claes Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, men det finnes et par programmer i Cydia som skal støtte det, bl.a SwapTunes og SwitchTunes. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, men det finnes et par programmer i Cydia som skal støtte det, bl.a SwapTunes og SwitchTunes. ok. gud som jeg hater itunes!!!! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 hvis jeg jailbreaker nyeste ipod touch . hva er det jeg IKKE må gjøre ? Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ikke last ned for mye unødvendig dritt, den blir fort treg Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan man gjenoprette i iTunes når den er Jailbreaka? Har problemer kommer bare opp feilmelding hele tiden. Feilmeldingen: HOST Unreachable Noen som veit noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan man gjenoprette i iTunes når den er Jailbreaka?Har problemer kommer bare opp feilmelding hele tiden. Feilmeldingen: HOST Unreachable Noen som veit noe? Ja du kan gjenopprette. Host unreacable betyr vel at itunes ikke får tak i apple for å få firmwarefila, enten problem med nettet ditt eller apple. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 har et lite problem. Når jeg leser hotmailen min på ipoden og sletter mailen så blir den ikke sletet fra pcen. hvordan kan jeg gjøre sån at den blir lest og slettet på pcen hvis jeg leser den eller sletter den på ipoden? Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan man gjenoprette i iTunes når den er Jailbreaka?Har problemer kommer bare opp feilmelding hele tiden. Feilmeldingen: HOST Unreachable Noen som veit noe? Ja du kan gjenopprette. Host unreacable betyr vel at itunes ikke får tak i apple for å få firmwarefila, enten problem med nettet ditt eller apple. Ja men det er Cydia som ikke svarer-.- Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) @fuglewhatever Bruker du innebygd mail eller f.eks mbox mail? Endret 5. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 jeg tenkte hva må jeg gjøre for ikke å bli tatt i jailbreak. itunes update? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan du stille et spørsmål som kan besvares? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 @fuglewhateverBruker du innebygd mail eller f.eks mbox mail? jeg bruker den mailen som er på ipoden frafør. (mail appen) hvis det var det du lurte på? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 På et program som heter mbox mail så mener jeg at det blir autoslettet, men tydeligvis ikke på vanlig mail. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som kan hjelpe meg! Har en Jailbreaka iPod Touch V 2.2.1 1G Det kommer hele tiden opp feilmelding på Cydia når jeg skal UPDATE eller laste ned noe. Feilmeldingen er: Host Unreachable Kan noen hjelpe meg fort! Takk for svar! Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er fordi sourcen du prøver å laste ned fra er nede for øyeblikket. Vent litt så funker det sikkert igjen snart. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er fordi sourcen du prøver å laste ned fra er nede for øyeblikket. Vent litt så funker det sikkert igjen snart. Har prøvd på masse på games og themes -.- Hva skal jeg da?-.- Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 På et program som heter mbox mail så mener jeg at det blir autoslettet, men tydeligvis ikke på vanlig mail. gmailen blir autoslettea men ikke hotmailen. så det må være noen instilinger, men den instilingen finner jeg ikke(hvis det fins) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Min hotmail blir autosletta på mbox, kanskje du heller skal kjøpe det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå