Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noe program til å disable den funksjonen som gjør at man får albumview når man snur iPoden horisontalt? Må da finnes et eller annet på Cydia eller Installer, men finner ikke noe :X

 

Hvis du har SBSettings, så finnes det en toggle som heter NoRotation i Cydia. Den disabler rotasjon til coverflow og i Safari :)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg tok med Installer når jeg jailbreaket nå på nytt for å sjekke det ut. Det virker litt raskere og mer robust en Cydia, men det er nesten ikkenoe innhold der, og alt finnes på Cydia uansett. :p

Hvis du legger til et par sources får du raskt rundt 500 programmer/spill/whatever. Mulig det er det samme du får via Cydia though.

 

Hvorfor vil du ikke ha det?

Fordi det er verdens mest irriterende og meningsløse funksjon.

 

Takk Claes, skal teste det.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en måte på å jailbreake en 2g iTouch? Jeg har prøvd quickfreedom, men der får jeg ikke til det siste trinnet (Når man skal shift-klikke restore-knappen. Dersom quickfreedom er den eneste metoden, er det noen som vet om det er noe bugget med det siste trinnet på quickfreedom?

Lenke til kommentar
Hvis du har SBSettings, så finnes det en toggle som heter NoRotation i Cydia. Den disabler rotasjon til coverflow og i Safari :)

 

Jeg finner ikke NoRotation. Skal den ligge under "more"?

 

Har du lastet NoRotation ned fra Cydia da? Etter det er installert så dukker den opp som en av de togglene som alt er der. (Mulig man må respringe først)

Lenke til kommentar
Hvis du har SBSettings, så finnes det en toggle som heter NoRotation i Cydia. Den disabler rotasjon til coverflow og i Safari :)

 

Jeg finner ikke NoRotation. Skal den ligge under "more"?

 

Har du lastet NoRotation ned fra Cydia da? Etter det er installert så dukker den opp som en av de togglene som alt er der. (Mulig man må respringe først)

 

Jeg finner ikke NoRotation i Cydia. Hvor ligger det?

Lenke til kommentar
Fordi det er verdens mest irriterende og meningsløse funksjon.

 

Meh, bare hvis du er hekta på LimeWire elns.. Da får du jo opp et albumcover for hver sang.. :roll:

Denne funksjonen er jo helt konge hvis du brenner alle cdene du finner i huset og scanner coverene/googler dem og legger dem til i iTunes! :D

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Fordi det er verdens mest irriterende og meningsløse funksjon.

 

Meh, bare hvis du er hekta på LimeWire elns.. Da får du jo opp et albumcover for hver sang.. :roll:

Denne funksjonen er jo helt konge hvis du brenner alle cdene du finner i huset og scanner coverene/googler dem og legger dem til i iTunes! :D

 

Suger fortsatt kraftballe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...