d'espresso Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Edit: Problemet ble løst til slutt.. Endret 16. mars 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Noen som vet om det fins en messenger der det går an å se på cam, til ipod touch 8 gb? Endret 15. mars 2009 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har prøvd det også, men det kommer opp det samme vinduet der også. Du beskriver dette så vagt at jeg må ha et skjermbilde for å hjelpe deg videre. Kan du skaffe det? Trykk alt+gr og printscreen for å lage et. Deretter bruker du paint og trykker ctrl+v Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg vil prøveå jailbreake min touch 2gen, men vil jo ikke miste de programmene jeg har fra før (leste at alt blir slettet), går det ann å ta noen slags backup av programmer og slikt og leggeb det innpå etter at den er jailbreaket? ? Lenke til kommentar
epqr Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg vil prøveå jailbreake min touch 2gen, men vil jo ikke miste de programmene jeg har fra før (leste at alt blir slettet), går det ann å ta noen slags backup av programmer og slikt og leggeb det innpå etter at den er jailbreaket? ? Programmer fra app store kan du kopiere til datamaskinen din, også kopiere dem til ipoden senere. Programmene vil kun bli slettet hvis du gjenoppretter ipoden din. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ut i fra det jeg finner på itunes så går det bare å synkronisere programmene med ipoden, og da vil jo det som måtte være på ipoden bli erstattet med det som er på pcen? Så hvordan får jeg kopiert programmene fra ipoden og ttil pcen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noen som har klart å sende gratis sms med touch uten å jailbreake i Norge? Over wifi da selvsagt. Freebird!.. Lenke til kommentar
Lsass Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Har dere hørt om Rock Your Phone? Er et selskap som tilbyr jailbreak eller som de velger å kalle det, softunlock. R-Y-P er en applikasjons butikk på samme måte som Cydiastore. les mer her: http://iphonen.net/index.php?subaction=sho...amp;ucat=1& Fett å se at appstore begynner å få meget god konkuranse ;D - Per dags dato ikke tilgjengelig på iPod Touch, men tipper det kommer snart ;D Endret 17. mars 2009 av Lsass Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som har klart å sende gratis sms med touch uten å jailbreake i Norge? Over wifi da selvsagt. Freebird!.. Klart det over Telenor.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Og hvordan fungerer dette?... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Logg deg inn og trykk på "send sms". Fyll inn nummer og hva du vil skrive Lenke til kommentar
epqr Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ut i fra det jeg finner på itunes så går det bare å synkronisere programmene med ipoden, og da vil jo det som måtte være på ipoden bli erstattet med det som er på pcen? Så hvordan får jeg kopiert programmene fra ipoden og ttil pcen? Velg overfør kjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Logg deg inn og trykk på "send sms". Fyll inn nummer og hva du vil skrive Vel, selfølgelig har da netcom og derifra kan man du sende 25sms pr mnd. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 jeg har laget noen spillelister og latil igår noen nye sanger på ipoden. men når jeg skulle legge til nye sanger på spillelisten så funket det ikke. så da lagde jeg en ny og la til de jeg ville ha på listen. men så kan jeg ikke slette den gamle.... så da har jeg noen spørsmål: hvordan kan man slette, legge til sanger og bytte navn på spille listene på ipoden ("on-the-go"). Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Velg overfør kjøp Thank you Lenke til kommentar
creaT Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 noen som vet av noen tøffe themes fra cydia? Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som vet om det fins en messenger der det går an å se på cam, til ipod touch 8 gb? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Noen som har noe tips for å jogge med ipod touch ? den er litt tyngre enn andre typer spillere og hopper i lomma osv Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du kan jo sjekke ut slike armbånd å feste den på armen: http://store.apple.com/no/product/TU160ZM/...;mco=MjI4OTMyOQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå