glx-rider Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei! Har en touch 8gb som jeg har lyst til å bytte bakgrunn på. Jeg bruker safari på touchen til å hente bildene og lagrer de ved å holde på bildet og velge arkiver. Problemet er at selv om bildene er veldig klare gjennom safari så er de ikke det inne på bilder etterpå... Noe jeg gjør galt? Lagrer forresten fra de store bildene med høy oppløsning og ikke thumbnails bare så det er sagt... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fant ut av feilen.. Lagret tydeligvis bildene med for høy oppløsning og da slet ipoden med å tyde de. Er det ingen måte å gå rundt dette problemet på? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vel, det du kan gjøre er å finne ut hva maks oppløsning på skjermen er og så resize bildene til å være den oppløsningen. Programvare for dette har jeg dessverre ikke kjennskap til. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da blir jo en pc fortsatt nødvendig for å resize bildene. Temmelig upraktisk at dette ikke skal gå med en gang siden bildene vises så fint i safari... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 zoom bildet opp i fullscreen på nett og bruk screenshotfunksjonen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da blir jo en pc fortsatt nødvendig for å resize bildene. Temmelig upraktisk at dette ikke skal gå med en gang siden bildene vises så fint i safari... Ja, sant. Men du kan faktisk ikke forvente at alt er rett frem når du ønsker en ting. Da må man jobbe litt selv. Windows installerer ikke seg selv automatisk, med mindre du lager en unattended installasjon Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hehe, nei forventer jo heller ikke det.. Bare litt skuffa at ikke det skulle gå lett når resten er så enkelt på ipoden:) Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Noen som har prøvd en app som heter "encyclopedia"? Det er fullstendig offline engelsk wikipedia og tar rundt 2gb plass. Tenkte jeg skulle laste den ned når jeg kommer hjem i dag. Koster 55kr på appstore Edit: Har lastet den ned nå og er egentlig veldig fornøyd. Veldig hendig å konstant ha wikipedia i lomma. Tok ca 2 timer å laste ned hele databasen. Har vurdert å laste ned den norske versjonen også men synes 55kr blir litt mye for 1/20 av informasjonen som den engelske har. Ett spørsmål til, noen som vet om en god engelsk-norsk, norsk-engelsk ordbok app? Endret 24. april 2009 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som veit hvordan man kan ha sånn at man bruker iPoden på to PCer? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Swaptunes. Fungerer kun med jailbreaket iPod, men gir deg muligheten til å ha to musikkbibliotek, dessverre går det ikke med film. Endret 24. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Swaptunes. Fungerer kun med jailbreaket iPod, men gir deg muligheten til å ha to musikkbibliotek, dessverre går det ikke med film. Sånn at man kan Jailbreake på en PC og bruke den på en annen? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 hei. har et problem jeg før en melding etter jeg har synkronisert ipoden og den ser slik ut < noen av programmene i itunes bibloteket ble ikke instalert på ipod enheten fordi du ikke er autorisert for dem på denne datamaskinen.> noen som vet hvordan jeg får autorisert den eller no? trenger hjelp...! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Du må synkronisere PC'en din med den itunes-kontoen som har kjøpt apps'ene du prøver å legge inn. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Swaptunes. Fungerer kun med jailbreaket iPod, men gir deg muligheten til å ha to musikkbibliotek, dessverre går det ikke med film. Sånn at man kan Jailbreake på en PC og bruke den på en annen? Noe sånt. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 hei. har et problem jeg før en melding etter jeg har synkronisert ipoden og den ser slik ut< noen av programmene i itunes bibloteket ble ikke instalert på ipod enheten fordi du ikke er autorisert for dem på denne datamaskinen.> noen som vet hvordan jeg får autorisert den eller no? trenger hjelp...! Prøv å gå inn på iTunes og trykk butikk, så Autoriser datamaskin Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) hei. har et problem jeg før en melding etter jeg har synkronisert ipoden og den ser slik ut< noen av programmene i itunes bibloteket ble ikke instalert på ipod enheten fordi du ikke er autorisert for dem på denne datamaskinen.> noen som vet hvordan jeg får autorisert den eller no? trenger hjelp...! Prøv å gå inn på iTunes og trykk butikk, så Autoriser datamaskin butikk er det itunes store? og vis det er inne på itunes store hvor er da autoriser knappen? Endret 25. april 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Faen heller, sjekk øverst i iTunes-vinduet, til venstre. Tror du bør begynne å titte på fuglene mer enn å bruke ipoden din.. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Faen heller, sjekk øverst i iTunes-vinduet, til venstre.Tror du bør begynne å titte på fuglene mer enn å bruke ipoden din.. tror du burde slutte å sitte foran pcen og klage vær ***** gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) . Endret 25. april 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Poenget mitt var at spørsmålene er så dumme og mens jeg er i gang bør jeg vel poste skjermbilde for å unngå dumme spørsmål. Værsgo smarten: Kanskje han titer på tits da. Endret 25. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå