Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Tenkte siden dette er den store iPod Touch tråden at jeg kanskje kunne spørre dere om mitt problem.

 

Har en iPod Tocuh 16GB som har sluttet å lade, eller det skjer nada når jeg plugger den til pcen; noe som har pleid å gått helt fint før. Den begynner også å dra på årene om det skulle ha noe å si.

 

Hjelp!

Eller er det bare å vinke farvel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte siden dette er den store iPod Touch tråden at jeg kanskje kunne spørre dere om mitt problem.

 

Har en iPod Tocuh 16GB som har sluttet å lade, eller det skjer nada når jeg plugger den til pcen; noe som har pleid å gått helt fint før. Den begynner også å dra på årene om det skulle ha noe å si.

 

Hjelp!

Eller er det bare å vinke farvel.

har hat samme problem.... det som var problemet var at USBen var det noe feil med. prøv en anen, hvis ikke det funker så gå til en butikk.

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål: Vet ikke om dette er en kjent bug, men jeg har nylig fått en ipod touch 2 gen. I dag når jeg kom hjem og sto i gangen begynte den plutselig å spille musikk på høytallerne. Noe jeg syntest var litt rart da jeg allerede hadde lyd i øretelefone. Er dette normalt og hva kan eventuelt gjøres for å løse dette problemet? Skal nevnes at dette er første gang noe liknende har skjedd for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hva er egentlig dette nike+ greiene?

 

En pedometersak du putter i skoen som trådløst kobles til enten touch 2 gen eller ipod nano (med mottaker). Den holder rede på treningen din etc. En veldig basic utgave av det sports tracker gjør på nokia telefoner, uten gps etc. Finnes også en klokke som bruker nike+ mottakeren til å styre ipoden trådløst samt noen flere treningsgreier. Ipod touch 2 gen har innebyg bluetooth, men denne er låst til å kun brukes til nike+, den kommer til å låses opp med iphone 3.0 software slik at den kan brukes som normal bluetooth

Lenke til kommentar
Et annet spørsmål: Vet ikke om dette er en kjent bug, men jeg har nylig fått en ipod touch 2 gen. I dag når jeg kom hjem og sto i gangen begynte den plutselig å spille musikk på høytallerne. Noe jeg syntest var litt rart da jeg allerede hadde lyd i øretelefone. Er dette normalt og hva kan eventuelt gjøres for å løse dette problemet? Skal nevnes at dette er første gang noe liknende har skjedd for meg.

Mulig det har kommet dritt i lydinngangen. Ta en tørr Q-Tips og vri litt rundt, men ikke skyld på meg om du ødelegger noe. Du skjønner, det er en sensor inni der som kontrollerer om lyden spilles av på høyttalere eller hodetelefoner.

Lenke til kommentar
går det ann å ha forskjellige bakgrunner til de forskjellige sidene?

vis man lager seg eget theme selv og bruker et ssh program....?

 

Ja, legg bildene i theme mappen og kall de Wallpaper for hovedbakgrunn, page0 for første side, page1 for andre side osv.

skal jeg kalle hovedbakgrunnen for: wallpaper_page0 og neste side for wallpaper_page1?

Lenke til kommentar
Et annet spørsmål: Vet ikke om dette er en kjent bug, men jeg har nylig fått en ipod touch 2 gen. I dag når jeg kom hjem og sto i gangen begynte den plutselig å spille musikk på høytallerne. Noe jeg syntest var litt rart da jeg allerede hadde lyd i øretelefone. Er dette normalt og hva kan eventuelt gjøres for å løse dette problemet? Skal nevnes at dette er første gang noe liknende har skjedd for meg.

Mulig det har kommet dritt i lydinngangen. Ta en tørr Q-Tips og vri litt rundt, men ikke skyld på meg om du ødelegger noe. Du skjønner, det er en sensor inni der som kontrollerer om lyden spilles av på høyttalere eller hodetelefoner.

Hmm vet ikke om jeg tør teste det. Tok en titt nedi der med lommelykt, men kunne ikke se noe. Får håpe det ikke skjer igjen.

Lenke til kommentar
går det ann å ha forskjellige bakgrunner til de forskjellige sidene?

vis man lager seg eget theme selv og bruker et ssh program....?

 

Ja, legg bildene i theme mappen og kall de Wallpaper for hovedbakgrunn, page0 for første side, page1 for andre side osv.

skal jeg kalle hovedbakgrunnen for: wallpaper_page0 og neste side for wallpaper_page1?

 

Nei, hovedbakgrunn vises om du ikke har lagt til f.eks Page5 og utover, men har egne bilder på de før. Det bilde du vil ha på første side kaller du page0, side 2 kaller du for page1.

Lenke til kommentar
går det ann å ha forskjellige bakgrunner til de forskjellige sidene?

vis man lager seg eget theme selv og bruker et ssh program....?

 

Ja, legg bildene i theme mappen og kall de Wallpaper for hovedbakgrunn, page0 for første side, page1 for andre side osv.

skal jeg kalle hovedbakgrunnen for: wallpaper_page0 og neste side for wallpaper_page1?

 

Nei, hovedbakgrunn vises om du ikke har lagt til f.eks Page5 og utover, men har egne bilder på de før. Det bilde du vil ha på første side kaller du page0, side 2 kaller du for page1.

altså lage egen mappe og kale den wallpaper, og så kale bildene inne på mappen for page0, page1....?

Lenke til kommentar

Nei, du lager en mappe (kan hete hva som helst). Inni denne mappen har du et bilde som heter Wallpaper, Wallpaper bildet er det som brukes om du ikke spesifiserer noe bilde på f.eks side 5. Resten av bildene i mappen kaller du page0 for det bilde du vil ha på første side, page1 for bilde du vil ha på andre side, osv.

Lenke til kommentar
Nei, du lager en mappe (kan hete hva som helst). Inni denne mappen har du et bilde som heter Wallpaper, Wallpaper bildet er det som brukes om du ikke spesifiserer noe bilde på f.eks side 5. Resten av bildene i mappen kaller du page0 for det bilde du vil ha på første side, page1 for bilde du vil ha på andre side, osv.

skjønnte ikke helt dette jeg..

skal jeg lage ei mappe kale den for et eller annet. og inne i den mappen skal jeg ha et bilde som heter wallpaper. og resten av bildene inne i den mappen skal hete page0, page1, page2 osv?

Lenke til kommentar
Nei, du lager en mappe (kan hete hva som helst). Inni denne mappen har du et bilde som heter Wallpaper, Wallpaper bildet er det som brukes om du ikke spesifiserer noe bilde på f.eks side 5. Resten av bildene i mappen kaller du page0 for det bilde du vil ha på første side, page1 for bilde du vil ha på andre side, osv.

skjønnte ikke helt dette jeg..

skal jeg lage ei mappe kale den for et eller annet. og inne i den mappen skal jeg ha et bilde som heter wallpaper. og resten av bildene inne i den mappen skal hete page0, page1, page2 osv?

 

Jaaaaaa, men husk stor W og P på Wallpaper og Page

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...