claes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Her er en veldig enkel guide og GUI for iPod Touch 2G jailbreaken (untethered): http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=155875 Veldig lett å bruke, trenger ikke laste ned noe ekstra, og den støtter boot logos (Ananas ftw! ) Edit; Mulig man må laste ned LibUSB USB drivere, tror det følger med men er ikke sikker. Vista brukere må installere LibUSB driveren i XP SP2 kompatibilitets modus (høyreklikk egenskaper) Endret 11. mars 2009 av Claes91 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Fy faen, dette har jeg ventet på lenge Endret 11. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Her er en veldig enkel guide og GUI for iPod Touch 2G jailbreaken (untethered):http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=155875 Veldig lett å bruke, trenger ikke laste ned noe ekstra, og den støtter boot logos (Ananas ftw! ) Edit; Mulig man må laste ned LibUSB USB drivere, tror det følger med men er ikke sikker. Vista brukere må installere LibUSB driveren i XP SP2 kompatibilitets modus (høyreklikk egenskaper) er det sån at man kan skru på ipoden uten å bruke pcen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Funker knallbra her. Men trodde Cydia Store hadde kommet? Jeg får det ikke til :/ Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen som har testa det skikkelig? Hvordan har de klart å fikse sånn at man kan boote ipoden uten pc? Er det en ny versjon av jailbreaken? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) hvorfor får jeg ikke til å "create custom firmware"? står bare 1% hele tiden. har ståt sån i en time nå. edit: ordna seg med reinstalering Endret 11. mars 2009 av creaT Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Funker knallbra her. Men trodde Cydia Store hadde kommet? Jeg får det ikke til :/ Cydia Store er ikkenoen egen app eller noe, er bare en oppdatering til Cydia som gjør det lettere for folk å ta betalt for ting. Se på start skjermen i Cydia Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som har anbefaling til themes på iPoden? Sliter med å få et fint theme, og med fine ikoner. Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du finner en del på macthemes2.net under iPhone Releases Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hvordan laster jeg dem over til iPoden? Hvordan får jeg lastet ned NES og Gameboy spill til emulatoren? Endret 14. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Themes kan lastes ned fra Cydia til Winterboard også. Funker fett. =D Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det vet jeg, men er ikke så mange fine. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er enig. Jeg bruker standard theme med gjennomsiktig dock og tekst under ikoner avslått. Lenke til kommentar
stephanieq Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei har en pappa som eri thailand for en månde nå.Han skal sjekke om han finner billig IPOD TOUCH til meg.Men får jeginstallert norsk program inne på den?og surftet på norsk nettverk?Noen som vet om det er internasjonal garanti på den? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sålenge han kjøper en "ordentlig" en av autoriserte forhandlere skal det ikke være noe problem tror jeg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Og ikke en sånn: Men så lenge det er ekte vare fra Apple skal det være norsk språk på den. Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvordan laster jeg dem over til iPoden?Hvordan får jeg lastet ned NES og Gameboy spill til emulatoren? Du kan overføre de med SSH, last ned OpenSSH fra Cydia og et SFTP program til PCen, selv bruker jeg WinSCP. Connect til IPen til iPoden med brukernavn "root" og passord "alpine". Themes går i /private/var/stash/Themes.randomtallbokstaver/ ROMs legges i /private/var/mobile/Media/downloads/ eller i /private/var/mobile/Library/Downloads/ Lenke til kommentar
stephanieq Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Og ikke en sånn: Men så lenge det er ekte vare fra Apple skal det være norsk språk på den. takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå