arnold_layne Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bumper problemstillingen min, jeg. Safari fungerer overhode ikke. Kan laste ned apps og bøker, men får ikke lastet inn sider. Høres merkelig ut. Du har ingen "symptomer" i andre programmer? Har du prøvd å tilbakestille? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du har i praksis ingen garanti i Norge, men sjansen er til stede for at du kan få lurt til deg en reparasjon, men det er virkelig ikke noe jeg anbefaler. Akkurat iPod Touch er et produkt du fint kunne kjøpt i Norge. Frakten er bare dyr fordi du selv valgte at den skulle være det. Hadde du sørget for å kjøpe norsk kunne du levert den inn og ikke fått spørsmål stilt. Da lurte de meg når jeg kjøpte den i USA. De sa jeg hadde AKKURAT samme garantien i andre land som USA og at jeg bare kunne sende den inn til en butikk som solgte apple produkter hvis noe gikk galt... Edit: grunnen til at jeg kjøpte den der var at jeg var på ferie der.. Jeg er rimelig sikker på at Apple sin garanti er internasjonal Edit: http://store.apple.com/Catalog/no/Images/w...dewarranty.html Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 I følge den avtalen der er den visst det, men da tror jeg h*n med denne amerikanske iPoden bør levere den innom en Applestore i Norge og si minst mulig om hvor den kommer fra. Protesterer de så vis frem Apples garanti og veldig viktig: Kvitteringen som fulgte med iPoden. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bumper problemstillingen min, jeg. Safari fungerer overhode ikke. Kan laste ned apps og bøker, men får ikke lastet inn sider. Høres merkelig ut. Du har ingen "symptomer" i andre programmer? Har du prøvd å tilbakestille? Niet. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du har i praksis ingen garanti i Norge, men sjansen er til stede for at du kan få lurt til deg en reparasjon, men det er virkelig ikke noe jeg anbefaler. Akkurat iPod Touch er et produkt du fint kunne kjøpt i Norge. Frakten er bare dyr fordi du selv valgte at den skulle være det. Hadde du sørget for å kjøpe norsk kunne du levert den inn og ikke fått spørsmål stilt. Da lurte de meg når jeg kjøpte den i USA. De sa jeg hadde AKKURAT samme garantien i andre land som USA og at jeg bare kunne sende den inn til en butikk som solgte apple produkter hvis noe gikk galt... Edit: grunnen til at jeg kjøpte den der var at jeg var på ferie der.. Jeg er rimelig sikker på at Apple sin garanti er internasjonal Edit: http://store.apple.com/Catalog/no/Images/w...dewarranty.html I følge den avtalen der er den visst det, men da tror jeg h*n med denne amerikanske iPoden bør levere den innom en Applestore i Norge og si minst mulig om hvor den kommer fra. Protesterer de så vis frem Apples garanti og veldig viktig: Kvitteringen som fulgte med iPoden. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Fant ut en måte å overføre bilder fra et kamera til touchen ved å bruke mobilen (nokia). Funekr fett til wordpress blogging etc. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) HEYA. Jeg prøver å få iPhysics på 2.2.1 verson (Jail Broken) Jeg skriver in <http://iPhone.r4m0n.net/repos>på installer men sourcen er bare invalid. Hva er dette for noe? Hva må Jeg gjøre? Går det ann å gjøre noe? Endret 18. mai 2009 av firemann95 Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 HEYA. Jeg prøver å få iPhysics på 2.2.1 verson (Jail Broken) Jeg skriver in <http://iPhone.r4m0n.net/repos>på installer men sourcen er bare invalid. Hva er dette for noe? Hva må Jeg gjøre? Går det ann å gjøre noe? Hva er egentlig iPhysics? Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 HEYA. Jeg prøver å få iPhysics på 2.2.1 verson (Jail Broken) Jeg skriver in <http://iPhone.r4m0n.net/repos>på installer men sourcen er bare invalid. Hva er dette for noe? Hva må Jeg gjøre? Går det ann å gjøre noe? Hva er egentlig iPhysics? DET BESTE CUSTOM SPILLET FOR IPOD TOUCH/IPHONE! Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 iPhysics var for firmware 1.x.x, nå har de laget en App Store versjon http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore...307708&mt=8 Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) iPhysics var for firmware 1.x.x, nå har de laget en App Store versjon http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore...307708&mt=8 Takk for svar, da laster jeg iphysics fra app store Endret 21. mai 2009 av firemann95 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei, på internett oppfattes bare caps lock som dette: HEI, JEG GJØR DET JEG! som roping og anses som uhøflig og skriking. Det vil sannsynligvis tiltrekke seg irriterte brukere som ser mer på hvordan du formulerer deg enn innholdet i innlegget. Håper du vil redigere ditt innlegg og neste gang tenke mer over hvordan du skriver. Vennlig hilsen Specialforce. Lenke til kommentar
reika929 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 hei:) har litt problem med min ipod-touch 2G. Den vil ikke koble seg opp på det tråløse nettverket. Har fått ny D-Link router gjennom canal-digital. Noen som har hatt samme problem eller vet hva det kan være? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kommer du på nettet med PC-er ol.? Tror heller det er noe galt med nettverket når den ikke engang får koblet seg på. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har to spørsmål: Har iPhone noen nevneverdig fordel ovenfor iPod Touch 2nd gen? Sånn rent bortsett fra ringing/sms. Og kan man laste ned OS 3.0 til iPod Touch 2nd gen gratis når det kommer? Takker for svar! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har to spørsmål: Har iPhone noen nevneverdig fordel ovenfor iPod Touch 2nd gen? Sånn rent bortsett fra ringing/sms. Det er samme maskinvare bortsett fra telefon-delen. Men det skal sies at det er en del programmer som henter informasjon fra nettet. Og med mindre du har iPhone med Edge/3g får du ikke lastet ned noe på en iPod Touch om du ikke er på et trådløst nettverk. For meg ville det vært veldig irriterende. Og kan man laste ned OS 3.0 til iPod Touch 2nd gen gratis når det kommer? 3.0 vil koste penger for å laste ned til iPod Touch (men ikke til iPhone). Dog vil det ikke være så veldig dyrt. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 jeg mistet nettopp ipoden min i en vassbole. og noen knapper sluttet å virke, og halve touch skjermen virker ikke. men skjermen virker da. noen som har et tips va jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har to spørsmål: Har iPhone noen nevneverdig fordel ovenfor iPod Touch 2nd gen? Sånn rent bortsett fra ringing/sms. Det er samme maskinvare bortsett fra telefon-delen. iPod Touch 2G har 533 MHZ prosessor mens iPhone 3G har 412 MHZ (begge underklokket fra 620 MHZ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Touch 2g støtter også nike+ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) OK DA! Svært som jeg skulle ta feil. Nå kommer det forresten en ny iPhone til sommeren som nok er enda bedre. Endret 19. mai 2009 av :--}D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå