zaqqoZeq Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har et lite problem med min iPod touch 2G. Av og til når jeg hører på musikk går volumet helt opp og holder seg der uansett om jeg prøver å bruke knappene på siden eller dra knappen i avspiller ned. Dette skjer gjentatte ganger og tror headsette mitt er sprengt pga dette. (PS kjøpt i USA) Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 For det første er det ikke noe som heter iTouch. Når det skjer sånn med meg laster jeg ned en ny app fra App store, så virker alle igjen. Klar over det, men det er stress å skrive hele Men jeg har gjort som du sa, og det funker ikke.. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 er det noen her som spiller imobsters så vill jeg gjerne ha koden deres. min er n2psv Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har et lite problem med min iPod touch 2G. Av og til når jeg hører på musikk går volumet helt opp og holder seg der uansett om jeg prøver å bruke knappene på siden eller dra knappen i avspiller ned. Dette skjer gjentatte ganger og tror headsette mitt er sprengt pga dette. (PS kjøpt i USA) Prøvd å gjenopprette den? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har et lite problem med min iPod touch 2G. Av og til når jeg hører på musikk går volumet helt opp og holder seg der uansett om jeg prøver å bruke knappene på siden eller dra knappen i avspiller ned. Dette skjer gjentatte ganger og tror headsette mitt er sprengt pga dette. (PS kjøpt i USA) Prøvd å gjenopprette den? Ja, MANGE ganger. Det samme skjer etter en stund uansett Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Rart problem, mulig noe på innsiden ikke er som det skal. Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt den sporenstreks til USA med A-prioriteringspost og fått en du kjenner der til å ordne opp (om du kjenner noen) men selvfølgelig gjenopprett uten jailbreak Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nå har jeg fått fjernet de gamle programmene, men nå vil de nye ikke synkronisere.. Lenke til kommentar
reika929 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hei har litt problem med min ipod-touch 2G. Den vil ikke koble seg opp på det tråløse nettverket. Har fått ny D-Link router gjennom canal-digital. Noen som har hatt samme problem eller vet hva det kan være? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Rart problem, mulig noe på innsiden ikke er som det skal. Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt den sporenstreks til USA med A-prioriteringspost og fått en du kjenner der til å ordne opp (om du kjenner noen) men selvfølgelig gjenopprett uten jailbreak Kjenner ingen som bor i USA. Kan ikke jeg gå på eplehuset å få samme garantien? Dyr frakt? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du har i praksis ingen garanti i Norge, men sjansen er til stede for at du kan få lurt til deg en reparasjon, men det er virkelig ikke noe jeg anbefaler. Akkurat iPod Touch er et produkt du fint kunne kjøpt i Norge. Frakten er bare dyr fordi du selv valgte at den skulle være det. Hadde du sørget for å kjøpe norsk kunne du levert den inn og ikke fått spørsmål stilt. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Du har i praksis ingen garanti i Norge, men sjansen er til stede for at du kan få lurt til deg en reparasjon, men det er virkelig ikke noe jeg anbefaler. Akkurat iPod Touch er et produkt du fint kunne kjøpt i Norge. Frakten er bare dyr fordi du selv valgte at den skulle være det. Hadde du sørget for å kjøpe norsk kunne du levert den inn og ikke fått spørsmål stilt. Da lurte de meg når jeg kjøpte den i USA. De sa jeg hadde AKKURAT samme garantien i andre land som USA og at jeg bare kunne sende den inn til en butikk som solgte apple produkter hvis noe gikk galt... Edit: grunnen til at jeg kjøpte den der var at jeg var på ferie der.. Endret 14. mai 2009 av zaqqoZeq Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke miks garanti og reklamasjonstid. Sjekk apple sine sider så finner du sikkert noe om garanti. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mikser i grunn alltid det. Garantien gjelder, men etter det jeg skjønner bare i USA. Problemet ditt er at du ikke har reklamasjonstid i Norge, så du må nok sende den til USA. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bare spør raskt her, selv om det er litt OT, men er det bare jeg som må re-autorisere PC'en for ting kjøpt i iTunes Store hver gang jeg åpner iTunes på nytt og spiller av noe som er kjøpt der? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hmm. Safari er ikke min venn for tiden. Vil ikke laste inn sider, til tross for at nettet er oppe og går. Med full styrke. Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bare spør raskt her, selv om det er litt OT, men er det bare jeg som må re-autorisere PC'en for ting kjøpt i iTunes Store hver gang jeg åpner iTunes på nytt og spiller av noe som er kjøpt der? Jeg må det hver gang jeg skal synkronisere apps til iPoden nå, funket fint før Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Er det noen som har noen anning om det kommer noen nye toppspill til iPod/iPhone? Eller om en side som kanskje forteller om sånne rykter? Og en ting til Fifa 2010 kan det komme til å bli på iPhone også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Er det noen som har noen anning om det kommer noen nye toppspill til iPod/iPhone? Eller om en side som kanskje forteller om sånne rykter?Og en ting til Fifa 2010 kan det komme til å bli på iPhone også? Peggle kom akkurat ut toucharcade.com er uansett stedet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Bumper problemstillingen min, jeg. Safari fungerer overhode ikke. Kan laste ned apps og bøker, men får ikke lastet inn sider. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har aldri hørt om noe lignende før. Jeg anbefaler å gjenopprette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå