis jeg trenger hjelp Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bestill 32gb. Jeg lover deg at du ikke vil angre. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Evt vent og se om det kommer 64 snart. Sjekk uansett buyer's guide på macrumors før kjøp. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alvorlig talt, 64 GB er nok mer i fremtiden. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alvorlig talt, 64 GB er nok mer i fremtiden. Nei. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skal innrømmes at jeg ser andre endringer som mer sannsynlig; et kamera, kanskje? Men macrumors sier don't buy - updates soon. Om jeg husker rett har iPod Touch blitt oppdatert en stund etter iPhone (der oppdatering mest sannsynlig kunngjøres på wwdc), så spørs hvor utålmodig man er. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bestill 32gb. Jeg lover deg at du ikke vil angre. Tror 16GB holder for meg, 32 er litt for mye. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ok, spør om dette her, jeg. Jeg har en PC på rommet som har hele musikksamlingen min på itunes. Biblioteket er delt, så jeg har iTunes på min Acer Aspire one, som kan stå i stua på fest og hente musikk fra PCen på rommet. Jeg har også en iPhone med appen Remote, og her kommer problemet. Er det noen måte jeg kan sette det opp så remote styrer det delte biblioteket fra Aceren, isteden for fra PCen der biblioteket ligger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå