Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Hvordan laster jeg dem over til iPoden?

Hvordan får jeg lastet ned NES og Gameboy spill til emulatoren?

 

Du kan overføre de med SSH, last ned OpenSSH fra Cydia og et SFTP program til PCen, selv bruker jeg WinSCP. Connect til IPen til iPoden med brukernavn "root" og passord "alpine". Themes går i /private/var/stash/Themes.randomtallbokstaver/

 

ROMs legges i /private/var/mobile/Media/downloads/ eller i /private/var/mobile/Library/Downloads/ :p

Skjønte ikke en drit av WinSCP :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har puttet både en .PNG og .JPG fil med oppløsning 320x480 I User Wallpaper.theme mappa, og jeg har huka av User Wallpaper i Winterboard.. Er det noe gærent eller er det jeg som gjør noe feil?

 

Edit: Skriveleif

 

Edit2: Jeg har også prøvd å bytte ut "Wallpaper.PNG" fila i ett av theme mappene, Og det funka ikke mye bedre, bakgrunnen ble bare svart..

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Aha, det funka det ja. :) men jeg forstod ikke det andre du sa.. Mener du at jeg manuelt skal dra og slippe et bilde over et annet inne på FileZilla? Må de ha samme navn og være samme filtype?

 

 

Edit: og hvordan velger jeg forskjellig lockscreenbakgrunn og wallpaper? Eller går det ikke an?

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Aha, det funka det ja. :) men jeg forstod ikke det andre du sa.. Mener du at jeg manuelt skal dra og slippe et bilde over et annet inne på FileZilla? Må de ha samme navn og være samme filtype?

 

 

Edit: og hvordan velger jeg forskjellig lockscreenbakgrunn og wallpaper? Eller går det ikke an?

 

Nei, i WinterBoard kan du dra ting fra listen opp og ned (helt til høyre der de strekene er), og det som er øverst prioriteres (hvis du tar på 2 themes så vil ting fra det øverste themet brukes, og ting det øverste themet ikke har tar det fra det andre themet).

 

Hvis du vil ha forskjellig lockscreenbakgrunn og wallpaper kan du legge de 2 forskjellige bildene i theme mappa di med navnene LockBackground og Wallpaper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...