Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo dere.

Har en kamerat som fikk en Iphone av faren sin som hadde vært i Kina for ett par dager tilbake..

Han var kjempe fornøyd helt til han skulle prøve å hacke på den, så den ville fungere med det norske sim-kortet hans..

Problemet nå er at, etter at han koblet den til PC-en, så sperret iphonen seg..

Når man starter den, så kommer man ikke lengere enn at det står locked og only amertency calls eller åssen man skriver det x]

Jeg prøvde fra klokken 23:00 til klokka 05:00 å fikse den, uten resultater...

Fikk installert masse programmer og dritt, som gjorde at man kunne legge over programmer etc.

Problemet: Når man har lagdt inn den "hacken" så skulle den ligge på "skrivebordet" på iphonen..

Men vi får jo ikke startet den helt opp, så vi kommer til "skrivebordet"....

Noen som kan hjelpe oss?!

Han har lovet meg litt penger, viss jeg fikser det for han også ^_^ taha.

Mvh Morten og Magnus

Lenke til kommentar

Etter at jeg fikk touchen min var det mange av vennene og klassekameratene mine som også ville ha en. De ringte til forskjellige butikker, men ingen hadde den inne, men en venn av meg fant denne siden: www.melektro.page.tl

Han sendte dem en epost og sa han ville kjøpe en, fikk svar 30 min etter på med konto nummer og alt sånn. 3 dager etter at han hadde satt inn penger fikk han ipoden på postkontoret. Etter denne hendelsen har sånn cirka 20 jeg kjenner kjøpt ipod touch/Iphone av dem, og 15 av dem fikk den innen tre dager, mens de andre fikk en mail om at de var utsolgt for øyeblikket.

De som kjøpt iphonen er kjempe fornøyd, det samme med de som kjøpte ipod touchen.

Hva synes dere? Er det noen som har erfaring med dem tidligere?

Vurdere sterkt å kjøpe en ipone av dem.

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer det ingen lyd ut av iPod touchen min?

Var den sånn da du fikk den, eller skjedde det etter du la inn hack? Har du prøvd andre hodetelefoner? Justert volumet? Er volumbegrensningen (under Innst. --> Musikk) av?

Fungerer nå! :)

Lenke til kommentar
Hvor ofte vil det komme firmware?

Er det noe jeg vil ha i update er det mulighet for Hotmail og det at man kan lagre bilder fra nettleseren. PLUSS at Macromedia Flash Player skal funke :dontgetit:

Hey.

Finnes det andre måter å legge til musikk og filmer enn iTunes?

Hvor lang tid tror dere det tar før det kommer?

+1 :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor ofte vil det komme firmware?

Er det noe jeg vil ha i update er det mulighet for Hotmail og det at man kan lagre bilder fra nettleseren. PLUSS at Macromedia Flash Player skal funke :dontgetit:

Hey.

Finnes det andre måter å legge til musikk og filmer enn iTunes?

Hvor lang tid tror dere det tar før det kommer?

+1 :hmm:

Og poenget er?

Lenke til kommentar

Poenget er at Weralife lurer på det samme. Jeg lurer også på det. Forøvrig har jeg mine tvil om at Flash vil bli støttet i det hele tatt. Da må Adobe porte det til en helt ny platform (ARM), noe som tar mye tid. Innen de har det på plass har vi sikkert nye modeller som bruker x86-platformen.

Hvor lang tid det tar før noen eksterne applikasjoner støtter iPod touch er vanskelig å si. iPod touch og iPhone har ikke den samme infrastrukturen som vanlige iPoder. Forskjellen ligger ikke bare i det nye databaseformatet (som ble knekket for leeeenge siden). Linux-maskinen min gjenkjenner iPoden som et kamera for tiden ...

Lenke til kommentar
Poenget er at Weralife lurer på det samme. Jeg lurer også på det. Forøvrig har jeg mine tvil om at Flash vil bli støttet i det hele tatt. Da må Adobe porte det til en helt ny platform (ARM), noe som tar mye tid. Innen de har det på plass har vi sikkert nye modeller som bruker x86-platformen. Hvor lang tid det tar før noen eksterne applikasjoner støtter iPod touch er vanskelig å si. iPod touch og iPhone har ikke den samme infrastrukturen som vanlige iPoder. Forskjellen ligger ikke bare i det nye databaseformatet (som ble knekket for leeeenge siden). Linux-maskinen min gjenkjenner iPoden som et kamera for tiden ...
Daså :wee: fint at vi er flere som lurer!
Poenget er at Weralife lurer på det samme. Jeg lurer også på det. Forøvrig har jeg mine tvil om at Flash vil bli støttet i det hele tatt. Da må Adobe porte det til en helt ny platform (ARM), noe som tar mye tid. Innen de har det på plass har vi sikkert nye modeller som bruker x86-platformen. Hvor lang tid det tar før noen eksterne applikasjoner støtter iPod touch er vanskelig å si. iPod touch og iPhone har ikke den samme infrastrukturen som vanlige iPoder. Forskjellen ligger ikke bare i det nye databaseformatet (som ble knekket for leeeenge siden). Linux-maskinen min gjenkjenner iPoden som et kamera for tiden ...
Daså :wee: fint at vi er flere som lurer!
Lenke til kommentar
Hallo dere.

Har en kamerat som fikk en Iphone av faren sin som hadde vært i Kina for ett par dager tilbake..

Han var kjempe fornøyd helt til han skulle prøve å hacke på den, så den ville fungere med det norske sim-kortet hans..

Problemet nå er at, etter at han koblet den til PC-en, så sperret iphonen seg..

Når man starter den, så kommer man ikke lengere enn at det står locked og only amertency calls eller åssen man skriver det x]

Jeg prøvde fra klokken 23:00 til klokka 05:00 å fikse den, uten resultater...

Fikk installert masse programmer og dritt, som gjorde at man kunne legge over programmer etc.

Problemet: Når man har lagdt inn den "hacken" så skulle den ligge på "skrivebordet" på iphonen..

Men vi får jo ikke startet den helt opp, så vi kommer til "skrivebordet"....

Noen som kan hjelpe oss?!

Han har lovet meg litt penger, viss jeg fikser det for han også ^_^ taha.

Mvh Morten og Magnus

Hvilken FW har du?

Brukte disse guidene selv, og det fungerte utmerket.

part 1/2. Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...