Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvordan laster jeg dem over til iPoden?Hvordan får jeg lastet ned NES og Gameboy spill til emulatoren? Du kan overføre de med SSH, last ned OpenSSH fra Cydia og et SFTP program til PCen, selv bruker jeg WinSCP. Connect til IPen til iPoden med brukernavn "root" og passord "alpine". Themes går i /private/var/stash/Themes.randomtallbokstaver/ ROMs legges i /private/var/mobile/Media/downloads/ eller i /private/var/mobile/Library/Downloads/ Skjønte ikke en drit av WinSCP Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan prøve denne guiden: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?p=1890577#p1890577 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er det noe point i å installere programmet Installer? Er jo ingenting der? :/ Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe, jeg tok med Installer når jeg jailbreaket nå på nytt for å sjekke det ut. Det virker litt raskere og mer robust en Cydia, men det er nesten ikkenoe innhold der, og alt finnes på Cydia uansett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så det er egentlig ikke noe poeng i å ta med Installer? Tror jeg ska huke det av. Claes, vet du hvordan man kan få tak i et fint kombinasjon av theme med ikoner, lockscreen osv? Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nei det er ikkenoe poeng å ta med Installer, du finner alt du trenger i Cydia. Og hva mener du med kombinasjon av theme..? Selv klipper å limer jeg fra diverse themes jeg finner på macthemes2.net og legger over på iPoden Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Laster ned temaene og klipper ut iconene, docken fra det themet, bakgrunnen fra en annen, smelter det inn i en mappe og overfører det. Ikonene ligger i "Icons" i theme mappa, docken og bakgrunnen ligger helt i starten, bare å bytte de ut med det du vil ha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det virker jo som en litt kjedelig jobb, kan jeg få se hvilke ikoner du bruker? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva faen, har Hotmail kommet med sånn greie at man kan bruke Hotmail i vanlig epostprogrammer? Min hotmail funker nå på Ipoden Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe, ja, hotmail funket sømløst her nå, kun POP3 da. Trengte ikke fylle inn server og port og sånt heller. Dette bruker jeg nå: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Flott at Hotmail kan bli brukt nå, dette har jeg savnet i et par år. Syns ikke det var så fint Claes, men min mening ofc Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe, jeg bytter veldig ofte. Blir aldri helt fornøyd Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Blir aldri fornøyd jeg heller, uff. Kanskje bare ha det med noen få endringer. Kan man få bare sånne classicons istedenfor hele themet? Wohoooo, mitt 9999 innlegg Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg har puttet både en .PNG og .JPG fil med oppløsning 320x480 I User Wallpaper.theme mappa, og jeg har huka av User Wallpaper i Winterboard.. Er det noe gærent eller er det jeg som gjør noe feil? Edit: Skriveleif Edit2: Jeg har også prøvd å bytte ut "Wallpaper.PNG" fila i ett av theme mappene, Og det funka ikke mye bedre, bakgrunnen ble bare svart.. Endret 15. mars 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bildet i User Wallpaper.theme er bare en snarvei til det bildet du velger som bakgrunn i Bilder appen. Prøv å dra den over alle andre ting du har huket av i WinterBoard. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Aha, det funka det ja. men jeg forstod ikke det andre du sa.. Mener du at jeg manuelt skal dra og slippe et bilde over et annet inne på FileZilla? Må de ha samme navn og være samme filtype? Edit: og hvordan velger jeg forskjellig lockscreenbakgrunn og wallpaper? Eller går det ikke an? Endret 15. mars 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
creaT Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 noen her som vet av et tøft themes fra cydia? Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Aha, det funka det ja. men jeg forstod ikke det andre du sa.. Mener du at jeg manuelt skal dra og slippe et bilde over et annet inne på FileZilla? Må de ha samme navn og være samme filtype? Edit: og hvordan velger jeg forskjellig lockscreenbakgrunn og wallpaper? Eller går det ikke an? Nei, i WinterBoard kan du dra ting fra listen opp og ned (helt til høyre der de strekene er), og det som er øverst prioriteres (hvis du tar på 2 themes så vil ting fra det øverste themet brukes, og ting det øverste themet ikke har tar det fra det andre themet). Hvis du vil ha forskjellig lockscreenbakgrunn og wallpaper kan du legge de 2 forskjellige bildene i theme mappa di med navnene LockBackground og Wallpaper Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Åjaa, okei. Det funka fett det. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå