Lsass Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Var ikke ment som reklame. Men rett og slett sløft av meg, klarte å lese at den het iPhone nano, men det den egentlig heter er jo CECT m188 mini. Om det oppfattes som reklame skal jeg slutte, er vel egentlig bare at jeg er litt for ivirig med å dele det jeg finner ut Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er sikkert ment godt, men måten du legger det inn i inn i innleggene dine gjør det åpenlyst at du har relasjoner til siden. Når du ikke en gang vet at kina er berømt for å lage kopier av kjente merkevarer så skjønner du tegninga. Her er bakgrunnssjekk og almennkunnskaper som gjelder. du får ta dette som kritikk og tilbakemelding selv om jeg ser at innlegget mitt var noe sterkere enn intensjonene mine var. Jeg er bare litt lei av reklame. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er motatt og forstått : ) Enig i at kildekritikken min er langt ifra den beste, og tar gjerne imot kritikk, som gjør siden min bedre Samtidig skal jeg slutte å poste på den måten jeg har gjort de siste gangene og heller fortelle om noe via forumet dersom jeg skulle oppdage noe snasent : ) (Istedenfor å linke det direkte til siden min) Fikk en liten tankevekker nå og det er bra : ) Mvh Østbye Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 To spørsmål ang. iTouch: 1. Hvordan slår jeg av sidepanelet? 2. Kan jeg slå av høytaleren? Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva er sidepanelet? Hva mener du med å slå av høytaleren? Du kan enten mute den ved å slå av all lyd med volumknappene på siden (2G Touch bare) eller ved å dobbeltklikke på home og dra slidern helt til venstre Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva er sidepanelet? Hva mener du med å slå av høytaleren? Du kan enten mute den ved å slå av all lyd med volumknappene på siden (2G Touch bare) eller ved å dobbeltklikke på home og dra slidern helt til venstre * Sidepanelet, det som kommer når du snur den til siden mens du spiller musikk. * Mener å slå av "høytaleren", sånn at jeg kan høre på musikk uten å bekymre meg om øreproppene skal falle ut, så alle på bussen hører musikken min... Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 1. Er ikke mulig å slå av, med mindre du har jailbreaket iPoden 2. Hvis du drar ut headsettet mens du hører på noe vil musikken bli pauset selv om høytalerne er på Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Diverse off-topic er fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Noen enkle måter som er gratis og funker for å overføre musikk fra iPoden til Dataen? Ble utsatt for en defekt harddisk men nar ny nå der jeg kunne tenkt meg sangene jeg har på iPoden Edit: Har ordnet det Endret 15. april 2009 av Don_Reitan Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 hei! ipoden har begynt å oppføre seg lit rart. home knappen funker ikke. jeg kan ikke gå ut av noe, men jeg kan gå inn på alle apsene og spille eller hva jeg nå vill, men ikke gå ut av det. for at den skal komme på skriveboret må jeg slå den av og på. noen ider på hva jeg kan gjøre? jeg har jailbreaika den og da kan jeg ikke gå til butikken. trenger svar! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvis home-knappe ikke fungerer synes jeg du skal gjenopprette den og dra innom butikken og forklare feilen, dette er helt klart ikke en feil du kan være skyld i. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Enkel logikk og du slipper flotte problemer med apple. Noen som har erfaringer med 3.0 av iPhone OS? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg er ganske så fornøyd med 3.0. De to siste utgivelsene har vært ganske så stabile. Er noen kjekke, nye funksjoner som fungerer ganske greit. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da kan du sikkert også opplyse meg om hva nyeste build heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Beta 3 som er nyeste Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei. Det er en ting jeg lurer på Kan man synkronisere med bare ekstern hardisk uten at jeg må legge sangene over på datamaskinen eller at sangene kommer over på pcn når jeg drar sangene fra eksterne over til iTunes.. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 hvis home knappen ikke funker lenger, kan det være at det er fukt skader? og får jeg da garanti for det da? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men I svarte. Enten er det garanti på den Eller så sliter du. Lever den inn og bli ferdig med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå