Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har i praksis ingen garanti i Norge, men sjansen er til stede for at du kan få lurt til deg en reparasjon, men det er virkelig ikke noe jeg anbefaler. Akkurat iPod Touch er et produkt du fint kunne kjøpt i Norge. Frakten er bare dyr fordi du selv valgte at den skulle være det. Hadde du sørget for å kjøpe norsk kunne du levert den inn og ikke fått spørsmål stilt.

Da lurte de meg når jeg kjøpte den i USA. De sa jeg hadde AKKURAT samme garantien i andre land som USA og at jeg bare kunne sende den inn til en butikk som solgte apple produkter hvis noe gikk galt...

Edit: grunnen til at jeg kjøpte den der var at jeg var på ferie der..

Jeg er rimelig sikker på at Apple sin garanti er internasjonal

Edit: http://store.apple.com/Catalog/no/Images/w...dewarranty.html

Lenke til kommentar

I følge den avtalen der er den visst det, men da tror jeg h*n med denne amerikanske iPoden bør levere den innom en Applestore i Norge og si minst mulig om hvor den kommer fra. Protesterer de så vis frem Apples garanti og veldig viktig: Kvitteringen som fulgte med iPoden.

Lenke til kommentar
Bumper problemstillingen min, jeg. Safari fungerer overhode ikke. Kan laste ned apps og bøker, men får ikke lastet inn sider.

Høres merkelig ut. Du har ingen "symptomer" i andre programmer? Har du prøvd å tilbakestille?

Niet. Hvordan gjør jeg det? :innocent:

Lenke til kommentar
Du har i praksis ingen garanti i Norge, men sjansen er til stede for at du kan få lurt til deg en reparasjon, men det er virkelig ikke noe jeg anbefaler. Akkurat iPod Touch er et produkt du fint kunne kjøpt i Norge. Frakten er bare dyr fordi du selv valgte at den skulle være det. Hadde du sørget for å kjøpe norsk kunne du levert den inn og ikke fått spørsmål stilt.

Da lurte de meg når jeg kjøpte den i USA. De sa jeg hadde AKKURAT samme garantien i andre land som USA og at jeg bare kunne sende den inn til en butikk som solgte apple produkter hvis noe gikk galt...

Edit: grunnen til at jeg kjøpte den der var at jeg var på ferie der..

Jeg er rimelig sikker på at Apple sin garanti er internasjonal

Edit: http://store.apple.com/Catalog/no/Images/w...dewarranty.html

I følge den avtalen der er den visst det, men da tror jeg h*n med denne amerikanske iPoden bør levere den innom en Applestore i Norge og si minst mulig om hvor den kommer fra. Protesterer de så vis frem Apples garanti og veldig viktig: Kvitteringen som fulgte med iPoden.

Takk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fant ut en måte å overføre bilder fra et kamera til touchen ved å bruke mobilen (nokia). Funekr fett til wordpress blogging etc.

Lenke til kommentar

Hei, på internett oppfattes bare caps lock som dette: HEI, JEG GJØR DET JEG! som roping og anses som uhøflig og skriking. Det vil sannsynligvis tiltrekke seg irriterte brukere som ser mer på hvordan du formulerer deg enn innholdet i innlegget. Håper du vil redigere ditt innlegg og neste gang tenke mer over hvordan du skriver.

Vennlig hilsen Specialforce.

Lenke til kommentar
Har to spørsmål: Har iPhone noen nevneverdig fordel ovenfor iPod Touch 2nd gen? Sånn rent bortsett fra ringing/sms.

Det er samme maskinvare bortsett fra telefon-delen. Men det skal sies at det er en del programmer som henter informasjon fra nettet. Og med mindre du har iPhone med Edge/3g får du ikke lastet ned noe på en iPod Touch om du ikke er på et trådløst nettverk. For meg ville det vært veldig irriterende.

Og kan man laste ned OS 3.0 til iPod Touch 2nd gen gratis når det kommer?

3.0 vil koste penger for å laste ned til iPod Touch (men ikke til iPhone). Dog vil det ikke være så veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Har to spørsmål: Har iPhone noen nevneverdig fordel ovenfor iPod Touch 2nd gen? Sånn rent bortsett fra ringing/sms.

Det er samme maskinvare bortsett fra telefon-delen.

iPod Touch 2G har 533 MHZ prosessor mens iPhone 3G har 412 MHZ (begge underklokket fra 620 MHZ) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...