Klossmajoren Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 jeg bestilte en touch så snart jeg fikk vite om den av storebroren min , men en liten stund senere ble den solgt i butikkene for 1600 når jeg kjøpte min for 2000 , og nå er det kommet ut en ny versjon av den med høytalere! jeg er irritert over at jeg ikke klarte og vente litt lenger, og heller kjøpe den for 400kr billigere og med høytalere! snakk om å gjøre en dårlig handel Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Din touch er absolutt ingen dårlig handel, tvert i mot. Den kan alltid åpnes for 3.parts programvare og egner seg perfekt til film Har iPod Touch(1.Gen) av din type, iPhone(1.Gen) og iPod Classic(160 GB 1.Gen) og er storfornøyd selv om det koster en fin haug penger Jeg har 32GB versjonen og antar at du har 16? Oppdater den til 2.2.1 og gi meg en liten PM så kan jeg sikkert hjelpe deg med den "skumle" jailbreakingsprosessen. Endret 25. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Min iPod Touch falt i bakken og nå har den bare white screen noen som veit noe? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Prøvd å plugge den inni maskinen din og åpne iTunes? Var den jailbreaket? Endret 1. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Prøvd å plugge den inni maskinen din og åpne iTunes?Var den jailbreaket? Ja Har prøvd å gjenopprete men funker ikke Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Min iPod Touch falt i bakken og nå har den bare white screen noen som veit noe? For meg så høres det ut som noe hardware-messig kan ha blitt ødelagt / slått løs. Kan være alt fra en kabel, til tyngre hardware. Du kan jo prøve å åpne den selv, men dette er veldig vanskelig og du ødelegger fort mye. Spesielt om du skulle røre skjermen, da går ting veldig fort til H. Så om du ikke får fikset den, så enten send den inn til noen som kan se på det, få en kompis (om du har en som har peiling/utdanning) til å se på det, eller prøv selv. : ) Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Min iPod Touch falt i bakken og nå har den bare white screen noen som veit noe? For meg så høres det ut som noe hardware-messig kan ha blitt ødelagt / slått løs. Kan være alt fra en kabel, til tyngre hardware. Du kan jo prøve å åpne den selv, men dette er veldig vanskelig og du ødelegger fort mye. Spesielt om du skulle røre skjermen, da går ting veldig fort til H. Så om du ikke får fikset den, så enten send den inn til noen som kan se på det, få en kompis (om du har en som har peiling/utdanning) til å se på det, eller prøv selv. : ) Takk skal prøve det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Min iPod Touch falt i bakken og nå har den bare white screen noen som veit noe? For meg så høres det ut som noe hardware-messig kan ha blitt ødelagt / slått løs. Kan være alt fra en kabel, til tyngre hardware. Du kan jo prøve å åpne den selv, men dette er veldig vanskelig og du ødelegger fort mye. Spesielt om du skulle røre skjermen, da går ting veldig fort til H. Så om du ikke får fikset den, så enten send den inn til noen som kan se på det, få en kompis (om du har en som har peiling/utdanning) til å se på det, eller prøv selv. : ) Hvis det er en iPod touch kan han bare sende den inn til Apple, ferdig med det. Mye værre om det er en iPhone 1. Gen Endret 2. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Går det ann å synce over wifi? Fant iSync for mac, men jeg bruker windows. Uten jailbreak. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hei Noen som vet om et program som lar meg skrive inn en url eller stream live fra en internett radio? Edit: Fant et program på som lot meg gjøre det. Endret 3. mai 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tuner + en halv million andre internet radio program Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som visste at iPod touch 2. Gen faktisk har Bluetooth ? Det fant jeg ut i dag da jeg oppgraderte fra 2.2.1 til 3.0 beta 3, eller 4, er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sef. Bluetooth chipen er låst til en proprietær kobling til nike+ sensorer, men blir låst opp i 3.0 så man kan bruke den til A2DP Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sef. Bluetooth chipen er låst til en proprietær kobling til nike+ sensorer, men blir låst opp i 3.0 så man kan bruke den til A2DP Kan man jailbreake den til å kunne sende filer? Eller kun til handsfree? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Funker å sende bilder hvertfall. Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg tipper at et smart hode vil klare å finne en måte å "hacke" seg inn på bluetooth senderen sånn at man kan sende hvilken som helst fil. Dette finnes allerede for iPhone. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg tipper at et smart hode vil klare å finne en måte å "hacke" seg inn på bluetooth senderen sånn at man kan sende hvilken som helst fil. Dette finnes allerede for iPhone. Så man kan sende musikk bilder og alt det der? Vis det finnes på iPhone da burde det vell gå på iPod Touch også? Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg tipper at et smart hode vil klare å finne en måte å "hacke" seg inn på bluetooth senderen sånn at man kan sende hvilken som helst fil. Dette finnes allerede for iPhone. Så man kan sende musikk bilder og alt det der? Vis det finnes på iPhone da burde det vell gå på iPod Touch også? Jepp. Man kan sende hvilken som helst fil med den. Men siden man enda ikke har funnet en måte å jailbreake iPod touch 2g med 3.0 firmware kan man ikke bruke det. vil også tro at iphonen og ipoden er såpass forskjellige at man må skrive om programmet for å få det til å virke på ipoden.... men, jeg vet ikke, så ikke ta mitt ord så altfor seriøst Endret 4. mai 2009 av sv1_3ivind Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg har fått meg et problem; Min iTouch vil ikke skifte ut applikasjonene. Jeg har slettet dem, lasted ned nye, og synkronisert, men det er fortsatt de samme gamle dritt-programmene som er på iPoden. Pluss at dem ikke funker lenger. Det er kun standarprogrammene som fungerer i det hele tatt. Endret 6. mai 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 For det første er det ikke noe som heter iTouch. Når det skjer sånn med meg laster jeg ned en ny app fra App store, så virker alle igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå